@mastersthesis{bak:2662, author = {{Drinovac, Hrvoje}}, title = {{Izazovi menadžmenta u lokalnoj samoupravi}}, } @mastersthesis{bak:2658, author = {{Bošnjak, Ivica}}, title = {{Strategija personaliziranog marketinga u unapređenju prodaje}}, } @mastersthesis{bak:2659, author = {{Arambašić, Martina}}, title = {{Vrednovanje zadovoljstva korisnika na odabranom primjeru}}, } @mastersthesis{bak:2638, author = {{Dujić, Klara}}, title = {{Primjena kontrolinga u prodaji}}, } @mastersthesis{bak:2641, author = {{Marić, Domagoj}}, title = {{Specifičnosti financijske agencije – FINA u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{bak:2640, author = {{Matić, Davor}}, title = {{Uloga radnog okruženja u motivaciji zaposlenika}}, } @mastersthesis{bak:2603, author = {{Bradarić, Marija}}, title = {{Financijska funkcija u poduzeću i uloga financijskog menadžera}}, } @mastersthesis{bak:2593, author = {{Kišurek, Zvonimir}}, title = {{Primjena kontrolinga u sektoru turizma putem aplikativnih rješenja}}, } @mastersthesis{bak:2518, author = {{Sarka, Nikolina}}, title = {{Rukovođenje ljudskim potencijalima u osnovnoj školi na primjeru}}, } @mastersthesis{bak:2602, author = {{Greganić, Livija}}, title = {{Uloga kontrolinga u proizvodnji strojeva}}, } @mastersthesis{bak:2608, author = {{Kadić, Maja}}, title = {{Uloga menadžera u srednjoročnom planiranju prodaje s primjerom proizvodnog poduzeća}}, } @mastersthesis{bak:2600, author = {{Pervizaj, Besmira}}, title = {{Oglašavanje na društvenim mrežama usmjereno na generaciju Z}}, } @mastersthesis{bak:2449, author = {{Radovanović, Filip}}, title = {{Projekti energetske obnove zgrada na primjeru stambene zgrade}}, } @mastersthesis{bak:2469, author = {{Lijović, Ante}}, title = {{Usporedba tradicionalne i agilne metodologije u strateškom i projektnom menadžmentu}}, } @mastersthesis{bak:2472, author = {{Bilić, Jasmina}}, title = {{Cjeloživotno obrazovanje policijskog službenika kao funkcija menadžmenta ljudskih potencijala}}, } @mastersthesis{bak:2441, author = {{Knežević, Sanja}}, title = {{Kontroling u javnoj upravi}}, } @mastersthesis{bak:2437, author = {{Šebalj, Ivana}}, title = {{Operativno planiranje proizvodnje sokova na odabranom primjeru}}, } @mastersthesis{bak:2492, author = {{Ćorić, Marijo}}, title = {{Poslovna strategija vinskog turizma na odabranom primjeru}}, } @mastersthesis{bak:2450, author = {{Baksa, Marin}}, title = {{Poslovni plan osnivanja rekreacijskog malonogometnog centra s primjerom u gradu Osijeku}}, } @mastersthesis{bak:2387, author = {{Lončar, Marija}}, title = {{Razvoj i digitalna transformacija marketinga}}, } @mastersthesis{efos:5446, author = {{Stanić, Sofija}}, title = {{ULOGA MARKETINGA I ODRŽIVOG RAZVOJA U TURIZMU ŠPANJOLSKE I AUSTRIJE}}, } @mastersthesis{bak:2383, author = {{Kramarić, Marko}}, title = {{Manifestacijski turizam s primjerom „Vinkovačke jeseni“}}, } @mastersthesis{bak:2384, author = {{Weinpert, Lana}}, title = {{Strukturalni elementi strateškog položaja poduzeća kroz analizu eksternih i internih potencijala poduzeća}}, } @mastersthesis{bak:2292, author = {{Tolj, Lidija}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na marketing javnog sektora}}, } @mastersthesis{efos:5435, author = {{Zvonarić, Dario}}, title = {{Analiza suvremenih internetskih platformi za prodaju drogerijskih