@mastersthesis{vpsz:1030, author = {{Medvarić, Tomislav}}, title = {{Potrošački trendovi u e-marketingu}}, } @mastersthesis{vpsz:1028, author = {{Brčić, Anja}}, title = {{Neverbalna komunikacija kroz tjelesna obilježja}}, } @mastersthesis{vpsz:1027, author = {{Milković, Valentina}}, title = {{Istraživanje uloge i vidljivosti Centara za kulturu u lokalnoj zajednici}}, } @mastersthesis{vpsz:1052, author = {{Dorić, Dina}}, title = {{Usporedba produkcije festivala Splitsko ljeto i Dubrovačke ljetne igre}}, } @mastersthesis{vpsz:1051, author = {{Žderić, Sara}}, title = {{Važnost i uloga networkinga u postizanju poslovnih rezultata}}, } @mastersthesis{vpsz:1050, author = {{Bakić-Herceg, Antonija}}, title = {{Argumentacija analize predsjedničkih sučeljavanja na izborima u Hrvatskoj 2019. godine}}, } @mastersthesis{vpsz:1049, author = {{Števanja, Paola}}, title = {{Emocionalna inteligencija}}, } @mastersthesis{vpsz:1040, author = {{Kalić, Valentina}}, title = {{Digitalni mediji u svakodnevnom životu djece}}, } @mastersthesis{vpsz:1043, author = {{Borić, Dora}}, title = {{Greenwashing - Tamna strana zelenog marketinga}}, } @mastersthesis{vpsz:1022, author = {{Kos, Velimir}}, title = {{Komunikacija hrvatskog lovačkog saveza na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{vpsz:1023, author = {{Kos, Velimir}}, title = {{Komunikacija hrvatskog lovačkog saveza na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{vpsz:1016, author = {{Ferenček, Lucija}}, title = {{Menadžment konflikta}}, } @mastersthesis{vpsz:1011, author = {{Kletečki, Ivana}}, title = {{Segmentacija korisnika usluga rehabilitacijskog centra na temelju njihovog zadovoljstva osobljem i uslugom}}, } @mastersthesis{vpsz:1010, author = {{Pavličević Kelava, Marija}}, title = {{Uloga etike i moralnosti u poslovanju suvremenih kompanija}}, } @mastersthesis{vpsz:1014, author = {{Kljaić, Nikolina}}, title = {{Proces međunarodnog priznanja RH 1991. - 1992.}}, } @mastersthesis{vpsz:1015, author = {{Martić, Marko}}, title = {{Utjecaj menadžmenta u digitalizaciji i poslovanje u doba recesije}}, } @mastersthesis{vpsz:1013, author = {{Kletečki, Ivana}}, title = {{Segmentacija korisnika usluga rehabilitacijskog centra na temelju njihovog zadovoljstva osobljem i uslugom}}, } @mastersthesis{vpsz:1006, author = {{Kos, Martina}}, title = {{Poslovni bonton, protokol i interkulturna komunikacija u poslovanju}}, } @mastersthesis{vpsz:1017, author = {{Zajec, Ema}}, title = {{Upravljanje medijskim koncernima na primjeru Styria Media Grupe AG}}, } @mastersthesis{vpsz:993, author = {{Bošnjak, Tomislav}}, title = {{Komunikacijske vještine u uspostavljanju odnosa s klijentima}}, } @mastersthesis{vpsz:987, author = {{Filipović, Ivana}}, title = {{Krizno komuniciranje javnih