pid type title authors mentors source_title published_date url doi isbn issn eissn foi:8401 thesis "Utjecaja digitalnih medija na dijeljenje sadržaja u glazbenoj industriji" "Švarbić, Lucija" foi:8302 thesis "Proširena stvarnost u marketingu" "Halužan, Mia" foi:8346 thesis "STP analiza u digitalnom okruženju" "Pavić, Igor" foi:8345 thesis "Uloga velikih podataka u marketingu" "Ivas, Franka" foi:8360 thesis "Upravljanje odnosima s kupcima" "Fraculj-Matole, Marta" foi:8313 thesis "Percepcija igrača o korištenju prikrivenog oglašavanja u industriji video igara" "Škaulj, Klara" foi:8394 thesis "Utjecaj društveno-odgovornog poslovanja u tekstilnoj industriji na ponašanje potrošača" "Lukša, Tea" foi:8402 thesis "Utjecaj etičnog oglašavanja u digitalnom okruženju na proces donošenja odluke o kupnji" "Bakšaj, Aneta" foi:8217 thesis "Marketing putem mobilnih aplikacija" "Ljubić, Petra" foi:8242 thesis "Prijedlog nove vrijednosti za korisnike u funkciji jačanja digitalne ponude turističkih agencija" "Jerbić, Franka" foi:8204 thesis "Praćenje korisnika na webu" "Hajdarović, Petra" foi:8213 thesis "Istraživanje stavova generacije Z o etičnosti oglašavanja modnih marki na Instagramu" "Dananić, Dorotea" foi:8212 thesis "Utjecaj referentnih grupa na ponašanje potrošača prilikom donošenja odluke o kupnji" "Horvat, Leticija" foi:8146 thesis "Poslovni procesi prodaje i održavanja pametnih proizvoda i/ili usluga" "Škorić, Ivan" foi:8145 thesis "Primjena ekomanipulacije u marketingu" "Cafuk, Tomislava" foi:8159 thesis "Utjecaj influencera na donošenje odluke o kupnji fitness proizvoda" "Vresk, Anja" foi:8095 thesis "Utjecaj korištenja marketinga usmenom predajom putem društvenih medija na ponašanje potrošača" "Gregurić, Ivica" foi:8085 thesis "Umjetna inteligencija u marketingu" "Hren, Katarina" foi:7993 thesis "Prihvaćanje e-maila kao alata izravnog marketinga od strane potrošača" "Predovan, Lara" foi:7969 thesis "Prikupljanje i analiza podataka za potrebe sustava upravljanja odnosima s klijentima" "Filip, Žarinčić" foi:8035 thesis "Primjena proširene stvarnosti u prodaji" "Karlica, Ana" foi:8005 thesis "Upotreba kolačića u modeliranju ponašanja korisnika" "Srbljinović, Mateja" foi:7826 thesis "Percepcija pratitelja o utjecaj influencera na vrijednost sportske marke" "Blagus, Paula" foi:7755 thesis "Usporedba predviđanja potražnje u normalnim uvjetima poslovanja i pod utjecajem poremećaja" "Banac, Nikola" foi:7768 thesis "Utjecaj robne marke na zadovoljstvo potrošača" "Vuk, Martina" foi:7829 thesis "Ispitivanje percepcije potrošača o primjeni umjetne inteligencije u svrhu kreiranja prediktivnih modela u digitalnom okruženju" "Ivanić, Patricija" foi:7765 thesis "Marketing žamora" "Detić, Ana-Marija" foi:7825 thesis "Utjecaj sportskog marketinga na stavove pratitelja na društvenim mrežama GNK Dinamo Zagreb" "Dunaj, Andreja" foi:7821 thesis "Prihvaćenost sadržaja na Instagramu vezanog uz zdrave životne navike od strane generacije Z" "Ivanović, Tanja" foi:7822 thesis "Utjecaj sadržaja na društvenim mrežama na stavove krajnjih potrošača" "Ivanagić, Iva" foi:7767 thesis "Društveni CRM" "Borak, Gabrijela" foi:7766 thesis "Influencerski