@mastersthesis{efri:4737, author = {{Hron, Ivona}}, title = {{Percepcija potrošača o specijaliziranim trgovinama ekoloških prehrambenih proizvoda}}, } @mastersthesis{efri:3230, author = {{Radić, Mirko}}, title = {{Interni marketing - Istraživanje zadovoljstva radom od kuće u Primorsko-goranskoj županiji}}, } @mastersthesis{efri:3233, author = {{Vukosavljević, Aleksandra}}, title = {{Namjera hrvatskih turista da odsjednu u zelenim hotelima prema proširenom TPB modelu}}, } @mastersthesis{efri:3226, author = {{Milinović, Nives}}, title = {{Percepcija potrošača o sigurnosti prirodnih prehrambenih proizvoda}}, } @mastersthesis{efri:3221, author = {{Kosovac, Melanie}}, title = {{Strahovi potrošača tijekom COVID-19 pandemije i njihov utjecaj na online i offline kupnju}}, } @mastersthesis{efri:3228, author = {{Novak, Martin}}, title = {{Upotreba različitih oblika komunikacije u svrhu ostvarenja cilja crowdfunding projekta}}, } @mastersthesis{efri:3147, author = {{Javor, Deana}}, title = {{Tržišno natjecanje na tržištu pokretnih telekomunikacijskih mreža u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efri:3259, author = {{Zulijani, Dominik}}, title = {{Placebo Effect in Marketing: Product Price and Perceived Quality}}, } @mastersthesis{efri:3544, author = {{Silconi, Robert}}, title = {{Marketing putem društvenih mreža}}, } @mastersthesis{efri:3539, author = {{Turk, Sonja}}, title = {{Utjecaj ambalaže na percipiranu kvalitetu prehrambenog proizvoda}}, } @mastersthesis{efri:3520, author = {{Ivančić, Sara}}, title = {{Elektroencefalografija kao alat u neuromarketinškim istraživanjima}}, } @mastersthesis{efri:3518, author = {{Aničić, Ana}}, title = {{Percipirana kvaliteta i zadovoljstvo korisnika bankovnim uslugama}}, } @mastersthesis{efri:3425, author = {{Bujan, Zora}}, title = {{Isticanje karakteristike održivosti proizvoda i percepcija potrošača}}, } @mastersthesis{efri:3051, author = {{Muždeka Prodanović, Adriana}}, title = {{Promjena percipirane vrijednosti popularnih i luksuznih marki odjeće prilikom sniženja cijene}}, } @mastersthesis{efri:2561, author = {{Štefančić, Maja}}, title = {{Analiza stavova potrošača o održivoj potrošnji}}, } @mastersthesis{efri:2555, author = {{Dozet, Maja}}, title = {{Analiza uslužnih djelatnosti u Republici Hrvatskoj i suvremeni marketinški trendovi u segmentu usluga}}, } @mastersthesis{efri:2558, author = {{Jurić, Andrea}}, title = {{Motivacija korisnika za sudjelovanje u ekonomiji dijeljenja - utjecaj na zadovoljstvo i namjeru korištenja}}, } @mastersthesis{efri:2557, author = {{Janković, Alma}}, title = {{Povjerenje korisnika u uslugu e-bankarstva}}, } @mastersthesis{efri:2556, author = {{Hajdinjak, Antonia}}, title = {{Stvaranje i razvoj osobne marke fitness influencera na društvenoj mreži Instagram}}, } @mastersthesis{efri:2559, author = {{Olujić, Carla}}, title = {{Usporedba percepcije poduzetničkog rizika generacije Z i Y}}, } @mastersthesis{efri:2560, author = {{Superina-Gudelj, Irena}}, title = {{Važnost marketinga u bankarskom sektoru}}, } @mastersthesis{efri:2548, author = {{Skender, Sandra}}, title = {{Istraživanje percepcije potrošača o lokalnoj i ekološkoj hrani}}, } @mastersthesis{efri:2546, author = {{Sarađen, Ivan}}, title = {{Motivacija mikro i malih poduzeća za doniranje udruga socijalne i humanitarne