institucija na primjeru iz prakse}}, } @mastersthesis{vpsz:991, author = {{Petrović, Nataša}}, title = {{Krizno komuniciranje u modnoj industriji}}, } @mastersthesis{vpsz:990, author = {{Raguž, Nikolina}}, title = {{Medijatizacija žene i medijska konstrukcija stvarnosti}}, } @mastersthesis{vpsz:992, author = {{Draženović, Helga}}, title = {{Pedagogija sporta}}, } @mastersthesis{vpsz:989, author = {{Gudek, Klara}}, title = {{Žene i vodstvo u globalnoj perspektivi}}, } @mastersthesis{vpsz:982, author = {{Šimundić, Mateo}}, title = {{Emocionalna privrženost digitalnim medijima}}, } @mastersthesis{vpsz:984, author = {{Šarac, Antonella}}, title = {{Interpersonalna komunikacija i organizacijski odnosi}}, } @mastersthesis{vpsz:983, author = {{Jurenović, Jakov}}, title = {{Marketing turističke destinacije}}, } @mastersthesis{vpsz:985, author = {{Kosović, Marija}}, title = {{Uloga bontona u poslovnoj komunikaciji}}, } @mastersthesis{vpsz:981, author = {{Raspudić, Barbara}}, title = {{Utjecaj digitalnih medija na mlade na primjeru društvene mreže TikTok}}, } @mastersthesis{vpsz:971, author = {{Gverić, Toni}}, title = {{Brendiranje kao komunikacijski proces}}, } @mastersthesis{vpsz:973, author = {{Rumenjak, Maja}}, title = {{Influenceri i njihova uloga u društvu}}, } @mastersthesis{vpsz:972, author = {{Lunko, Valentina}}, title = {{Mediji kao sredstvo odgoja ili sredstvo zlostavljanja}}, } @mastersthesis{vpsz:975, author = {{Jelenčić, Korina}}, title = {{Planiranje i organiziranje događanja na primjeru iz prakse}}, } @mastersthesis{vpsz:976, author = {{Jelenčić, Jurica}}, title = {{Poslovno komuniciranje i protokol}}, } @mastersthesis{vpsz:974, author = {{Pendić, Marija Magdalena}}, title = {{Uloga i djelovanje Crvenog križa u situacijama od posebne važnosti}}, } @mastersthesis{vpsz:826, author = {{Kokorić, Mija}}, title = {{INOVACIJE U MARKETINGU I NJIHOV UTJECAJ NA EKOTURIZAM}}, } @mastersthesis{vpsz:831, author = {{Nazlić, Ivan}}, title = {{MARKETING TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU IMOTSKE KRAJINE}}, } @mastersthesis{vpsz:832, author = {{Radoš, Iva}}, title = {{MEDIJSKA MANIPULACIJA FOTOGRAFIJOM NA DRUŠTVENIM MREŽAMA U CILJU OSTVARIVANJA PRODAJNIH REZULTATA}}, } @mastersthesis{vpsz:837, author = {{Ferčec, Zlatan}}, title = {{STRATEGIJA RAZVOJA KOMUNALNE DJELATNOSTI - PRIMJER GRADA ZAGREBA}}, } @mastersthesis{vpsz:836, author = {{Klepac, Ivan}}, title = {{UTJECAJ ZADOVOLJSTVA KORISNIKA JAVNOG GRADSKOG PUTNIČKOG PRIJEVOZA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU GRADA ZAGREBA}}, } @mastersthesis{vpsz:938, author = {{Patekar, Mateo}}, title = {{ANALIZA PROMETNE BUKE U URBANIM SREDINAMA I MJERE ZAŠTITE}}, } @mastersthesis{vpsz:650, author = {{Kutleša, Marija}}, title = {{Monetarna