proizvoda}}, } @mastersthesis{bak:2342, author = {{Sić, Alisa}}, title = {{Analiza poduzetničkog procesa na primjeru dječje igraonice društvenih igrica}}, } @mastersthesis{bak:2193, author = {{Gavran, Luka}}, title = {{Razvoj poljoprivrede kao preduvjet jačanja gospodarstva Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{bak:2171, author = {{Maretić, Jasna}}, title = {{Analiza procesa donošenja odluke o kupovini}}, } @mastersthesis{bak:2143, author = {{Mostarlić, Bernarda}}, title = {{Uloga primjene marketinga u sportu i sportskim događajima}}, } @mastersthesis{bak:2131, author = {{Kovačević, Josip}}, title = {{Učinci korištenja sredstava iz EU fondova na rast gospodarstva u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{bak:2142, author = {{Lic, Krešimir}}, title = {{Marketinški aspekti upravljanja logistikom u drvnoj industriji}}, } @mastersthesis{bak:2499, author = {{Koščić, Sara}}, title = {{Izgradnja brenda festivala na odabranom primjeru}}, } @mastersthesis{bak:1945, author = {{Blažević, Luka}}, title = {{Pozicioniranje novih proizvoda na primjerima hrvatskih proizvođača}}, } @mastersthesis{bak:1861, author = {{Mihaljević, Marija}}, title = {{Identificiranje i upravljanje rizicima projekta}}, } @mastersthesis{bak:1801, author = {{Pajić, Ivana}}, title = {{Marketinški aspekti ruralnog razvoja}}, } @mastersthesis{bak:1764, author = {{Filipović, Hrvoje}}, title = {{Novi marketinški pristup oglašavanju u autoindustriji i prodaji vozila u Republici Hrvatskoj za vrijeme pandemije}}, } @mastersthesis{bak:1762, author = {{Presker, Andreja}}, title = {{Marketinški aspekti poslovanja u dentalnoj medicini}}, } @mastersthesis{bak:1772, author = {{Šibalić, Mirta}}, title = {{Izvori financiranja projekata}}, } @mastersthesis{bak:1722, author = {{Jozinović, Mladen}}, title = {{Gospodarenje komunalnim otpadom i kružno gospodarstvo}}, } @mastersthesis{bak:1712, author = {{Baksa, Marin}}, title = {{Poslovna politika poduzeća s primjerom poslovanja vinarije}}, } @mastersthesis{bak:1699, author = {{Vuković, Filipa}}, title = {{Planiranje i pokretanje projekta s primjerom proizvodnog poduzeća}}, } @mastersthesis{bak:1443, author = {{Lang, Slaven}}, title = {{Lansiranje novog proizvoda u pivarskoj industriji}}, } @mastersthesis{bak:1143, author = {{Barišić, Dino}}, title = {{Analiza poslovanja poduzeća ALBATROS GRUPA d. o. o.}}, } @mastersthesis{bak:1127, author = {{Golub Frkanec, Doroteja}}, title = {{Praćenje i razvoj zaposlenika}}, } @mastersthesis{bak:1132, author = {{Boro, Tamara}}, title = {{Postizanje konkurentske prednosti na globalnim tržištima}}, } @mastersthesis{bak:1135, author = {{Bago, Petar}}, title = {{Organizacijska dinamika i analiza strateškog upravljanja poslovanja poduzeća}}, } @mastersthesis{bak:1622, author = {{Galić, Ivan}}, title = {{Promocijske aktivnosti na primjeru velike tvrtke}}, } @mastersthesis{bak:1617, author = {{Vranješ, Matea}}, title = {{Utjecaj brenda na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{bak:1618, author = {{Dragić, Zvonimir}}, title = {{Važnost strategije brendiranja u industriji ljepote}}, } @mastersthesis{bak:565, author = {{Petrović, Josip}}, title = {{Marketing odnosa kao suvremena marketinška strategija}}, } @mastersthesis{bak:563, author = {{Radovanović, Filip}}, title = {{Marketinške aktivnosti pri uvođenju novog proizvoda na