djelatnosti}}, } @mastersthesis{efri:2545, author = {{Samac, Elena}}, title = {{Percepcija lokalnog stanovništva o ponudi turističkih destinacija u Istri}}, } @mastersthesis{efri:2542, author = {{Mandić, Monika}}, title = {{Prihvaćanje i korištenje usluga Netflix-a}}, } @mastersthesis{efri:2515, author = {{Kolarić, Katarina}}, title = {{Održivo konzumiranje proizvoda - utjecaj medija na percepciju od strane potrošača}}, } @mastersthesis{efri:2517, author = {{Pečenković, Dolores}}, title = {{Povezanost obogaćivanja ponude kuća za odmor i oduševljenja gosta}}, } @mastersthesis{efri:2511, author = {{Badurina-Dudić, Nikolina}}, title = {{Stav studenta Sveučilišta u Rijeci o imidžu Rijeke kao turističke destinacije}}, } @mastersthesis{efri:2512, author = {{Božičević, Mario}}, title = {{Utjecaj medija na održivo ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{efri:2518, author = {{Šćira, Antonija}}, title = {{Učinak sidrenja u oblikovanju ponude usluga}}, } @mastersthesis{efri:2519, author = {{Zornada, Patrick}}, title = {{Učinak uokvirivanja i neuromarketing: primjer AB testiranja u poduzeću Autotepisi.hr}}, } @mastersthesis{efri:2860, author = {{Vučković, Boris}}, title = {{Karakteristika i primjena neuromarketinških istraživanja}}, } @mastersthesis{efri:2853, author = {{Grbčić, Karla}}, title = {{Omnichannel marketing}}, } @mastersthesis{efri:2812, author = {{Beronja, Ana}}, title = {{Motivacija studenata preddiplomskog studija za uključenje u dodatne aktivnosti}}, } @mastersthesis{efri:2463, author = {{Cvitković, Krešimir}}, title = {{Istraživanje percipirane kvalitete i zadovoljstva uslugama mobilnog bankarstva}}, } @mastersthesis{efri:2461, author = {{Barać, Sara}}, title = {{Povjerenje žena u mobilne aplikacije za praćenje reproduktivnog zdravlja}}, } @mastersthesis{efri:2472, author = {{Skupnjak, Dora}}, title = {{Senzorni park - koristi, barijere i poticaji izgradnji u osnovnim školama}}, } @mastersthesis{efri:2460, author = {{Baldigara, Valentina}}, title = {{Spremnost ugovaranja putnog osiguranja online posredničkom platformom: razlike između potrošača različite sklonosti usvajanju inovacija}}, } @mastersthesis{efri:2465, author = {{Jakovljević, Andrea}}, title = {{Utjecaj boje proizvoda na emocije i namjeru kupnje različitih vrsta proizvoda}}, } @mastersthesis{efri:2473, author = {{Tomljenović, Andrea}}, title = {{Utjecaj fizičkog okruženja i organizacijske kulture dentalne poliklinike na zadovoljstvo i namjeru potrošača}}, } @mastersthesis{efri:2469, author = {{Marušić, Monika}}, title = {{Utjecaj promotivnih aktivnosti na potrošačevu namjeru doniranja organizaciji posvećenoj djeci s autizmom}}, } @mastersthesis{efri:2676, author = {{Vukelić, Ivana}}, title = {{Provođenje aktivnosti unapređenja prodaje na primjeru DM i Bipa trgovina}}, } @mastersthesis{efri:2665, author = {{Sambolek, Filip}}, title = {{Istraživanje preferencija korisnika - A/B testiranje s primjenom na internet stranici}}, } @mastersthesis{efri:2430, author = {{Brkljačić, Ivana}}, title = {{Tko koga prati - povezanost karakteristika influencera s uključenosti njegovih pratitelja}}, } @mastersthesis{efri:2431, author = {{Kaić, Anna}}, title = {{Utjecaj usmjerenosti pogleda subjekta u oglasu na reakciju gledatelja}}, } @mastersthesis{efri:2253, author = {{Ćustić, Anita}}, title = {{Glazbene navike