marketing" "Kaniški, Izabela" foi:7763 thesis "Marketing na društvenim mrežama" "Golubić, Ena" foi:7764 thesis "Mobilni marketing" "Kralj, Maja" foi:7769 thesis "Ponašanje generacije Z u online kupnji" "Tomšić, Nikolina" foi:7585 thesis "Zaštita podataka u digitalnom marketingu" "Čiko, Ivana" foi:7545 thesis "ZNAČAJ I ULOGA POSLOVNOG KOMUNICIRANJA U PRODAJNIM AKTIVNOSTIMA SREDNJIH I VELIKIH PODUZEĆA" "Bahun, Sandra" foi:7532 thesis "Brendiranje na društvenim mrežama i utjecaj na sljedbenike" "Jurković, Daniel" foi:7405 thesis "Istraživanje tržišta za inovativan proizvod kao osnova za prognozu prodaje u poslovnom planu" "Mikulić, Marija" foi:7486 thesis "Primjena bihevioralnog marketinga na internetu korištenjem biometrije" "Mujanović, Dominik" foi:7438 thesis "Upravljanje znanjem u marketingu" "Bruno, Čolan" foi:7481 thesis "Lojalnost i zadovoljstvo kupaca" "Dragčević, Magdalena" foi:7408 thesis "Primjena video tehnologija u poslovnoj prezentaciji tvrtki na društvenim mrežama" "Podbojec, Alen" foi:7480 thesis "Tehnike unapređenja prodaje duhanskih supstituta" "Ružman, Martina" foi:7295 thesis "Digitalna transformacija procesa upravljanja odnosima s kupcima" "Krasić, Matej" foi:7342 thesis "Marketing sadržaja u online novinarstvu" "Musović, Lucija" foi:7348 thesis "Suvremene metode predviđanja potreba kupaca" "Kraljić, Luka" foi:7351 thesis "Uloga i značaj društvenih medija u kriznom komuniciranju" "Rihtarić, Ivan" foi:7350 thesis "Utjecaj udruženog marketinga na ponašanje potrošača" "Kulier, Luka" foi:7251 thesis "Angažiranje kupaca na društvenim mrežama" "Novak, Martina" foi:7250 thesis "Ponašanja kupaca u online kupnji" "Gerić, Ivana" foi:7257 thesis "Utjecaj direktnog marketinga putem interneta na ponašanje potrošača" "Bogdan, Nikolina" foi:7249 thesis "Utjecaj društvenih mreža na donošenje odluka o kupnji" "Grudiček, Ines" foi:7252 thesis "Video marketing u funkciji privlačenja kupaca" "Ljubić, Petra" foi:7255 thesis "Prihvaćanje CRM strategije od strane potrošača u bankarskom sektoru" "Ratković, Adela" foi:7212 thesis "Primjena moderne informacijsko-komunikacijske tehnologije u upravljanju odnosima s klijentima" "Cvetko, Maja" foi:7240 thesis "Primjena optimizacije web mjesta (SEO) u sustavima elektroničke trgovine" "Bartolec, Tin" foi:7200 thesis "Učinkovitost oglašavanja putem web stranica web portala s novostima" "Herek, Monika" foi:7258 thesis "Marketing turističkih destinacija" "Stojko, Barbara" foi:7256 thesis "Utjecaj društvenih mreža na potrošačke navike generacije Z" "Pongračić, Anja" foi:7259 thesis "Utjecaj izvornih hrvatskih proizvoda na promjenu stavova i kupovnog ponašanja potrošača tekstilnoj industriji" "Lukša, Tea" foi:7260 thesis "Utjecaj marke na lojalnost kupaca" "Bakšaj, Aneta" foi:7187 thesis "Facebook zajednica robnih marki" "Erdelja, Katarina" foi:7186 thesis "Marketing putem utjecajnih osoba" "Flegar, Rea" foi:7190 thesis "Primjena marketinških aktivnosti u svrhu poticanja mladih na volonterski rad" "Žulić, Marija" foi:7191 thesis "Utjecaj zemlje podrijetla kao elementa marke na percepciju potrošača" "Čeke, Patricia" foi:7096 thesis "Prilagođavanje proizvoda ili usluge na temelju primjene koncepta sustava upravljanja