politika u RH}}, } @mastersthesis{vpsz:877, author = {{Igrc, Doroteja}}, title = {{KOMUNIKACIJA PUTEM SIMBOLA}}, } @mastersthesis{vpsz:916, author = {{Mikulaš, Mateja}}, title = {{KOMUNIKACIJSKE VJEŠTINE VERBALNE, NEVERBALNE I PARAVERBALNE KOMUNIKACIJE I NJIHOVA PRIMJENA U POLITICI}}, } @mastersthesis{vpsz:870, author = {{Horvatić, Katica}}, title = {{Neverbalna komunikacija na primjeru Kolinde Grabar-Kitarović}}, } @mastersthesis{vpsz:912, author = {{Petljak, Klara}}, title = {{RIZICI KOMUNIKACIJE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA I NJIHOV UTJECAJ NA MENTALNO ZDRAVLJE MLADIH}}, } @mastersthesis{vpsz:871, author = {{Marciuš, Marija}}, title = {{ULOGA KORPORATIVNE KOMUNIKACIJE U JAČANJU IMIDŽA SUVREMENIH KOMPANIJA}}, } @mastersthesis{vpsz:913, author = {{Kletečki, Ivana}}, title = {{Uloga influencera u suvremenoj poslovnoj komunikaciji na primjeru Jelene Perić}}, } @mastersthesis{vpsz:909, author = {{Pomper, Ana}}, title = {{ANALIZA VIRTUALNE MANIFESTACIJE NOĆ KNJIGE U VREMENU PANDEMIJE COVID-19}}, } @mastersthesis{vpsz:910, author = {{Lipovec, Bruno}}, title = {{KOMUNIKACIJA I ODNOSI S JAVNOŠĆU U SPORTU}}, } @mastersthesis{vpsz:863, author = {{Jakovljević, Žaklina}}, title = {{UTJECAJ MEDIJA NA PERCEPCIJU LJEPOTE}}, } @mastersthesis{vpsz:860, author = {{Babić, Magdalena}}, title = {{VIZUALNA KOMUNIKACIJA BRENDOVA CHANEL I DIOR}}, } @mastersthesis{vpsz:859, author = {{Marčeta, Esmeralda}}, title = {{ZELENI MARKETING I EKOLOŠKI DIZAJN}}, } @mastersthesis{vpsz:576, author = {{Bokulić, Anamaria}}, title = {{KORPORATIVNA KOMUNIKACIJA I ORGANIZACIJSKE VRIJEDNOSTI TVRTKE HRVATSKE ŽELJEZNICE}}, } @mastersthesis{vpsz:577, author = {{Vuger, Natalija}}, title = {{PRIMJENA DRUŠTVENO ODGOVORNOG POSLOVANJA KROZ PROGRAME POTICANJA REGIONALNOG RAZVOJA}}, } @mastersthesis{vpsz:575, author = {{Romac, Ivana}}, title = {{UPRAVLJANJE KOMUNIKACIJAMA NEPROFITNIH ZAKLADA}}, } @mastersthesis{vpsz:551, author = {{Marinković, Ivan}}, title = {{ANALIZA MEDIJSKOG SADRŽAJA U VRIJEME PANDEMIJE COVID-19 U HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vpsz:552, author = {{Kolar, Ana}}, title = {{DESET NAJČEŠĆIH TEHNIKA MANIPULACIJA MEDIJA – NOVINARSKI I UREDNIČKI AKTIVIZAM IZMEĐU PR-A I PROFESIONALNIH NOVINARSKIH STANDARDA}}, } @mastersthesis{vpsz:549, author = {{Dumbović, Nikolina}}, title = {{KOMUNIKACIJSKI ASPEKTI BRENDIRANJA REGIJA U SJEVEROZAPADNOJ HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vpsz:544, author = {{Dabro, Ana}}, title = {{PODUZETNIČKA KULTURA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vpsz:545, author = {{Čović, Matea}}, title = {{STRATEGIJA PLAVOG OCEANA}}, } @mastersthesis{vpsz:538, author = {{Končevski, Krešimir}}, title = {{OBLIKOVANJE I PROVEDBA MODERNE IZBORNE