primjeru električnih vozila}}, } @mastersthesis{bak:1510, author = {{Šaravanja, Dominik}}, title = {{Poslovni plan izgradnje poslovne hale}}, } @mastersthesis{bak:1458, author = {{Kulić, Nina}}, title = {{Utjecaj prikrivenog oglašavanja na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{bak:1380, author = {{Tolj, Lidija}}, title = {{Instagram kao kanal komunikacije u marketingu}}, } @mastersthesis{bak:1407, author = {{Golubičić, Laura}}, title = {{Utjecaj digitalnog marketinga na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{bak:1270, author = {{Zadravec, Ivan}}, title = {{Podizanje nasada i uzgoj borovnice za OPG "Zadravec"}}, } @mastersthesis{bak:1250, author = {{Kopilaš, Adrijana}}, title = {{Cjeloživotno obrazovanje kao razvoj ljudskih potencijala s primjerom}}, } @mastersthesis{bak:1252, author = {{Varganović, Domagoj}}, title = {{Projekt komercijalizacije inovativnih ekoloških medicinskih proizvoda na globalnom tržištu}}, } @mastersthesis{bak:1251, author = {{Debeljak, Mišo}}, title = {{Projekt pokretanja studentskog centra izvrsnosti}}, } @mastersthesis{bak:1249, author = {{Pajić, Marin}}, title = {{Upravljanje rizicima u projektu}}, } @mastersthesis{bak:520, author = {{Grafina, Mia}}, title = {{Poslovna strategija poduzeća „INSPEKT-ING D.O.O.“}}, } @mastersthesis{bak:1233, author = {{Tomić, Petar}}, title = {{Agilni projektni menadžment u solarnoj industriji}}, } @mastersthesis{bak:1239, author = {{Galić, Beatrix}}, title = {{Vanjskotrgovinsko poslovanje na primjeru poljoprivrednog poduzeća}}, } @mastersthesis{bak:1236, author = {{Mezak, Domagoj}}, title = {{Upravljanje ljudskim potencijalima u javnim službama na primjeru Centra za socijalnu skrb u Našicama}}, } @mastersthesis{bak:332, author = {{Tomić, Blaženko}}, title = {{Obrazovanje ljudskih potencijala u poduzeću, na primjeru Coca-Cola HRB Hrvatska d.o.o. iz Zagreba}}, } @mastersthesis{bak:363, author = {{Krstanović, Ivona}}, title = {{Značaj utjecaj kontrolinga u hotelskom poslovanju}}, } @mastersthesis{bak:352, author = {{Baran, Mateo}}, title = {{Brendiranje i njegova važnost}}, } @mastersthesis{bak:353, author = {{Baran, Anđelo}}, title = {{Primjena SWOT analize u B2C marketingu}}, } @mastersthesis{bak:348, author = {{Gavran, Luka}}, title = {{Lovni turizam u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{bak:430, author = {{Vidosavljević, Filip}}, title = {{Poslovni plan otvaranja caffe bara "Superstar" iz Osijeka}}, } @mastersthesis{bak:349, author = {{Laslo, Dino}}, title = {{Tekstilna industrija u Republici Hrvatskoj s primjerom poslovanja obrta DO-DI trgovine tekstilom, obućom i modnim dodacima}}, } @mastersthesis{bak:303, author = {{Suton, Dominik}}, title = {{Proširenje djelatnosti kao oblik poduzetništva s primjerom poduzeća „Suton“ d.o.o. iz Nuštra}}, } @mastersthesis{bak:190, author = {{Kokić, Ivana}}, title = {{Unapređenje prodaje kao element promocije}}, } @mastersthesis{bak:178, author = {{Oremuš, Dino}}, title = {{Poslovanje obrtnika – primjer obrta „Europa-stil“}}, } @mastersthesis{bak:235, author = {{Dernaj, Stjepan}}, title = {{Strategije financiranja poduzetničkih organizacija kroz primjer poslovnih anđela}}, } @mastersthesis{bak:234, author = {{Bokanović, Karlo Ilija}}, title = {{Strateški menadžment u sportu i menadžerski izazovi u sportu}}, } @mastersthesis{bak:219, author = {{Kelava, Ivan}}, title = {{Pokretanje rada školskog restorana za izvođenje praktične nastave}}, } @mastersthesis{bak:217, author = {{Hrgović, Anja}}, title = {{Strategija razvoja poduzeća "Active"}}, } @mastersthesis{bak:218, author = {{Hrgović, Dora}}, title = {{Strategija razvoja poduzeća "Adept d.o.o."