i identitet generacija Y i Z}}, } @mastersthesis{efri:2126, author = {{Gavrić, Ana}}, title = {{Marketing u turizmu - elementi nezaboravnog turističkog doživljaja}}, } @mastersthesis{efri:2128, author = {{Kopjar, Lucija}}, title = {{Percepcija ponude usluge u salonima ljepote - istraživanje utjecaja boja}}, } @mastersthesis{efri:2124, author = {{Bortek, Ivana}}, title = {{Usporedba utjecaja osobnih čimbenika na impulzivnu kupnju različitih kategorija proizvoda}}, } @mastersthesis{efri:2132, author = {{Marčan, Katarina}}, title = {{Utjecaj dizajna, osoblja i obogaćene ponude na posjećenost štanda}}, } @mastersthesis{efri:2136, author = {{Mihaljević, Ivana}}, title = {{Utjecaj mikro influencera u kampanjama}}, } @mastersthesis{efri:2144, author = {{Udiljak, Marina}}, title = {{Zdrave prehrambene navike potrošača i zeleni proizvodi}}, } @mastersthesis{efri:2233, author = {{Križnjak, Mateja}}, title = {{Stvarna i percipirana korisnost programa vjernosti za potrošače u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efri:2240, author = {{Vukić, Marko}}, title = {{Utjecaj sklonosti ka riziku na donošenje odluka ulagača na tržištu kapitala}}, } @mastersthesis{efri:2092, author = {{Kufek, Lea}}, title = {{Istraživanje ponude na tržištu - usporedba tradicionalnih i novih oblika maloprodaje}}, } @mastersthesis{efri:2085, author = {{Čiča, Iva}}, title = {{Marketinški miks na primjeru uvođenja novog proizvoda}}, } @mastersthesis{efri:2097, author = {{Puškarić, Antonija}}, title = {{Potrošačeva percepcija kvalitete i dodane vrijednosti prirodnih i tradicionalnih proizvoda}}, } @mastersthesis{efri:2106, author = {{Trbojević, Andrea}}, title = {{Svijest potrošača o iskorištavanju životinja u industrijama}}, } @mastersthesis{efri:2096, author = {{Posavec, Maja}}, title = {{Uloga osviještenosti potrošača prilikom kupovine prirodne kozmetike}}, } @mastersthesis{efri:2090, author = {{Frankulin, Matea}}, title = {{Utjecaj boja na kupovne odluke potrošača}}, } @mastersthesis{efri:2102, author = {{Šegulja, Vedrana}}, title = {{Utjecaj karakteristika YouTube influencera na percepciju njihovog kredibiliteta, potrošačevu namjeru kupnje i e-WOM}}, } @mastersthesis{efri:2087, author = {{Dabac, Marija}}, title = {{Zadovoljstvo kupaca programima lojalnosti u drogerijama}}, } @mastersthesis{efri:2100, author = {{Rupčić, Ivana}}, title = {{Čimbenici koji utječu na odabir Erasmus destinacije i postkupovnu reakciju Erasmus studenata}}, } @mastersthesis{efri:1792, author = {{Klarić, Mia}}, title = {{Analiza učinka posjedovanja u segmentu fizičkih proizvoda i usluga}}, } @mastersthesis{efri:1796, author = {{Šeškar, Ema}}, title = {{Problematika bacanja hrane s aspekta mladih potrošača}}, } @mastersthesis{efri:1752, author = {{Šebalj, Katarina}}, title = {{Volontiranje - uzroci i posljedice}}, } @mastersthesis{efri:1686, author = {{Komadina, Daniela}}, title = {{Grupe solidarne razmjene kao kanal distribucije ekoloških proizvoda i mogućnosti za njihov daljnji razvoj}}, } @mastersthesis{efri:1599, author = {{Zinaja, Alen}}, title = {{Zavaravajuće oglašavanje}}, } @mastersthesis{efri:1639, author = {{Mulc, Dominik}}, title = {{Impulzivno trošenje dobivenog novca}}, } @mastersthesis{efri:1642, author = {{Pleša, Nikolina}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva i lojalnost sudionika