odnosima s korisnicima" "Bočkaj, Bruna" foi:7099 thesis "Elektronički distributivni kanali" "Šimunić, Viktoria" foi:7108 thesis "Uloga oglašavanja u kupnji" "Mikulaš, Patricija" foi:6958 thesis "Digitalna transformacija - izazovi i prilike za procese oglašavanja" "Kordić, Iva" foi:6896 thesis "Marketinški splet u obiteljsko poljoprivrednom gospodarstvu" "Bukovac, Barbara" foi:6965 thesis "Multimedijski sadržaj u digitalnom marketingu" "Šarčević, Lidija" foi:6967 thesis "Stvaranje zadovoljstva i lojalnosti prema privatnim markama iz perspektive krajnjih potrošača" "Miroić, Lucija" foi:6934 thesis "Važnost analitike u digitalnom marketingu" "Čelig, Andrijana" foi:6790 thesis "Analiza učinkovitosti multimedijskih sadržaja u digitalnom marketingu" "Maruševec, Ivana" foi:6771 thesis "CRM 3.0" "Matijević, Valentina" foi:6860 thesis "Primjena promotivnih aktivnosti u online trgovanju" "Tomašek, Ivana" foi:6862 thesis "Primjena promotivnih aktivnosti u sportskom marketingu" "Vardić, Ivan" foi:6875 thesis "Razvoj novog proizvoda" "Erdelja, Miha" foi:6861 thesis "Utjecaj oglašavanja na društvenim mrežama na proces donošenja odluke o kupnji" "Cmrečnjak, Danijela" foi:6718 thesis "Marketinške aktivnosti u procesu kreiranja novog proizvoda" "Obradović, Ana" foi:6691 thesis "Nove tehnologije u marketingu" "Bestijanić, Ines" foi:6693 thesis "Prirodno oglašavanje" "Sraga, Iva" foi:6719 thesis "Utjecaj online recenzija na proces donošenja odluke o kupnji" "Cingesar, Martina" foi:6690 thesis "Veliki podaci i njihov utjecaj na marketing" "Halužan, Mia" foi:6594 thesis "Optimizacija web mjesta za potrebe CRM-a" "Mudri, Lorena" foi:6597 thesis "Primjena optimizacije stope konverzija (CRO) u pridobivanju i zadržavnju klijenata" "Ivanović, Tanja" foi:6641 thesis "Utjecaj COVID-19 pandemije na online prodaju iz perspektive potrošača i prodavača" "Leskovar, Mihael" foi:6611 thesis "Utjecaj chatbotova u prodajnoj komunikaciji" "Vuk, Martina" foi:6569 thesis "Oglašavanje na društvenim mrežama" "Tomšić, Nikolina" foi:6550 thesis "Istraživanje uspješnosti tehnika građenja linkova na primjeru FOI-a" "Kuštelega, Marija" foi:6544 thesis "Upotreba društvenih mreža za praćenje korisnika" "Horvat, Katarina" foi:6551 thesis "Primjena velikih podataka u CRM-u" "Antolić, Leonarda" foi:6552 thesis "Uloga ljudskih potencijala u poslovnom procesu" "Kolarić, Ana" foi:6510 thesis "Online video oglašavanje" "Ivanić, Patricija" foi:6502 thesis "Utjecaj usmene predaje u online okruženju na kupnju" "Lisjak, Karla" foi:6497 thesis "Primjena moderne informacijsko-komunikacijske tehnologije u upravljanju odnosima s klijentima u zdravstvenim ustanovama" "Pomper, Sara" foi:6496 thesis "Zadovoljstvo kupaca u online kupnji" "Krušlin, Augustina" foi:6498 thesis "Utjecaj pandemije korona virusa na kupovne navike potrošača u online okruženju" "Medved, Marina" foi:5926 thesis "SEO kao element promotivnog spleta internetskog marketinga" "Kozić, Vedran" foi:6069 thesis "Primjena društvenih mreža u malom i srednjem poduzetništvu" "Vrban, Kristina" foi:6401 thesis "Prihvaćenost umjetne inteligencije u oglašavanju od strane korisnika" "Šlogar, Ivan" foi:6403 thesis "Usporedba specijaliziranih