}}, } @mastersthesis{bak:153, author = {{Mihaljević, Marija}}, title = {{Utjecaj marketinške komunikacije e-poštom na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{bak:155, author = {{Tomas, Marjan}}, title = {{Utjecaj poreznih reformi na proračune jedinice lokalne samouprave}}, } @mastersthesis{bak:206, author = {{Car, Marko}}, title = {{Marketing plan na primjeru projekta "Advent u Zagrebu"}}, } @mastersthesis{bak:60, author = {{Gregorić, Stjepan}}, title = {{Upravljanje projektom Crvenog križa Valpovo: "Pomoć najpotrebitijima na području Valpovštine"}}, } @mastersthesis{bak:108, author = {{Rupčić, Ivan}}, title = {{Značaj projekta s neposrednim ekonomskim učincima u razvoju poduzeća - brendiranje/razvoj novog proizvoda}}, } @mastersthesis{bak:101, author = {{Zidar, Ines}}, title = {{Komunikacijski stilovi na primjeru projektnog tima}}, } @mastersthesis{bak:26, author = {{Kos, Branimir}}, title = {{Doprinos bankarskog sektora oporavku gospodarstva uslijed krize}}, } @mastersthesis{bak:1058, author = {{Pajić, Davor}}, title = {{Primjena teorije projektnog menadžmenta u odabiru i pisanju EU projekata}}, } @mastersthesis{bak:1051, author = {{Roso, Maja}}, title = {{Pregovaranje u projektnom poslovanju}}, } @mastersthesis{bak:1085, author = {{Kovačević, Josip}}, title = {{Upravljanje asortimanom proizvoda}}, } @mastersthesis{bak:932, author = {{Krstin, Filip}}, title = {{Uloga oglašavanja unutar promocije kao dijela marketing-mixa u 21. stoljeću}}, } @mastersthesis{bak:912, author = {{Šaravanja, Dominik}}, title = {{Planiranje u menadžmentu na primjeru tvrtke Chromos-Svjetlost Lužani}}, } @mastersthesis{bak:650, author = {{Nikolić, Jurica}}, title = {{Projekt Ekološkog uzgoja višegodišnjeg nasada oraha}}, } @mastersthesis{bak:884, author = {{Jožić, Davor}}, title = {{Godišnje planiranje djelatnika u školskoj ustanovi s primjerom Strojarske tehničke škole Osijek}}, } @mastersthesis{bak:885, author = {{Boras, Slaven}}, title = {{Utjecaj troškova na financijski rezultat poslovanja}}, } @mastersthesis{bak:626, author = {{Konjušak, Monika}}, title = {{Startup kao fenomen suvremenog poduzetništva s osvrtom na Republiku Hrvatsku}}, } @mastersthesis{bak:838, author = {{Matovinović, Antonio}}, title = {{Fiskalna i monetarna politika}}, } @mastersthesis{bak:837, author = {{Bogojević, Ivan}}, title = {{Poslovanje turističke agencije}}, } @mastersthesis{bak:822, author = {{Krainović, Marijan}}, title = {{Analiza poduzeća}}, } @mastersthesis{bak:819, author = {{Horžić, Ivona}}, title = {{Kalkulacija cijena na primjeru vina}}, } @mastersthesis{bak:821, author = {{Bednjički, Bornja}}, title = {{Kriptovalute}}, } @mastersthesis{bak:823, author = {{Petrović, Diana}}, title = {{Moć digitalnog marketinga na primjeru Fyre festivala}}, } @mastersthesis{bak:820, author = {{Vuković, Filipa}}, title = {{Organizacija i upravljanje poduzećem s primjerom Santaj plastike d.o.o. iz Valpova}}, } @mastersthesis{bak:618, author = {{Marinčić, Relja}}, title = {{Poslovni plan tvrtke Testeraudio d.o.o. iz Osijek}}, } @mastersthesis{bak:617, author = {{Jozipović, Alen}}, title = {{Poslovni projekt - uvođenje novog proizvoda u proizvodni program Osječke pivovare - promocija}}, } @mastersthesis{bak:814, author = {{Bago, Petar}}, title = {{Analiza poslovanja poduzeća PLIVA D.O.O.