Riječkog karnevala}}, } @mastersthesis{efri:1637, author = {{Marković, Janja}}, title = {{Povezanost osobnih vrijednosti i etnocentrizma}}, } @mastersthesis{efri:1648, author = {{Sinčić, Katarina}}, title = {{Uspješnost Google AdWords tekstualnih oglasa s obzirom na karakteristike oglasa}}, } @mastersthesis{efri:1635, author = {{Košara, David}}, title = {{Utjecaj identiteta privatne marke na odnos percipirane cijene i kvalitete i preferenciju}}, } @mastersthesis{efri:1641, author = {{Pavlović, Elizabeta}}, title = {{Utjecaj oglasa na tjelesno samopoštovanje i namjeru kupnje oglašavanog proizvoda}}, } @mastersthesis{efri:1647, author = {{Sardelić, Loris}}, title = {{Važnost online marketinga u kreiranju nove marke kreativnog poduzeća}}, } @mastersthesis{efri:1631, author = {{Androić, Lana}}, title = {{Vođe mišljenja - mikro influenceri na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{efri:1334, author = {{Atlija, David}}, title = {{Premier league marketing in Croatia}}, } @mastersthesis{efri:1312, author = {{Benić, Magdalena}}, title = {{Uloga društvenih medija u prikupljanju informacija o Erasmus razmjeni}}, } @mastersthesis{efri:1313, author = {{Ilić, Iva}}, title = {{Utjecaj boje ambalaže na odabir proizvoda visoke i niske uključenosti potrošača pri kupnji u supermarketu}}, } @mastersthesis{efri:1314, author = {{Krapljanov, Viki}}, title = {{Utjecaj unapređenja prodaje na ponašanje potrošača prilikom kupnje}}, } @mastersthesis{efri:1276, author = {{Fuček, Valentina}}, title = {{Motivacija i privlačenje potrošača kroz marketinške komunikacijske aktivnosti}}, } @mastersthesis{efri:1288, author = {{Peloza, Petra}}, title = {{Neetično oglašavanje na društvenim mrežama usmjereno prema adolescentima}}, } @mastersthesis{efri:1286, author = {{Mučić, Valnea}}, title = {{Potrošački etnocentrizam}}, } @mastersthesis{efri:1278, author = {{Komadina, Katarina}}, title = {{Povezanost promocije na društvenim mrežama i osobne prodaje pri kupnji prirodne kozmetike}}, } @mastersthesis{efri:1287, author = {{Novak, Martina}}, title = {{Trgovačke marke i lojalnost potrošača}}, } @mastersthesis{efri:1289, author = {{Radić, Vedrana}}, title = {{Uloga upravljanja odnosima s klijentima u percepciji kvalitete usluge}}, } @mastersthesis{efri:1292, author = {{Vusić, Danijela}}, title = {{Utjecaj oglašavanja na odluku o kupnji na primjeru Radio Terezije}}, } @mastersthesis{efri:884, author = {{Dorvak, Natalija}}, title = {{Društvena odgovornost na primjeru igara na sreću}}, } @mastersthesis{efri:892, author = {{Karamarko, Tomislav}}, title = {{Etička razmatranja korištenja piratskih verzija programa}}, } @mastersthesis{efri:891, author = {{Jovančević, Nikola}}, title = {{Implementacija programskih rješenja u funkciji unapređenje poslovanja i zadovoljstva korisnika}}, } @mastersthesis{efri:887, author = {{Jelić, Hrvoje}}, title = {{Istraživanje potreba za poliuretanima u poduzećima na području Hrvatske i Slovenije}}, } @mastersthesis{efri:904, author = {{Mateković, Hrvoje}}, title = {{Marketing prirodnih i kulturnih resursa Bjelovarsko-bilogorske županije}}, } @mastersthesis{efri:839, author = {{Bošnjak, Matea}}, title = {{Marketinške strategije formiranja cijena u turizmu}}, } @mastersthesis{efri:880, author = {{Dizdar, Ivan}}, title = {{Upravljanje kvalitetom u funkciji razvoja