KAMPANJE}}, } @mastersthesis{vpsz:541, author = {{Krčmar, Tomislav}}, title = {{ULOGA CRM-a U POSLOVNOM MARKETINGU BANKE}}, } @mastersthesis{vpsz:535, author = {{Miletić, Marijo}}, title = {{APELI OGLAŠAVANJA U CILJU POVEĆANJA PRODAJE}}, } @mastersthesis{vpsz:530, author = {{Bajo, Ema}}, title = {{MARKETING U HOTELIJERSTVU}}, } @mastersthesis{vpsz:531, author = {{Gunjević, Zoran}}, title = {{Osnovna obilježja marketinga stripa}}, } @mastersthesis{vpsz:532, author = {{Palić, Sebastijan}}, title = {{ULOGA FRANŠIZNOG POSLOVANJA U MARKETINGU MALIH I SREDNJIH PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vpsz:529, author = {{Lužaić, Siniša}}, title = {{VAŽNOST DIGITALNOG MARKETINGA U DANAŠNJOJ EKONOMIJI: PRIMJER TVRTKE AMAZON}}, } @mastersthesis{vpsz:526, author = {{Tudor, Elza}}, title = {{UVOĐENJE MEDIJSKOG ODGOJA U ŠKOLE – MIŠLJENJA PROFESORA OSNOVNE ŠKOLE HVAR I SREDNJE ŠKOLE HVAR}}, } @mastersthesis{vpsz:522, author = {{Stipanić, Dino}}, title = {{ULOGA DIGITLANOG MARKETINGA PRI BRENDIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE – GRAD ZADAR}}, } @mastersthesis{vpsz:527, author = {{Antunović, Mato}}, title = {{SUVREMENA POSLOVNA KOMUNIKACIJA I POSLOVNI BONTON}}, } @mastersthesis{vpsz:513, author = {{Šćrbec, Kristina}}, title = {{KOMUNIKACIJSKI I POSLOVNI BONTON}}, } @mastersthesis{vpsz:509, author = {{Fišer, Slavica}}, title = {{AFRIKA: KONTINENT BUDUĆNOSTI}}, } @mastersthesis{vpsz:510, author = {{Tandara, Marija}}, title = {{KORPORATIVNA KOMUNIKACIJA I UČINKOVITO KRIZNO KOMUNICIRANJE}}, } @mastersthesis{vpsz:511, author = {{Banelli, Ana}}, title = {{Uloga komunikacije i utjecaj društvenih mreža u radu neprofitnih organizacija u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{vpsz:508, author = {{Vuger, Katarina}}, title = {{ZADOVOLJSTVO I ANGAŽIRANOST ZAPOSLENIKA TE GLAVNI ČIMBENICI MOTIVACIJE}}, } @mastersthesis{vpsz:417, author = {{Hudorović, Lucija}}, title = {{ELEMENTI POLITIČKOG MARKETINGA NA TEMELJU AKTIVNOSTI POLITIČKOG KANDIDATA VLADIMIRA PUTINA}}, } @mastersthesis{vpsz:416, author = {{Muškovac, Paula}}, title = {{EVENT MANAGEMENT}}, } @mastersthesis{vpsz:515, author = {{Bura, Tatjana}}, title = {{POSLOVANJE DOMOVA ZA STARIJE}}, } @mastersthesis{vpsz:414, author = {{Ivok, Paula}}, title = {{ULOGA MYSTERY SHOPPINGA U KONCEPCIJI POSLOVNOG MARKETINGA}}, } @mastersthesis{vpsz:412, author = {{Sanković, Iva}}, title = {{ULOGA SAJMOVA U KONCEPCIJI POSLOVNOG MARKETINGA}}, } @mastersthesis{vpsz:415, author = {{Spajić, Marta}}, title = {{UPRAVLJANJE LJUDSKIM RESURSIMA U CILJU POSTIZANJA KONKURENTNOSTI NA PRIMJERU HRVATSKOG TELEKOMA}}, } @mastersthesis{vpsz:410, author = {{Lipovec, Iva}}, title = {{GLAZBA KAO MEDIJ DRUŠTVENE IDENTIFIKACIJE}}, } @mastersthesis{vpsz:408, author = {{Major, Darko}}, title = {{HRVATSKA KAO DESTINACIJA KREATIVNOG TURIZMA}}, } @mastersthesis{vpsz:409, author = {{Cebić, Ivana}}, title = {{NASTUP U MEDIJIMA I KRIZNO KOMUNICIRANJE}}, } @mastersthesis{vpsz:402, author = {{Bolfek, Lorena}}, title = {{MOĆ PERSUAZIJE U RAZLIČITIM KONTEKSTIMA}}, } @mastersthesis{vpsz:399, author = {{Vukojević, Borna Ferdo}}, title = {{PROUČAVANJE UTJECAJA MASOVNIH MEDIJA NA DRUŠTVO: IZMEĐU TEŽNJE ZA DRUŠTVENOM ODGOVORNOŠĆU I MANIPULACIJE MASAMA}}, } @mastersthesis{vpsz:401, author = {{Sijarić, Mirela}}, title = {{ULOGA KOMUNIKACIJSKIH VJEŠTINA U STVARANJU OSOBNOG IMIDŽA NA PRIMJERU IVE SANADERA}}, } @mastersthesis{vpsz:392, author = {{Fetibegović, Ervin}}, title = {{ODNOS PROGRAMA VJERNOSTI I ODANOSTI KUPACA}}, } @mastersthesis{vpsz:393, author = {{Krešo, Ivana}}, title = {{TEHNIKE ISTRAŽIVANJA ZADOVOLJSTVA KUPACA}}, } @mastersthesis{vpsz:189, author = {{Čegec, Valentina}}, title = {{KOMUNIKACIJA HRVATSKOG ZAVODA ZA TRANSFUZIJSKU MEDICINU S DOBROVOLJNIM DAVATELJIMA KRVI}}, } @mastersthesis{vpsz:188, author = {{Kordić, Filip}}, title = {{STAVOVI ZAPOSLENIKA ABBVIE D.O.O. O ORGANIZACIJSKOJ ETICI I POVJERENJU}}, } @mastersthesis{vpsz:190, author = {{Šimrak, Božena}}, title = {{ULOGA POSLOVNOG PLANIRANJA U TURIZMU RH}}, } @mastersthesis{vpsz:182, author = {{Tomić, Danijela}}, title = {{KOMUNIKACIJA VLADE REPUBLIKE HRVATSKE NA DRUŠTVENOJ MREŽI FACEBOOK}}, } @mastersthesis{vpsz:184, author = {{Savanović, Lucija}}, title = {{RETORIKA I DRUŠTVO 21. STOLJEĆA}}, } @mastersthesis{vpsz:179, author = {{Major, Darko}}, title = {{RETORIKA IVE SANADERA}}, } @mastersthesis{vpsz:178, author = {{Roth, Hrvoje}}, title = {{SLOBODA IZRAŽAVANJA – GRANICE I MOGUĆNOSTI}}, } @mastersthesis{vpsz:183, author = {{Bunjevac, Filip}}, title = {{ULOGA INTERKULTURALNE KOMUNIKACIJE U KORPORATIVNOM KOMUNICIRANJU BRENDOVA - STUDIJA SLUČAJA ROBNE KUĆE IKEA}}, } @mastersthesis{vpsz:166, author = {{Ozobić, Tena}}, title = {{KAPITAL KAO NOSIOC EKONOMSKOG RAZVOJA REPUBLIKE HRVATSKE}}, } @mastersthesis{vpsz:167, author = {{Marić, Helena}}, title = {{KRONOLOGIJA TRENDOVA U IZRAVNOM MARKETINGU}}, } @mastersthesis{vpsz:165, author = {{Čorko, Josip Dario}}, title = {{LEASING INDUSTRIJA U EUROPSKOJ UNIJI}}, } @mastersthesis{vpsz:163, author = {{Vragolović, Lucija}}, title = {{POSLOVNI BONTON I PROTOKOL}}, } @mastersthesis{vpsz:157, author = {{Krunić, Roman}}, title = {{INOVACIJE U FUNKCIJI POTICANJA GOSPODARSKOG RASTA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vpsz:158, author = {{Antonić, Suzana}}, title = {{PLANIRANJE MARKETING STRATEGIJA U NACIONALNOM PARKU PLITVIČKA JEZERA}}, } @mastersthesis{vpsz:159, author = {{Kuzmić, Darko}}, title = {{POLOŽAJ ENERGETIKE KAO GOSPODARSKE GRANE U RH NAKON ULASKA U EU}}, } @mastersthesis{vpsz:156, author = {{Paunović, Branko}}, title = {{ULOGA POSLOVNOG PLANIRANJA U HRVATSKOM GOSPODARSTVU}}, } @mastersthesis{vpsz:148, author = {{Hlevnjak, Ivan}}, title = {{B2B MARKETING NA PRIMJERU 3DPRINTER.HR}}, } @mastersthesis{vpsz:147, author = {{Horvatek, Petra}}, title = {{MODELI LOGISTIČKIH USLUGA – NA PRIMJERU PODUZEĆA KUEHNE & NAGEL}}, } @mastersthesis{vpsz:146, author = {{Tkalec, Trpimir}}, title = {{NABAVA KAO STRATEŠKA FUNKCIJA PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vpsz:137, author = {{Markulin, Vladimir}}, title = {{POLOŽAJ JAVNE NABAVE U RH NAKON ULASKA U EU}}, } @mastersthesis{vpsz:136, author = {{Karnas, Snježana}}, title = {{PRIPREMA PRIJEDLOGA ZA EU PROJEKTE TRAMVAJSKOG PROMETNOG SUSTAVA}}, } @mastersthesis{vpsz:131, author = {{Banović, Dijana}}, title = {{KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA MUZEJA ILUZIJA I MUZEJA PREKINUTIH VEZA NA DIGITALNIM PLATFORMAMA}}, } @mastersthesis{vpsz:132, author = {{Bokulić, Anamaria}}, title = {{MEDIJSKA SOCIJALIZACIJA, MORALNI RELATIVIZAM I DIGITALNO DOBA}}, } @mastersthesis{vpsz:134, author = {{Tatarović, Ante}}, title = {{NATO I RUSIJA: GEOPOLITIČKO I GEOEKONOMSKO SUPARNIŠTVO KROZ PRIMJERE INDIREKTNIH I ZAMRZNUTIH SUKOBA}}, } @mastersthesis{vpsz:130, author = {{Končevski, Krešimir}}, title = {{ORGANIZACIJA I KOMUNIKACIJA U POLITIČKIM PREDIZBORNIM KAMPANJAMA}}, } @mastersthesis{vpsz:120, author = {{Dupelj, Roberta}}, title = {{STILOVI KOMUNICIRANJA}}, } @mastersthesis{vpsz:116, author = {{Antica, Mihovil}}, title = {{BANKARSTVO U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vpsz:112, author = {{Župan, Ivana}}, title = {{STANOVNIŠTVO U FUNKCIJI GOSPODARSKOGA RAZVOJA I POSTIZANJE KONKURENTNOSTI NACIONALNOG GOSPODARSTVA}}, } @mastersthesis{vpsz:110, author = {{Lončarević, Petra}}, title = {{ZNAČENJE KARTIČNOG POSLOVANJA U SUVREMENOM BANKARSKOM SUSTAVU}}, } @mastersthesis{vpsz:107, author = {{Munđer, Hrvoje}}, title = {{KARAKTERISTIKE ŽENA U MENADŽMENTU}}, } @mastersthesis{vpsz:108, author = {{Friganović, Gordana}}, title = {{MARKETINŠKA KONCEPCIJA DEKORATIVNE KOZMETIKE NA HRVATSKOM TRŽIŠTU}}, } @mastersthesis{vpsz:106, author = {{Kralj, Andreja}}, title = {{PROMOCIJA U FUNKCIJI POVEĆANJA KONKURENTNOSTI GOSPODARSTVA}}, } @mastersthesis{vpsz:100, author = {{Paušak, Sunčica}}, title = {{ULOGA PROMOCIJE U BANKARSKOM MARKETINGU NA PRIMJERU ZAGREBAČKE BANKE}}, } @mastersthesis{vpsz:92, author = {{Sedmak, Eduard}}, title = {{DIZAJN I REDIZAJN LOGOTIPA}}, } @mastersthesis{vpsz:91, author = {{Poljak, Nika}}, title = {{PROBLEM SIROMAŠTVA U SUVREMENOM SVIJETU}}, } @mastersthesis{vpsz:93, author = {{Maričić, Mladen}}, title = {{VAŽNOST TRŽIŠNOG MEHANIZMA}}, } @mastersthesis{vpsz:73, author = {{Petak, Saša}}, title = {{Internet i novo