}}, } @mastersthesis{bak:608, author = {{Farkaš, Ivana}}, title = {{Etički kodeks na primjeru Udruge hrvatskih rukometnih sudaca}}, } @mastersthesis{bak:812, author = {{Šimatić, Donna}}, title = {{Marketing - plan razvoja poduzeća Promissio d.o.o.}}, } @mastersthesis{bak:811, author = {{Puškadija, Ana}}, title = {{Marketing plan OPG Puškadija}}, } @mastersthesis{bak:813, author = {{Golubičić, Laura}}, title = {{Poduzetništvo u Vukovarsko-srijemskoj županiji}}, } @mastersthesis{bak:609, author = {{Zidar, Ivana}}, title = {{Važnost neverbalne komunikacije u javnim nastupima}}, } @mastersthesis{bak:610, author = {{Međugorac, Kristina}}, title = {{Žensko poduzetnišvo – fenomen današnjega doba}}, } @mastersthesis{bak:770, author = {{Varganović, Domagoj}}, title = {{Gerila marketing}}, } @mastersthesis{bak:769, author = {{Bježančević, Damir}}, title = {{Inovacijska politika tvrtke BioGnost d.o.o.}}, } @mastersthesis{bak:569, author = {{Marinjak, Ivan}}, title = {{Poslovni plan otvaranja rekreativnog centra „Goričani“}}, } @mastersthesis{bak:749, author = {{Kopilaš, Adrijana}}, title = {{Razvoj i upravljanje ljudskim potencijalima na primjeru javne ustanove „Memorijalni centar domovinskog rata" Vukovar}}, } @mastersthesis{bak:736, author = {{Lovrić, Mateja}}, title = {{Osnove marketinga u maloprodaju u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{bak:729, author = {{Pajić, Marin}}, title = {{Teorijske odrednice trgovine}}, } @mastersthesis{bak:714, author = {{Zadravec, Ivan}}, title = {{Konkurentsak strategija ljekarni Srce}}, } @mastersthesis{bak:712, author = {{Kovačević, Maja}}, title = {{Marketing malih i srednjih poduzeća u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{bak:713, author = {{Bednjički, Blaženka}}, title = {{Poslovni plan - investicijski projekt Mursa d.o.o.}}, } @mastersthesis{bak:470, author = {{Kundid, Ivona}}, title = {{Poslovni plan turističkog domaćinstva ''Baranjac''}}, } @mastersthesis{bak:711, author = {{Pavlović, Tihana}}, title = {{Tržište rabljenih vozila u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{bak:449, author = {{Šibalić, Antun}}, title = {{Investicijski projekt modernizacije i unapređenja poslovanja tvrtke Flora d.o.o.}}, } @mastersthesis{efos:2664, author = {{Kovačević, Josip}}, title = {{Utjecaj propagandnih letaka na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{efos:2918, author = {{Šaravanja, Domagoj}}, title = {{Ponašanje potrošača u turizmu Vukovarsko - srijemske županije}}, } @mastersthesis{efos:2881, author = {{Hmelina, Marijan}}, title = {{Promjene vanjskotrgovinskog poslovanja i carinski sustav Republike Hrvatske kao članice Europske unije}}, } @mastersthesis{efos:1773, author = {{Zec, Nedjeljko}}, title = {{Marketing strategija dućana iz susjedstva}}, } @mastersthesis{efos:1304, author = {{Franjković, Jelena}}, title = {{Cijene i cjenovni imidž maloprodavača}}, } @mastersthesis{vup:655, author = {{Krpes, Dalibor}}, title = {{PRODAJNO DJELOVANJE NA POSLOVNOM TRŽIŠTU PODUZEĆA VIRUS INTERNACIONAL D.O.O.}}, }