alata za SEO optimizaciju web stranice" "Žarinčić, Filip" foi:5963 thesis "Primjena multimedije u oglašavanju na društvenim mrežama" "Antolić, Petra" foi:6224 thesis "Uloga blokatora oglasa u internetskom oglašavanju" "Oslić, Petra" foi:6435 thesis "Društvene mreže kao kanal komunikacije u marketingu" "Mikić, Petar" foi:6387 thesis "Prihvaćenost Facebook oglašavanja od strane generacije Z" "Mišetić, Ante" foi:6225 thesis "Potencijali chatbot oglašavanja" "Valentina, Munđar" foi:6229 thesis "Utjecajni marketing" "Aleksandra, Osivnik" foi:6279 thesis "Uloga operacijskog menadžmenta u predviđanju potražnje - studija slučaja" "Landripet, Nikolina" foi:6285 thesis "Marketing experience in gaming industry" "Šarić, Ante" foi:6226 thesis "Online video oglašavanje" "Lea, Treska" foi:5881 thesis "Upravljanje kanalima distribucije" "Čeko, Saša" foi:6402 thesis "Utjecaj programa lojalnosti na ponašanje kupaca" "Barić, Sara" foi:6251 thesis "Prihvaćenost e-trgovanja i m-trgovanja od strane kupaca" "Tkalčec, Anamarija" foi:6247 thesis "Oglašavanje kao dio promotivnog spleta u digitalnom okruženju" "Magdalena, Škvorc" foi:6400 thesis "Prednosti i nedostaci oglašavanja na društvenim mrežama iz perspektive potrošača i poduzeća" "Martinović, Sara" foi:6032 thesis "Psihološki utjecaj boja i dizajna proizvoda na kupnju" "Ačkar, Andrea" foi:6272 thesis "Uloga marketinga sadržaja u kreiranju marke gadgeta" "Perak, Ana" foi:6034 thesis "Upravljanje zadovoljstvom klijenata" "Sečan, Marta" foi:6246 thesis "Utjecaj marketinških aktivnosti na lojalnost potrošača generacije „z“" "Bobek, Dajana" foi:6018 thesis "Utjecaj unapređenja prodaje na ponašanje potrošača" "Kanižaj, Paula" foi:6033 thesis "Lojalnost klijenata" "Gerić, Ivana" foi:6017 thesis "Ponašanje potrošača" "Grudiček, Ines" foi:6031 thesis "Provođenje istraživanja tržišta za potrebe mjerenje zadovoljstva klijenata" "Sedak, Helena" foi:6243 thesis "Uloga optimizacije u online trgovanju" "Gašparić, Karla" foi:5996 thesis "Utjecaj referentne grupe na ponašanje potrošača" "Čeh, Lucija" foi:6016 thesis "Oglašavanje na Internetu kao dio strategije CRM-a" "Herceg, Martina" foi:6011 thesis "Praćenje korisnika na webu" "Jurak, Elena" foi:6012 thesis "SEO analiza i optimizacija" "Dreven, Sandra" foi:6019 thesis "Specifičnosti ponašanja kupaca u e-trgovini" "Frančić, Helena" foi:6163 thesis "Digitalna transformacija procesa marketinga" "Alilović, Daria" foi:6013 thesis "Google AdWords oglašavanje" "Babuš, Karolina" foi:6014 thesis "Primjena Google Analytics alata u upravljanju odnosima s klijentima" "Maras, Matea" foi:6015 thesis "Primjena optimizacije web mjesta za tražilice (SEO) u upravljanju odnosima s klijentima" "Kastelan, Dunja" foi:5999 thesis "Utjecaj upravljanja odnosima s klijentima na poslovne procese tvrtke" "Horvat, Matija" foi:6020 thesis "Donošenje odluka o kupnji" "Flegar, Rea" foi:6230 thesis "Trendovi u mobilnom oglašavanju" "Slunjski, Valentina" foi:6021 thesis "Uloga društvenih mreža u marketingu" "Damiš, Ivona" foi:6237 thesis "Utjecaj društvenih mreža na proces donošenja odluke o kupnji" "Antolović, Ana" foi:6026 thesis "Utjecaj oglašavanja na ponašanje kupaca" "Dravinski, Martina" foi:6284 