konkurentske prednosti prehrambenih poduzeća}}, } @mastersthesis{efri:909, author = {{Pernuš, Karlo}}, title = {{Utjecaj karakteristika turističke destinacije i profila potrošača na korištenje prijevoznih električnih sharing sustava}}, } @mastersthesis{efri:837, author = {{Bijelić, Branko}}, title = {{Utjecaj upravljanja kvalitetom na zadovoljstvo korisnika uslugama poslovnih banaka}}, } @mastersthesis{efri:789, author = {{Tominac, Martina}}, title = {{Kvaliteta pružanja usluge prijevoza učenika}}, } @mastersthesis{efri:786, author = {{Matešić, Anja}}, title = {{Osiguranje ustanova u kulturi}}, } @mastersthesis{efri:782, author = {{Gretić, Maja}}, title = {{Zadovoljstvo studenata ponudom bankovnih usluga}}, } @mastersthesis{efri:777, author = {{Ragus, Daria}}, title = {{Ponašanje potrošača pripadnika Generacije Z}}, } @mastersthesis{efri:770, author = {{Delić-Ibukić, Lea}}, title = {{Ponašanje potrošača tijekom odlučivanja o online kupnji}}, } @mastersthesis{efri:776, author = {{Perčić, Dora}}, title = {{Utjecaj karakteristika proizvoda i promocije na imidž autohtonih proizvoda i odluku o kupnji}}, } @mastersthesis{efri:765, author = {{Bujan, Aleksandra}}, title = {{Oglašavanje poduzeća na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{efri:759, author = {{Višnjić, Mario}}, title = {{Analiza oglašavanja usluga na internetu}}, } @mastersthesis{efri:757, author = {{Ciler, Marino}}, title = {{Marketing plan i pozicioniranje poduzeća, primjer poduzeća Kupole - bolje od šatora d.o.o.}}, } @mastersthesis{efri:756, author = {{Brežnjak, Anamarija}}, title = {{Zaštita potrošača u segmentu marketinga usluga}}, } @mastersthesis{efri:758, author = {{Radinović, Snježana}}, title = {{Značaj bankoosiguranja kao kanala prodaje osiguranja}}, } @mastersthesis{efri:726, author = {{Gojtanić, Simona}}, title = {{Istraživanje potreba inozemnih gostiju analizom booking.com recenzija}}, } @mastersthesis{efri:730, author = {{Katanar, Ivana}}, title = {{Određivanje specifičnosti kupovine prirodne kozmetike}}, } @mastersthesis{efri:724, author = {{Baždarić, Ivana}}, title = {{Povezanost očekivanja potrošača i cijene smještajnog objekta}}, } @mastersthesis{efri:731, author = {{Keser, Tea}}, title = {{Prilagodba marketinških agencija oglašavanju na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{efri:727, author = {{Hajdinjak, Eva}}, title = {{Radio i društvene mreže: Radio Rijeka na Facebooku}}, } @mastersthesis{efri:729, author = {{Juričić, Iva}}, title = {{Relationship between internal marketing and employees' emotional intelligence}}, } @mastersthesis{efri:722, author = {{Bajčić, Valentino}}, title = {{Utjecaj percipirane cijene i kvalitete na odluku o kupnji kod krivotvorenih proizvoda}}, } @mastersthesis{efri:721, author = {{Babić, Marija}}, title = {{Utjecaji na odlučivanje o kupnji ekoloških proizvoda}}, } @mastersthesis{efri:704, author = {{Tomišić, Emi}}, title = {{Marketing usluga u kampovima u Istri}}, } @mastersthesis{efri:703, author = {{Ojurović, Jasna}}, title = {{Zadovoljstvo korisnika uslugom dopunskog zdravstvenog osiguranja - primjer Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje}}, } @mastersthesis{efri:697, author = {{Debeljak, Ana}}, title = {{Značaj uslužnog osoblja za kvalitetu poslovanja}}, } @mastersthesis{efri:680, author = {{Glavina, Martina}}, title = {{Međusobno stvaranje vrijednosti za potrošače na tržištu poslovne potrošnje}}, } @mastersthesis{efri:681, author = {{Primorac, Sara}}, title = {{Navike volontiranja mladih u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efri:612, author = {{Radočaj, Antonija}}, title = {{Marketing usluga u osiguranju}}, } @mastersthesis{efri:611, author = {{Petrović, Slavica}}, title = {{Utjecaj internet oglašavanja na iznajmljivanje soba u turizmu}}, } @mastersthesis{efri:610, author = {{Bogati, Tatjana}}, title = {{Marketing i odnosi s javnošću u policiji}}, } @mastersthesis{efri:601, author = {{Rudec, Marija}}, title = {{Nadograđivanje ponude proizvodnih djelatnosti uslužnom komponentom s ciljem unapređenja poslovanja - primjer poduzeća Tvin d.o.o.}}, } @mastersthesis{efri:599, author = {{Lucić, Antonela}}, title = {{Utjecaj zelenog marketinga na potrošače}}, } @mastersthesis{efri:568, author = {{Lastrić, Anđelina}}, title = {{Korištenje interneta u marketingu}}, } @mastersthesis{efri:344, author = {{Vukdragović, Mia}}, title = {{Utjecaj situacijskih čimbenika na zadovoljstvo potrošača wellness uslugom}}, } @mastersthesis{efri:623, author = {{Mužić, Matea}}, title = {{Analysing the impacts on the consumers choice of fast food restaurants: the country-of-origin effect}}, } @mastersthesis{efri:339, author = {{Tomić, Dejan}}, title = {{Brokeri u osiguranju na primjeru Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{efri:337, author = {{Smokvina, Kristina}}, title = {{Identifikacija impulzivnog kupovnog ponašanja, uvažavajući psihološke i sociološke čimbenike}}, } @mastersthesis{efri:336, author = {{Petrović, Marko}}, title = {{Istraživanje percepcije trgovačkih centara i povezanost sa kvalitetom života potrošača}}, } @mastersthesis{efri:333, author = {{Jurić, Zlatka}}, title = {{Kupovina u franšiznim restoranima brze prehrane}}, } @mastersthesis{efri:340, author = {{Vujić, Iris}}, title = {{Organizacijske strukture u osiguravajućim društvima}}, } @mastersthesis{efri:330, author = {{Bažon, Sara}}, title = {{Povezanost životnog stila potrošača i korištenja privatnih marki}}, } @mastersthesis{efri:338, author = {{Šorli, Denis}}, title = {{Sponzorstvo kao dio sportskog marketinga na primjeru nogometnog kluba}}, } @mastersthesis{efri:332, author = {{Jovović, Sandra}}, title = {{Stručno osposobljavanje savjetnika u osiguranju}}, } @mastersthesis{efri:334, author = {{Jurković, Tamara}}, title = {{Trendovi razvoja zdravstvenog osiguranja u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efri:331, author = {{Bukva, Martina}}, title = {{Utjecaj zadovoljstva zaposlenika na kvalitetu usluge u hotelu "Pinija"}}, } @mastersthesis{efri:320, author = {{Sabljić, Ivana}}, title = {{Upravljanje znanjem u multinacionalnim korporacijama u uvjetima globalizacije}}, } @mastersthesis{efri:297, author = {{Ćurić, Antonija}}, title = {{Utjecaj znanja na zaposlenost}}, } @mastersthesis{efri:240, author = {{Baljak, Roko}}, title = {{Utjecaj geoekonomije međunarodnih odnosa na siromaštvo u svijetu}}, } @mastersthesis{efri:218, author = {{Kardum, Benjamin}}, title = {{Utjecaj Šangajske organizacije za suradnju na geopolitiku i međunarodnu trgovinu}}, } @mastersthesis{efri:209, author = {{Bakić, Marija}}, title = {{Zdravstveni turizam i klasterizacija - osvrt na Hrvatsku i Poljsku}}, }