@mastersthesis{unin:6574, author = {{Pantić, Dunja}}, title = {{New age zajednice u virtualnoj domeni: Studija slučaja Facebook grupe Paganski krug hrvatske}}, } @mastersthesis{unin:6453, author = {{Rajić, Tomislav}}, title = {{Analiza marketinga i komunikacije Futsal Dinama}}, } @mastersthesis{unin:6483, author = {{Sieber, Paula}}, title = {{Influencerski marketing i TikTok}}, } @mastersthesis{unin:6515, author = {{Ursa, Stjepan}}, title = {{Izgradnja osobnog brenda na internetu}}, } @mastersthesis{unin:6511, author = {{Bobek, Martin}}, title = {{Kriptovalute kao alternativa fiat valutama: prednosti, izazovi i implikacije}}, } @mastersthesis{unin:6477, author = {{Juričko, Kristiana}}, title = {{Medijska pismenost i internet}}, } @mastersthesis{unin:6484, author = {{Rukav, Ema}}, title = {{Političarke i komunikacija na internetu: uloga roda u tipu komunikacije}}, } @mastersthesis{unin:6514, author = {{Zegnal, Anamarija}}, title = {{Usporedba sustava baziranih na umjetnoj inteligenciji s ljudskim radom na izabranom primjeru}}, } @mastersthesis{unin:6486, author = {{Šimanović, Josipa}}, title = {{Utjecaj primjene UX pravila na kreativnost u dizajnu web stranica}}, } @mastersthesis{unin:6546, author = {{Husain, Petra}}, title = {{Uloga marketinga u formiranju konzumerističkog društva - edukacija potrošača o transformaciji vrijednosti, životnog stila za održivu budućnost}}, } @mastersthesis{unin:5980, author = {{Kveštek, Marina}}, title = {{Akvizicija i franšiza kao strategije eksternog rasta poduzeća}}, } @mastersthesis{unin:5904, author = {{Tekić, Mario}}, title = {{Analiza i usporedba korištenja društvenih mreža od strane MUP-a i MORH-a}}, } @mastersthesis{unin:5877, author = {{Petek, Dino}}, title = {{Analiza sadržaja društvenih mreža na primjeru DashcamCroatia}}, } @mastersthesis{unin:5934, author = {{Kresonja, Slavko}}, title = {{Marketing na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{unin:5854, author = {{Pranić, Ivan}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na motivaciju za tjelovježbom}}, } @mastersthesis{unin:5863, author = {{Blaži, Marija}}, title = {{Uloga digitalnog marketinga u stvaranju potrošačkog ponašanja}}, } @mastersthesis{unin:5810, author = {{Turudić, Dubravka}}, title = {{Aspekti održivog razvoja nautičkog turizma u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unin:5811, author = {{Koroš, Helena}}, title = {{Percepcija grupnog financiranja poduzetničkih pothvata u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unin:5822, author = {{Perić, Mario}}, title = {{Digitalni marketing na primjeru tvrtke Decathlon}}, } @mastersthesis{unin:5797, author = {{Knezić, Lea}}, title = {{Krizna komunikacija nakon izgubljenog povjerenja dionika: studija slučaja o Balenciagi}}, } @mastersthesis{unin:5793, author = {{Jošt, Helena}}, title = {{Utjecaj travel influencer marketinga na ponašanje potrošača u turizmu}}, } @mastersthesis{unin:5755, author = {{Kalavarić, Anamarija}}, title = {{Održivost turističke destinacije sa aspekta kvalitete, cijene i rizika sigurnosti za turiste}}, } @mastersthesis{unin:5757, author = {{Novak, Goran}}, title = {{Primjena heuristika u otkrivanju kaznenih djela}}, } @mastersthesis{unin:5157, author = {{Firšt, Valentina}}, title = {{Usporedba komunikacije odabranih turističkih agencija na digitalnim platformama prije i tijekom pandemije COVID-19 virusa}}, } @mastersthesis{unin:5691, author = {{Zajec, Dario}}, title = {{Zelene politike i društveno odgovorno ponašanje Croatia Airlinesa}}, } @mastersthesis{unin:5709, author = {{Šoštarić, Dijana}}, title = {{ESG koncept održivog poslovanja}}, } @mastersthesis{unin:5659, author = {{Kozić, Domagoj}}, title = {{Izazovi suvremenog međunarodnog