thesis "Utjecaj čimbenika lojalnosti spram marke na kupovne navike potrošača" "Varga, Nikolina" foi:5823 thesis "Parametri strateškog upravljanja poslovnim procesima na konkretnom primjeru" "Tkalčec, Patricija" foi:5532 thesis "Digitalni marketing" "Lorena, Šimić" foi:5641 thesis "Konzumerizam kao oblik društveno odgovornog marketinga" "Aristan, Mateja" foi:5724 thesis "Marketing putem društvenih mreža" "Petek, Antonela" foi:5560 thesis "Primjena Clickstream analize u procesima CRM-a" "Domagoj, Samardžić" foi:5527 thesis "Uloga internog marketinga u motiviranju zaposlenika" "Mirela, Andrijević" foi:5679 thesis "Primjena društvenih platformi za unapređenje procesa prodaje" "Bartolec, Tin" foi:5794 thesis "Primjena umjetne inteligencije u marketingu" "Mandić, Luka" foi:5752 thesis "Analiza potrošačke košarice primjenom pravila pridruživanja" "Mihalina, Andrijana" foi:5710 thesis "Izravni marketing" "Šuker, Mislav" foi:5567 thesis "Prikupljanje podataka o klijentima" "Leljak, Leo" foi:5391 thesis "Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača" "Tomašek, Lucija" foi:5787 thesis "Aktivnosti upravljanja odnosima s klijentima u pridobivanju potencijalnih klijenata" "Novosel, Alen" foi:5648 thesis "Percepcija kvalitete komuniciranja i mogućnost obrazovanja učenika pripadnika manjinskih i većinskih nacionalnih grupa" "Talan, Patricija" foi:5738 thesis "Mobilni marketing kao oblik izravnog marketinga" "Brodnjak, Doris" foi:5719 thesis "Utjecaj obitelji na ponašanje potrošača" "Frinčić, Ana" foi:5551 thesis "Uloga dobavljača u kreiranju proizvoda i proizvodnog procesa" "Plantak, Sara" foi:5701 thesis "Komparativna analiza financijskih izvještaja poduzeća Kaufland Hrvatska k.d. i Lidl Hrvatska d.o.o.k.d." "Borković, Marija" foi:5393 thesis "Marketing stvari" "Rabuzin, Lucija" foi:5387 thesis "Utjecaj influencera na proces donošenja odluke o kupnji" "Mesarić, Sanja" foi:5709 thesis "Društveno odgovoran marketing na primjeru Konzumovih Zdravoljubaca" "Kolarić, Ana" foi:5715 thesis "Upravljanje odnosima s klijentima na primjeru PBZ-a" "Dominić, Silvija" foi:5396 thesis "Utjecajni marketing" "Kadojić, Mirela" foi:5400 thesis "Etičnost oglašavanja u digitalnom marketingu" "Tomičić, Doris" foi:5711 thesis "Internetski marketing" "Antolić, Leonarda" foi:5712 thesis "Marketing putem elektroničke pošte" "Leskovar, Mihael" foi:5642 thesis "Primjena marketinga usluga u osiguravajućem društvu" "Medved, Marina" foi:5395 thesis "Primjena umjetne inteligencije u marketingu" "Ptiček, Monika" foi:5482 thesis "Utjecaj obitelji na ponašanje potrošača prilikom odluke o kupnji" "Marijan, Krobot" foi:5700 thesis "Komparativna analiza financijskih izvještaja odabranih agencija za promidžbu" "Keleković, Ana" foi:5382 thesis "Procjena financijske sigurnosti poslovanja odabranih agencija za promidžbu" "Smetiško, Nikolina" foi:5754 thesis "Analiza kupovnih navika u online okruženju" "Mandić, Robert" foi:5675 thesis "E-mail marketing kao element promotivnog spleta internetskog marketinga" "Čmarec, Jadranka" foi:5723 thesis "STP analiza" "Vrhovec, Barbara" foi:5513 thesis "Upravljanje marketinškom komunikacijom putem virtualnih