poimanje čovjeka}}, } @mastersthesis{vpsz:75, author = {{Glumac, Nino Nikša}}, title = {{Osnivanje trgovačkog društva}}, } @mastersthesis{vpsz:74, author = {{Palijaš, Silvio}}, title = {{Ugovor o kupoprodaji}}, } @mastersthesis{vpsz:60, author = {{Horvat, Ivan}}, title = {{B2B MARKETING U JAVNOM SEKTORU}}, } @mastersthesis{vpsz:61, author = {{Međimurec, Goran}}, title = {{Marketing inovativnih proizvoda u poslovnim sustavima}}, } @mastersthesis{vpsz:62, author = {{Pogačić, Domagoj}}, title = {{UTJECAJ ORGANIZACIJE EUROPSKIH I SVJETSKIH SPORTSKIH DOGAĐANJA NA EKONOMSKA KRETANJA U GRADU DOMAĆINU}}, } @mastersthesis{vpsz:51, author = {{Bajo, Ema}}, title = {{OSNIVANJE DRUŠTVA S OGRANIČENOM ODGOVORNOŠĆU}}, } @mastersthesis{vpsz:52, author = {{Lužaić, Siniša}}, title = {{POSLJEDNJI TRENDOVI U INTERNET MARKETINGU}}, } @mastersthesis{vpsz:53, author = {{Jeger, Mateja}}, title = {{SPORTSKI MARKETING I SPONZORSKA PROMOCIJA}}, } @mastersthesis{vpsz:35, author = {{Šarić, Tomislav}}, title = {{POTROŠAČKO PONAŠANJE U SUVREMENIM UVJETIMA POSLOVANJA}}, } @mastersthesis{vpsz:30, author = {{Šišinjak, Ana}}, title = {{FRANŠIZA KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vpsz:29, author = {{Lovrić, Đurđa}}, title = {{KOMUNIKACIJSKI ASPEKTI POSLOVNOG SASTANKA}}, } @mastersthesis{vpsz:28, author = {{Parać, Marko}}, title = {{POSLOVNI MARKETING U TRGOVINI}}, } @mastersthesis{vpsz:23, author = {{Jašaragić, Hana}}, title = {{POSLOVNO PLANIRANJE U SEKTORU MARKETINGA}}, } @mastersthesis{vpsz:24, author = {{Mikac, Janko}}, title = {{POČECI RAZVOJA INDUSTRIJE VIDEOIGARA, NJEZINI PADOVI I USPONI}}, } @mastersthesis{vpsz:25, author = {{Molvarec, Ana}}, title = {{RAZVOJ POSLOVNOG MARKETINGA U HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vpsz:27, author = {{Rebić, Meri}}, title = {{ŽENE U PODUZETNIŠTVU}}, } @mastersthesis{vpsz:20, author = {{Elza, Tudor}}, title = {{KOMPARATIVNI PRIKAZ FUNKCIONALNIH STILOVA HRVATSKOGA STANDARDNOGA JEZIKA}}, } @mastersthesis{vpsz:22, author = {{Stipančević, Iva}}, title = {{ULOGA ŠTEDNJE U HRVATSKOM GOSPODARSTVU}}, } @mastersthesis{vpsz:21, author = {{Tudor, Marija}}, title = {{UTJECAJ TURIZMA NA GOSPODARSKI RAZVITAK RH}}, } @mastersthesis{vpsz:17, author = {{Vučković, Martin}}, title = {{B2B MARKETING HRVATSKOG TURIZMA}}, } @mastersthesis{vpsz:19, author = {{Crljenko, Monica}}, title = {{DIONIČKO DRUŠTVO}}, } @mastersthesis{vpsz:18, author = {{Gavrilović, Mladenka}}, title = {{POSLOVNA KOMUNIKACIJA I ETIKA U POSLOVANJU TVRTKE A2B EXPRESS LOGISTIKA}}, } @mastersthesis{vpsz:15, author = {{Čapljak, Antonio}}, title = {{TRENDOVI U DIGITALNOM MARKETINGU}}, } @mastersthesis{vpsz:12, author = {{Crvelin, Barbara}}, title = {{VAŽNOST FOSILNIH GORIVA ZA GOSPODARSKI RAZVOJ REPUBLIKE HRVATSKE}}, }