marketinga}}, } @mastersthesis{unin:5235, author = {{Kajzogaj, Gabrijela}}, title = {{Utjecaj CRM strategije za vrijeme pandemije Covid-19 na primjeru hotela Poreč}}, } @mastersthesis{unin:5153, author = {{Šoš, Dorotea}}, title = {{Utjecaj nove tehnologije na marketinške aktivnosti malih poduzeća}}, } @mastersthesis{unin:5420, author = {{Sinjeri, Marina}}, title = {{Analiza postupaka uvođenja eura kao službene valute u Republiku Hrvatsku}}, } @mastersthesis{unin:5055, author = {{Mihalić, Ivana}}, title = {{(Ne)poštivanje etičkih načela novinarstva u doba pandemije COVID-19 na primjerima odabranih medija u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unin:4964, author = {{Lisjak, Miroslav}}, title = {{Diplomatski protokol Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{unin:5625, author = {{Pušelja, Robert}}, title = {{Govor mržnje u Republici Hrvatskoj za vrijeme pandemije Covid-19}}, } @mastersthesis{unin:4946, author = {{Šafran, Mario}}, title = {{Protokol posjeta finske premijerke Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unin:5617, author = {{Jurić, Elizabeta}}, title = {{Emancipacija žena u fotografiji "Akt kao oružje"}}, } @mastersthesis{unin:4977, author = {{Klobučar Ledinšćak, Magdalena}}, title = {{Analiza ležernog korisničkog iskustva kroz RPG Maker igru bez sustava za borbu}}, } @mastersthesis{unin:5094, author = {{Kolar, Arijana}}, title = {{Odnos influencera i publike - povjerenje, društveni utjecaj i promjene u ponašanju}}, } @mastersthesis{unin:5438, author = {{Mavrek, Lukrecija}}, title = {{Postupci SEO optimizacije na području digitalnog marketinga}}, } @mastersthesis{unin:5036, author = {{Trojko, Anita}}, title = {{Utjecaj Von Restorffovog efekta u vizualnoj kongitivnoj percepciji na internetske korisnike}}, } @mastersthesis{unin:5355, author = {{Novaković, Matteo}}, title = {{Analitički pristup u sportskom novinarstvu}}, } @mastersthesis{unin:5187, author = {{Punek, Mateja}}, title = {{Medijska recepcija idealnog ženskog fizičkog izgleda na hrvatskim lifestyle portalima-gloria.hr, ljepotaizdravlje.hr, story.hr i žena.hr}}, } @mastersthesis{unin:5334, author = {{Punek, Mateja}}, title = {{Medijska recepcija idealnog ženskog fizičkog izgleda na hrvatskim lifestyle portalima-gloria.hr, ljepotaizdravlje.hr, story.hr i žena.hr}}, } @mastersthesis{unin:5558, author = {{Jelenić, Nikolina}}, title = {{Kvalitativna meta-sinteza istraživanja angažiranosti zaposlenika objavljenih na hrvatskom jeziku u razdoblju 2000-2022}}, } @mastersthesis{unin:5534, author = {{Gradečak, Petra}}, title = {{Oglašavanje na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{unin:5132, author = {{Hehet, Viktorija}}, title = {{Poslovanje zatvorskog sustava u pandemiji Covid-19}}, } @mastersthesis{unin:5476, author = {{Gal, Ivana}}, title = {{Izrada promotivnog videospota za tvrtku Git d.o.o.}}, } @mastersthesis{unin:5114, author = {{Katić, Luka}}, title = {{Izrada videoprezentacije za tvrtku "Vin-prom"}}, } @mastersthesis{unin:4959, author = {{Vukoja, Mario}}, title = {{Online kampanja promocije sportskog događaja: Svjetski kup Osijek}}, } @mastersthesis{unin:4893, author = {{Šamec, Kristijan}}, title = {{Projekt društveno korisnog učenja studenata odnosa s javnostima u kontekstu pružanja podrške ranjivim skupinama}}, } @mastersthesis{unin:5203, author = {{Lukavečki, Marko}}, title = {{Komunikacija NK Varaždin i njegovih navijača tijekom COVID-19 pandemije}}, } @mastersthesis{unin:4897, author = {{Osonjački, Ivica}}, title = {{Prepoznavanje neverbalnih elemenata u javnom nastupu}}, } @mastersthesis{unin:4914, author = {{Mrvčić, Josip}}, title = {{Protokol posjeta Francuskog Predsjednika Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unin:4849, author = {{Kocić, Karla}}, title = {{Izrada glazbenog videospota za pjesmu "Kažu"}}, } @mastersthesis{unin:4854, author = {{Bećirović, Karolina}}, title = {{Kompetencije pomoćnika u nastavi učenika s intelektualnim poteškoćama: autoetnografsko istraživanje}}, } @mastersthesis{unin:4853, author = {{Ivančević, Iva}}, title = {{Samopercepcija kvalitete življenja institucionaliziranih osoba s invaliditetom}}, } @mastersthesis{unin:4821, author = {{Rodin, Gorana}}, title = {{Analiza rodnih stereotipa u Disneyevim animiranim filmovima}}, } @mastersthesis{unin:4823, author = {{Zajec, Nives}}, title = {{Etika oglašavanja usmjerenog djeci}}, } @mastersthesis{unin:4828, author = {{Paljug, Klara}}, title = {{Etička pitanja odnosa medija i PR-a}}, } @mastersthesis{unin:4822, author = {{Pagadur Lisica, Valentina}}, title = {{Kvaliteta komunikacije volontera na primjeru Crvenog križa}}, } @mastersthesis{unin:4786, author = {{Pintarić, Patrik}}, title = {{Istraživanje tržišta kao alat za donošenje odluka: studija slučaja Plinotehnika}}, } @mastersthesis{unin:4452, author = {{Kovačević, Martina}}, title = {{Novi izazovi i izvori oglašavanja TSOG-a u vrijeme pandemije COVID-19}}, } @mastersthesis{unin:4602, author = {{Golub, Barbara}}, title = {{Očuvanje kulturne baštine kroz razvoj ruralnog turizma}}, } @mastersthesis{unin:4326, author = {{Bobek, Martin}}, title = {{Izrada videoreklame za čokoladicu Kit-Kat}}, } @mastersthesis{unin:4248, author = {{Tijan, Doriana}}, title = {{Kreativnost u izradi idejnog rješenja za vizualni identitet poduzeća na odabranom primjeru}}, } @mastersthesis{unin:4261, author = {{Kos, Ivana}}, title = {{Marketing i brending start up proizvoda - Krema za tamnjenje L'Art Du Soleil}}, } @mastersthesis{unin:4514, author = {{Čukoić, Antonio}}, title = {{Digitalna proizvodnja edukacijske televizijske emisije}}, } @mastersthesis{unin:4645, author = {{Vnučec, Danijel}}, title = {{Izrada projekta televizijskog priloga o Centru tradicijske kulture Varaždin}}, } @mastersthesis{unin:3897, author = {{Arelić, Ivana}}, title = {{Utjecaj vizualnih komunikacija na ponašanje potrošača na primjeru tvrtke IKEA}}, } @mastersthesis{unin:3923, author = {{Stanek, Vitomir}}, title = {{Naslovnica knjige kao sredstvo vizualne komunikacije s osvrtom na proces izrade naslovnica knjiga}}, } @mastersthesis{unin:3916, author = {{Stručić, Emilija}}, title = {{Trening Krav Maga sustava samoobrane i bliske borbe u kontekstu razvoja liderskih vještina}}, } @mastersthesis{unin:3903, author = {{Čičak, Ante}}, title = {{Izazovi kriznog komuniciranja na primjeru pandemije koronavirusa u RH}}, } @mastersthesis{unin:3925, author = {{Žukina, Iva}}, title = {{Komparativna analiza muškaraca i žena kao potrošača}}, } @mastersthesis{unin:3920, author = {{Trusić, Mislav}}, title = {{Marketing i PR u autoindustriji na primjeru Dieselgate afere}}, } @mastersthesis{unin:3926, author = {{Ipša, Ivana}}, title = {{Marketing sadržaj u izgradnji marketing odnosa sa potrošačima na odabranom primjeru}}, } @mastersthesis{unin:3921, author = {{Lugović, Martina}}, title = {{Metode i tehnike rada u Business Manageru}}, } @mastersthesis{unin:3907, author = {{Cmrečki Mesek, Petra}}, title = {{Metode manipulacije statističkim podacima u javnoj sferi}}, } @mastersthesis{unin:3929, author = {{Biondić, Maja}}, title = {{Sukob interesa u odnosima s javnostima}}, } @mastersthesis{unin:3864, author = {{Radošević, Anja}}, title = {{Veganstvo na društvenim mrežama: Kako sadržaj na društvenim mrežama utječe na trendove u prehrani}}, } @mastersthesis{unin:3850, author = {{Srebočan, Ivana}}, title = {{Etika i krizna komunikacija}}, } @mastersthesis{unin:3854, author = {{Gutowski, Martina}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na mlade}}, } @mastersthesis{unin:3878, author = {{Matić, Melita}}, title = {{Korporativno vizualno komuniciranje s javnošću na primjeru Erste banke}}, } @mastersthesis{unin:3885, author = {{Stanko Habek, Ines}}, title = {{Etički izazovi komunikacije preko aplikacija za upoznavanje}}, } @mastersthesis{unin:3924, author = {{Paradžiković, Ivana}}, title = {{Izvještavanje o osobama s mentalnim poteškoćama}}, } @mastersthesis{unin:3881, author = {{Gošćiej, Mateja}}, title = {{Medijska pismenost milenijalaca i izazovi koje u njihovo povjerenje u medije donosi digitalno doba}}, } @mastersthesis{unin:3822, author = {{Sinčić, Anita}}, title = {{Boje i emocije u neverbalnoj komunikaciji}}, } @mastersthesis{unin:3952, author = {{Časar, Blaž}}, title = {{Korištenje manipuacije u medijima}}, } @mastersthesis{unin:3818, author = {{Malčić, Matija}}, title = {{Percepcija komunikacije brenda na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{unin:3808, author = {{Taučer, Gordana}}, title = {{Bečka škola ponašanja u 21. stoljeću - izumire li ili se prilagođava?}}, } @mastersthesis{unin:3807, author = {{Knežević, Tea}}, title = {{Protokol PRH - Inauguracija Predsjednika Zorana Milanovića}}, } @mastersthesis{unin:3775, author = {{Lampelj, Mirta}}, title = {{Primjena AHP metode u online korporativnom brendiranju}}, } @mastersthesis{unin:3678, author = {{Kreč, Ivan}}, title = {{Vizualizacija podataka i pamćenje na primjeru srednjoškolske populacije}}, } @mastersthesis{unin:3669, author = {{Žmuk, Gordan}}, title = {{Strategije komuniciranja s manjinskim grupama primjenom postizanja grupne pristranosti}}, } @mastersthesis{unin:3475, author = {{Sever, Dominik}}, title = {{Utjecaj digitalne postprodukcijske obrade fotografske slike na percepciju}}, } @mastersthesis{unin:3474, author = {{Vujčić, Filip}}, title = {{Utjecaj pandemije na navike u online kupovini - primjer Covid-19}}, } @mastersthesis{unin:3476, author = {{Katalenić, Matija}}, title = {{Implementacija elektroničkih knjiga u osnovnu školu}}, } @mastersthesis{unin:3434, author = {{Jakopović, Leon}}, title = {{Izrada glazbenog videospota za pjesmu "Broken Glass"}}, } @mastersthesis{unin:3426, author = {{Martinović, Mateo}}, title = {{Organizacija i realizacija snimanja TV serije}}, } @mastersthesis{unin:3592, author = {{Šprem, Ivan}}, title = {{Subliminalne poruke i manipulacije masama}}, } @mastersthesis{unin:3608, author = {{Šok Horvat, Vanja}}, title = {{Utjecaj promjena tehnoloških mogućnosti medija na promjenu dizajna brenda Lino}}, } @mastersthesis{unin:3232, author = {{Dugi, Domagoj}}, title = {{Fotografska manipulacija i utjecaj na mase}}, } @mastersthesis{unin:3181, author = {{Krajcer, Igor}}, title = {{Utjecaj online sadržaja na odabir turističke destinacije za odmor}}, } @mastersthesis{unin:3828, author = {{Grečan, Josipa}}, title = {{Analiza franšize Zvjezdani ratovi}}, } @mastersthesis{unin:3201, author = {{Patačko, Ivan}}, title = {{Razrada koncepta unaprjeđenja korisničkog iskustva u digitalnom okruženju Sveučilišta Sjever primjenom mobilne aplikacije UNIN}}, } @mastersthesis{unin:3085, author = {{Moharić, Natalija}}, title = {{Društveno odgovorno poslovanje u poduzeću Međimurske vode d.o.o. za javnu vodoopskrbu i javnu odvodnju}}, } @mastersthesis{unin:3127, author = {{Varšić, Nikolina}}, title = {{Održivi razvoj i društveno odgovorno poslovanje poduzeća: Primjer poduzeća Gumiimpex-grp d.o.o.