zajednica" "Bilokapić, Stipe" foi:5392 thesis "Istraživanje čimbenika utjecaja na ponašanje milenijalaca kod online kupnje" "Leljak, Lucija" foi:5713 thesis "Marketinški planovi" "Krušlin, Augustina" foi:5714 thesis "Marketinško upravljanje bazama podataka" "Lisjak, Karla" foi:5716 thesis "Životni ciklus proizvoda" "Štander, Roberta" foi:4769 thesis "Korištenje modernih tehnologija i društvenih mreža u rekreativnom sportu" "Šimek, Helena" foi:4126 thesis "Životni ciklus proizvoda" "Puček, Igor" foi:4052 thesis "Izravni marketing" "Petrić, Bojana" foi:4185 thesis "Marketing u kulturi i umjetnosti" "Srnec, Mia" foi:3828 thesis "Izrada prediktivnih modela u marketingu" "Erna, Golubić" foi:3844 thesis "Uloga operacijskog menadžmenta u povećanju potražnje implementacijom e-trgovine" "Đurkin, Kristina" foi:4387 thesis "Marketing u turizmu" "Ferdelja, Ana" foi:4379 thesis "Poslovno komuniciranje u sportu" "Magdić, David" foi:3902 thesis "Primjena umjetne inteligencije u marketingu" "Marta, Hundrić" foi:4386 thesis "Utjecajni marketing" "Pršec, Antonio" foi:3850 thesis "Važnost e-trgovine sa gledišta generacije „Y“" "Daria, Premuš" foi:3901 thesis "Izazovi u internetskoj marketinškoj komunikaciji" "Odeljan, Petra" foi:4438 thesis "Marketing u bankarstvu" "Radić, Ana-Marija" foi:4514 thesis "Društvene mreže kao suvremeni kanal izravnog marketinga" "Bukvić, Arijana" foi:4417 thesis "Praćenje korisnika na webu" "Petra, Tetec" foi:4437 thesis "Značaj utjecajnih osoba na marketinške aktivnosti na društvenim mrežama" "Vukša, Ivana" foi:4439 thesis "Televizijski marketing kao dio izravnog marketinga" "Magdalena, Škvorc" foi:4441 thesis "Komparativna analiza financijskih izvještaja poduzeća Drvodjelac d.o.o. i Hrast – Export – Puklavec d.o.o." "Komes, Iva" foi:3900 thesis "Utjecaj društvenih mreža na vrijednost marke" "Kutnjak, Franja" foi:3820 thesis "Implementacija velikih vrsta podataka u CRM" "Pero, Batinić" foi:3825 thesis "Marketinške paradigme digitalnog doba" "Valentina, Kurtanjek" foi:3852 thesis "Oglašavanje kao element promotivnog spleta internetskog marketinga" "Doris, Cvetković" foi:3826 thesis "Primjena novih tehnologija u marketingu s osvrtom na marketing stvari" "Petra, Šestak" foi:3851 thesis "Upravljanje promotivnim aktivnostima na društvenim mrežama na primjeru poduzeća iz Međimurske županije" "Martina, Pahek" foi:4224 thesis "Izgradnja lojalnosti kupaca" "Tkalčec, Anamarija" foi:4374 thesis "Prihvaćenost programa lojalnosti od strane generacije Y" "Valentina, Munđar" foi:4369 thesis "Prodaja putem interneta" "Gašparić, Karla" foi:4370 thesis "STP analiza" "Antolović, Ana" foi:4368 thesis "Upravljanje promocijom" "Bobek, Dajana" foi:4350 thesis "Upravljanje robnom markom" "Bedić, Emina" foi:4371 thesis "Životni ciklus proizvoda" "Črep, Mia" foi:4444 thesis "Analiza poslovanja poduzeća za promidžbu i istraživanje tržišta u Republici Hrvatskoj" "Barušić, Danijela" foi:3632 thesis "Matematičko-statisitički modeli upravljanja opskrbnim lancima" "Sučić, Matea" foi:3812 thesis "Analiza skladišnog poslovanja u poduzećima na području Međimurske županije" "Martina, Korpar" foi:4372 thesis "Marketinško upravljanje bazama podataka" "Pikl, Lorena" foi:4373 