@mastersthesis{vern:2861, author = {{Čorić Volarić, Anita}}, title = {{Zadovoljstvo djelatnika stanica za tehnički pregled vozila internom komunikacijom u Centru za vozila Hrvatske}}, } @mastersthesis{vern:2871, author = {{Batur, Stipe}}, title = {{Prijedlog poslovnog komunikacijskog plana nove komunikacijske agencije}}, } @mastersthesis{vern:2833, author = {{Huđek, Jelena}}, title = {{Gerilske marketinške aktivnosti Netflixa u promociji vlastitih TV serija}}, } @mastersthesis{vern:2829, author = {{Gavrilović, Ivor}}, title = {{Komunikacijski plan za Muzej kanabisa Zagreb}}, } @mastersthesis{vern:2772, author = {{Halužan, Marta}}, title = {{Analiza studije slučaja gerilske kampanje „Tko pije, taj plaća“}}, } @mastersthesis{vern:2699, author = {{Buljan, Gabrijela}}, title = {{Analiza vjerodostojnosti objava odabranih influencerica koje promoviraju kozmetiku na Instagramu}}, } @mastersthesis{vern:2714, author = {{Prce, Davor}}, title = {{Uloga memova u političkoj komunikaciji}}, } @mastersthesis{vern:2660, author = {{Malinarich, Davide}}, title = {{Prijedlog komunikacijskog plana odabrane agencije za nekretnine}}, } @mastersthesis{vern:2615, author = {{Mihetec, Petra}}, title = {{Komunikacijski plan za održivi brand Štraca T-Shirt}}, } @mastersthesis{vern:2617, author = {{Madžarević, Žaklina}}, title = {{Postizanje konkurentske prednosti na IT tržištu pomoću komunikacijskih tehnika u ljudskim potencijalima}}, } @mastersthesis{vern:2620, author = {{Arh, Ema}}, title = {{Prijedlog komunikacijskog plana za kantautora J.R. Augusta}}, } @mastersthesis{vern:2619, author = {{Prelog, Donjana Maria}}, title = {{Uloga influencera u promociji održivih turističkih destinacija putem digitalnih kanala}}, } @mastersthesis{vern:2618, author = {{Burić, Romina}}, title = {{Analiza stavova potrošača prema virtualnoj stvarnosti u marketinškoj komunikaciji}}, } @mastersthesis{vern:2516, author = {{Knežević, Ivana}}, title = {{Prijedlog komunikacijskog plana za klub Dva Osam}}, } @mastersthesis{vern:2747, author = {{Sauer, Antonio}}, title = {{Analiza manipulativne komunikacije o korona virusu na portalu Index.hr}}, } @mastersthesis{vern:2382, author = {{Konstantinović, Anja}}, title = {{Studija slučaja komunikacije Katoličke Crkve u Hrvatskoj na temu pobačaja}}, } @mastersthesis{vern:2320, author = {{Drolc, Nicole Katherine}}, title = {{Komunikacijski plan nove slastičarnice „Sugar & Spice“}}, } @mastersthesis{vern:2381, author = {{Milićević Šimić, Ana}}, title = {{Prijedlog komunikacijskog plana autoškole „Zona“}}, } @mastersthesis{vern:2289, author = {{Marasović, Matea}}, title = {{Studija slučaja utjecaja „zelenog pranja“ na potrošačke navike na primjeru odabranog modnog brenda}}, } @mastersthesis{vern:2229, author = {{Konjevod, Jelena}}, title = {{Prijedlog integriranog komunikacijsko-poslovnog plana za prevoditeljski ured}}, } @mastersthesis{vern:2230, author = {{Bračević, Rija}}, title = {{Uloga odijevanja u društveno odgovornom poslovanju i komuniciranju: studija slučaja tvrtke Atlantic Grupa}}, } @mastersthesis{vern:2228, author = {{Vučić, Jakov}}, title = {{Analiza studije slučaja marketinške komunikacije tvrtke Moneo}}, } @mastersthesis{vern:2159, author = {{Aleksovski, Petra}}, title = {{Promocija alkoholnih pića u Hrvatskoj: analiza studije slučaja Heineken grupacije}}, } @mastersthesis{vern:2141, author = {{Slivonja, Ana}}, title = {{Analiza vjerodostojnosti informacija u komunikaciji zdravih prehrambenih proizvoda}}, } @mastersthesis{vern:1855, author = {{Uzelac, Philipp}}, title = {{Usporedba web stranica svjetskih i hrvatskih agencija za odnose s javnošću}}, } @mastersthesis{vern:1659, author = {{Bećirević, Hana}}, title = {{Studija slučaja korporativnih komunikacija Svpetrvs hoteli d.d.}}, } @mastersthesis{vern:1633, author = {{Lucić, Anja}}, title = {{Komunikacijska strategija Tvornice snova na društvenim digitalnim platformama}}, } @mastersthesis{vern:1642, author = {{Krizmanić, Filip}}, title = {{Uspješnost digitalnog personaliziranog marketinga i etičnost korištenja osobnih podataka}}, } @mastersthesis{vern:1612, author = {{Skerlev, Marija Hana}}, title = {{Instagram i rodno stereotipiziranje na primjeru odabranih hrvatskih influencera}}, } @mastersthesis{vern:1574, author = {{Modrušan, Matija}}, title = {{Etično komuniciranje na odabranoj društvenoj mreži}}, } @mastersthesis{vern:1505, author = {{Butorac, Ela}}, title = {{Usporedba web-stranica reklamnih agencija i agencija za odnose s javnošću}}, } @mastersthesis{vern:1533, author = {{Gereci, Ivana}}, title = {{Utjecaj interne komunikacije na zadovoljstvo zaposlenika – Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja}}, } @mastersthesis{vern:1308, author = {{Husar, Tea}}, title = {{Analiza odabranih gerilskih kampanja na hrvatskom tržištu}}, } @mastersthesis{vern:1263, author = {{Henec, Mateo}}, title = {{Analiza manipulativne komunikacije na digitalnim medijima tijekom predsjedničke kampanje 2019./2020. godine}}, } @mastersthesis{vern:1239, author = {{Pankasz, Valentina}}, title = {{Percepcija parfema Chanel No. 5 u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{vern:1141, author = {{Kos, Borna}}, title = {{Prijedlog komunikacijskog plana festivala održive mode}}, } @mastersthesis{vern:1126, author = {{Budinšćak, Ratimir}}, title = {{Prijedlog plana komunikacije razvojne agencije Zagrebačke županije}}, } @mastersthesis{vern:1107, author = {{Kučko, Marko}}, title = {{Utjecaj korištenja društvenih mreža na atraktivnost turističke destinacije - studija slučaja Grada Zagreba}}, } @mastersthesis{vern:968, author = {{Premerl, Petra}}, title = {{Zadovoljstvo internom komunikacijom zaposlenika odabrane organizacije}}, } @mastersthesis{vern:938, author = {{Tomas, Isabella}}, title = {{Utjecaj marketinške komunikacije na Instagramu na kupovnu odluku hrvatskih korisnika Instagrama}}, } @mastersthesis{vern:936, author = {{Rakuljić, Laura}}, title = {{Komparativna analiza komunikacije nacionalne turističke organizacije Hrvatske i Italije na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{vern:841, author = {{Brkić, Ivana}}, title = {{Prijedlog komunikacijskog plana agencije za zapošljavanje ManpowerGroup Hrvatska}}, } @mastersthesis{vern:830, author = {{Mlinarić, Vedran}}, title = {{Prisutnost propagandnih sadržaja u medijskim objavama o aferi INA - MOL}}, } @mastersthesis{vern:688, author = {{Hašpl, Ana}}, title = {{Analiza uspješnosti marketinških kampanja odabranih tvrtki pri uvođenju uređaja za grijanje duhana}}, } @mastersthesis{vern:701, author = {{Grbac, Matea}}, title = {{Prijedlog komunikacijskog plana nove robne marke piva}}, } @mastersthesis{vern:676, author = {{Maček, David}}, title = {{Komunikacija na društvenim mrežama tijekom predizbornih predsjedničkih kampanja u Hrvatskoj i SAD-u}}, } @mastersthesis{vern:622, author = {{Pavelić, Blaženka}}, title = {{Krizno komuniciranje u poslovanju hrvatskih agencija za odnose s javnošću}}, } @mastersthesis{vern:556, author = {{Vojnić, Leonie Marie}}, title = {{Prijedlog komunikacijskog plana restorana Luna}}, } @mastersthesis{vern:518, author = {{Dvorneković, Nicole}}, title = {{Primjena gerilske komunikacije u hrvatskim reklamnim agencijama}}, } @mastersthesis{vern:473, author = {{Pasariček, Marinela}}, title = {{Analiza utjecaja lokacije, ponude i cjenika salona za uljepšavanje na ponašanje korisnika}}, } @mastersthesis{vern:452, author = {{Prša, Katarina}}, title = {{Prijedlog plana komunikacije za odabranu agenciju za nekretnine}}, } @mastersthesis{vern:454, author = {{Goluža, Ivana}}, title = {{Komunikacijski plan Hrvatske agencije za okoliš i prirodu (HAOP)}}, } @mastersthesis{vern:433, author = {{Garić, Antonela}}, title = {{"Pitch" kao komunikacijska vještina menadžera}}, } @mastersthesis{vern:440, author = {{Goluža, Marta}}, title = {{Analiza marketinške komunikacije na društvenim mrežama odabranog turističkog resorta}}, } @mastersthesis{vern:367, author = {{Rogić, Monica}}, title = {{Prijedlog plana promocije MeBrush personalizirane četkice za zube}}, } @mastersthesis{vern:354, author = {{Pavlović, Danijela}}, title = {{Analiza uspješnosti provedbe stručne prakse u agencijama za odnose s javnošću}}, } @mastersthesis{vern:322, author = {{Tkalčić, Jasmina}}, title = {{Prijedlog plana komunikacije na društvenim mrežama odabrane gradske četvrti}}, } @mastersthesis{vern:106, author = {{Čičak, Blanka}}, title = {{Prisutnost propagandnih sadržaja u kampanji na parlamentarnim izborima 2016.}}, } @mastersthesis{vern:104, author = {{Galetović, Tin}}, title = {{Gastronomske emisije kao element TV promocije}}, } @mastersthesis{vern:81, author = {{Tomljenović, Robert}}, title = {{Važnost strateškog pristupa u razvoju i definiranju medijske pismenosti}}, } @mastersthesis{vern:51, author = {{Roso, Ivo}}, title = {{Proces lobiranja u Hrvatskoj na primjeru odabrane lobističke udruge}}, } @mastersthesis{vern:53, author = {{Petričević, Doris}}, title = {{Utjecaj novih medija na rad hrvatskih agencija za odnose s javnošću}}, }