thesis "Ponašanje potrošača" "Lea, Treska" foi:4049 thesis "Optimizacija web mjesta kao element promotivnog spleta internetskog marketinga" "Erceg, Monika" foi:4222 thesis "Izravni marketing" "Gašparić, Tea" foi:4227 thesis "STP analiza" "Kovač, Lucija" foi:4054 thesis "Upravljanje oglašavanjem" "Cugovčan, Antonio" foi:3721 thesis "Praćenje ponašanja kupaca korištenjem velikih podataka" "Horvat, Valentina" foi:4244 thesis "Virtualna i proširena stvarnost u marketingu" "Šarić, Ante" foi:4656 thesis "Uloga segmentacije tržišta u marketingu" "Radovanović, Isak" foi:4053 thesis "Upravljanje promocijom" "Željezić, Gordana" foi:3713 thesis "Analiza e-trgovine na tržištu Sjeverne Hrvatske" "Grabušić, Dubravka" foi:3784 thesis "Iskorištavanje marketinga društvenih mreža u malim poduzećima" "Majstorović, Ana" foi:4235 thesis "Istraživanje tržišta" "Đud, Dajana" foi:3675 thesis "Korištenje web stranica kao promotivnog sredstva u turističkoj djelatnosti međimurske županije" "Klovar, Lara" foi:3724 thesis "Personalizacija u realnom vremenu" "Valjak, Marko" foi:3722 thesis "Uloga velikih podataka na formiranje marketinških strategija" "Hižak, Jelena" foi:3723 thesis "Upotreba velikih podataka u izradi prediktivnih modela" "Jambrošić, Ines" foi:3676 thesis "Utjecaj online oglašavanja na kupovno ponašanje potrošača" "Cesarec, Andreja" foi:3961 thesis "Društveno odgovoran marketing" "Djak, Ivana" foi:3720 thesis "Era pametnih telefona i dostupnost marketinških aktivnosti kroz aplikacije" "Vidoni, Anamarija" foi:3725 thesis "Istraživanje tržišta u eri velikih podataka" "Meštrović, Dubravko" foi:4231 thesis "Internetski marketing mikro i malih poduzeća" "Mlatilik, Ines" foi:4225 thesis "Ponašanje potrošača prilikom donošenja odluke o kupnji" "Tomašek, Lucija" foi:3731 thesis "Primjena udruženog marketinga kao strategije internet marketinga u Republici Hrvatskoj" "Pejnović, Lucija" foi:4234 thesis "Strategije određivanja cijene" "Rabuzin, Lucija" foi:4154 thesis "Uloga marketinga prilikom razvoja novog proizvoda" "Vardić, Ivan" foi:3726 thesis "Upravljanje odnosima s kupcima korištenjem velikih podataka" "Hamzić, Edo" foi:4238 thesis "Društvena odgovornost i etika u marketingu" "Leljak, Lucija" foi:4145 thesis "Korištenje poznatih osoba u promotivnim kampanjama" "Čaćko, Dario" foi:4229 thesis "Upravljanje oglašavanjem" "Mesarić, Sanja" foi:3681 thesis "Učinkovitost banner oglašavanja s pojavom bannerskog sljepila" "Cvrlja, Josipa" foi:4213 thesis "Povezanost između zadovoljstva klijenata i zadovoljstva zaposlenika" "Pelivan, Ivana" foi:4090 thesis "Zemlja podrijetla kao nositelj marke" "Grkavac, Magdalena" foi:4060 thesis "Istraživanje zadovoljstva korisnika knjižničnim uslugama" "Rakarić, Ivan" foi:4050 thesis "Utjecaj virusnog marketinga na vrijednost marke" "Ramljak, Katarina" foi:994 thesis "Poznate osobe kao nositelji marke" "Bradić, Robert" foi:3196 thesis "Životna vrijednost kupaca" "Pomper, Petra" foi:2707 thesis "Gerilski marketing" "Milak, Antonija" foi:1097 thesis "Marketing na tražilicama i oglašivačkim mrežama" "Kidjemet, Mateja" foi:781 thesis "Politike određivanje cijena" "Stepanić, Vladimir" foi:1033 thesis "Uloga društvenih mreža u virusnom marketingu" "Mikuljan, Martin" foi:2678 thesis "Uloga segmentacije u e-mail marketingu" "Šinko, Filip" foi:617 thesis "Utjecaj stavova i preferencija generacije y na učestalost i namjeru kupovine putem interneta" "Princ, Tomislav" foi:2673 thesis "Zadržavanje i vjernost kupaca" "Šantek, Tajana" foi:1209 thesis "Utjecaj cijene na zadovoljstvo i lojalnost generacije Y prilikom kupnje putem interneta" "Hustić, Ivana" foi:581 thesis "Korištenje interaktivnih medija u komunikaciji s potrošačima" "Tomičić, Doris" foi:943 thesis "Mobilno oglašavanje" "Šalamon, Jurica" foi:1532 thesis "Viralni marketing" "Križanec, Brigita" foi:1647 thesis "Emocionalna povezanost marke s potrošačima" "Stančin, Kristian" foi:940 thesis "Krizna komunikacija u privatnim i javnim organizacijama" "Lukčić, Tina" foi:2927 thesis "Ciljni marketing" "Krleža, Sandra" foi:2269 thesis "Maloprodajni katalozi" "Filipović, Arijana" foi:2924 thesis "Oglašavanje usmjereno djeci" "Gazdek, Ana" foi:595 thesis "Utjecaj zemlje podrijetla na odluku o kupnji" "Horvat, Dario" foi:901 thesis "Upravljanje odnosima s javnošću" "Dukarić, Jožica" foi:3051 thesis "Upravljanje veleprodajom" "Franjević, Kristina" foi:2318 thesis "Marketinške odluke maloprodaje" "Ujvari, Denis" foi:2506 thesis "Praćenje ponašanja kupaca primjenom RFM analize" "Bublić, Mario" foi:2370 thesis "Uloga segmentacije na osnovi ponašanja kod prihvaćanja e-usluge" "Plastić, Matija" foi:982 thesis "Utjecaj internet marketinga na formiranje čovjeka kao potrošača" "Grgača, Gabrijela" foi:2700 thesis "Internetski marketing" "Posedi, Maja" foi:1461 thesis "Određivanje životne vrijednosti kupaca" "Rendulić, Suzana" foi:3063 thesis "Prepoznavanje vlastitih kupaca" "Blašković, Mihovil" foi:1375 thesis "Marketinške aktivnosti u javnoj vatrogasnoj postrojbi" "Brkić, Milenko" foi:725 thesis "Rudarenje podataka u funkciji unapređenja zadovoljstva kupaca" "Mehkek, Nikola" foi:3160 thesis "Upravljanje životnim ciklusom proizvoda" "Balov, Viktor" foi:1656 thesis "Istraživanje tržišta za potrebe marketinškog odlučivanja na stranim tržištima" "Slunjski, Deni" foi:754 thesis "Analitički CRM" "Čižmešija, Antonela" foi:2025 thesis "Upravljanje marketinškim informacijskim sustavom" "Babić, Dajana" foi:1030 thesis "Televizija kao medij izravnog marketinga" "Havoić, Marko" foi:1247 thesis "Marketinški miks poduzeća ""Nokia""" "Jakuš, Sanja" foi:2530 thesis "Marketing usmenom predajom" "Rigo, Danijel" foi:2908 thesis "Oglašavanje putem Web stranice" "Ostojić, Mirjana" foi:2910 thesis " Komunikacija putem društvenih medija" "Vučković, Sanjin" foi:1628 thesis "Osobna prodaja" "Franjević, Tamara" foi:1040 thesis "Usporedba tehnika tradicionalnog i internet marketinga" "Brkić, Alen" foi:2408 thesis "Utjecaj CRM-a na lojalnost kupaca" "Babić, Šime" foi:3021 thesis "Istraživanje za potrebe razvoja nove usluge" "Kuzminski, Lea" foi:2355 thesis "Marketing usluga" "Hajdinjak, Jelena" foi:2316 thesis "Pozicioniranje na tržištu" "Horvatić, Nives" foi:1785 thesis "Publicitet i odnosi s javnošću kao element promotivnog spleta" "Šebečić, Dijana" foi:614 thesis "Elementi promotivnog spleta Internet marketinga" "Šuman, Vedran"