}}, } @mastersthesis{unin:3111, author = {{Bogožalec, Vlatka}}, title = {{Snaga marke u online okruženju i njezin utjecaj na potrošačku odluku mladih potrošača}}, } @mastersthesis{unin:3135, author = {{Vucković, Vanessa}}, title = {{Analiza protokola i neverbalne komunikacije Kolinde Grabar Kitarović}}, } @mastersthesis{unin:3143, author = {{Kunce, Matea}}, title = {{Analiza tehnika protokola u parlamentarnim izborima 2016. godine u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unin:3134, author = {{Gavran, Josipa}}, title = {{Cloud computing u digitalizaciji odnosa s javnostima medijskih poduzeća}}, } @mastersthesis{unin:3137, author = {{Šantalab, Matija}}, title = {{Izazovi kriznog komuniciranja u slučajevima terorističkih napada}}, } @mastersthesis{unin:3144, author = {{Švelec-Juričić, Draženka}}, title = {{Utjecaj digitalne komunikacije na stavove roditelja prema školi}}, } @mastersthesis{unin:2869, author = {{Čepin, Nelija}}, title = {{Profesionalizam i etika odnosa s javnostima u tijelima područne uprave Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{unin:2870, author = {{Jurinić, Valentina}}, title = {{Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na okoliš}}, } @mastersthesis{unin:2845, author = {{Sečen, Zvjezdana}}, title = {{Motivacija glasača - moralno utemeljene odluke i odgovornosti političkih kampanja predsjedničkih kandidata}}, } @mastersthesis{unin:2853, author = {{Kruljac, Martina}}, title = {{Uloga i značaj komunikacijskih vještina u ostvarivanju prodajnih rezultata}}, } @mastersthesis{unin:2847, author = {{Plantak, Ivana}}, title = {{Neverbalna komunikacija u socijalnoj interakciji}}, } @mastersthesis{unin:2843, author = {{Grčić, Ivana}}, title = {{Proces pozicioniranja novog brenda prirodne kozmetike na hrvatskom tržištu}}, } @mastersthesis{unin:2706, author = {{Mindoljević, Valentina}}, title = {{Interpretacija analogne fotografije u suvremenom društvu}}, } @mastersthesis{unin:2807, author = {{Kuzmić, Elizabeta}}, title = {{Prikaz pet primarnih emocija na studijskoj portretnoj fotografiji}}, } @mastersthesis{unin:2721, author = {{Maček, Matija}}, title = {{Izrada glazbenog videospota za pjesmu "Sjena"}}, } @mastersthesis{unin:2722, author = {{Vrbanek, Ivan}}, title = {{Izrada intro videozapisa "Ink Opener"}}, } @mastersthesis{unin:2987, author = {{Mijatović, Ivan}}, title = {{Upotreba Facebooka u akademskom okruženju}}, } @mastersthesis{unin:2978, author = {{Blagušević, Valentina}}, title = {{Istraživanje autorske percepcije i bilježenje trenutaka kroz metode fotografske slike}}, } @mastersthesis{unin:2933, author = {{Storić, Petra}}, title = {{Kreativnost kao dio brendiranja na odabranom primjeru}}, } @mastersthesis{unin:3840, author = {{Medvedec, Ana}}, title = {{Razvoj konceptualne izložbe "Prvo lice jednine"}}, } @mastersthesis{unin:2713, author = {{Lukinec, Mario}}, title = {{Strategija digitalnog marketinga u poslovnom okruženju}}, } @mastersthesis{unin:3832, author = {{Dragojlović, Boris}}, title = {{Svakober - Platforma za jačanje glazbene i art kulture}}, } @mastersthesis{unin:2731, author = {{Žerjav, Tina}}, title = {{Važnost grafičkog dizajna u native oglašavanju}}, } @mastersthesis{unin:2458, author = {{Horvat, Diana}}, title = {{Strateški savezi međunarodnih poduzeća}}, } @mastersthesis{unin:2467, author = {{Lež, Tomislav}}, title = {{Važnost i uloga stručnog usavršavanja u L.E.A.D.E.R. programu}}, } @mastersthesis{unin:2447, author = {{Šarolić, Ivana}}, title = {{Istraživanje u funkciji pozicioniranja online trgovine na tržištu na primjeru Žutiklik.hr}}, } @mastersthesis{unin:2462, author = {{Težak, Goran}}, title = {{Komunikacija na društvenim mrežama kao alat političkog marketinga}}, } @mastersthesis{unin:2455, author = {{Sabolić, Sandrino}}, title = {{Studija slučaja društveno odgovornog poslovanja Muzeja grada Koprivnice}}, } @mastersthesis{unin:2461, author = {{Kralj, Anja}}, title = {{Online kampanja na primjeru poznatog svjetskog brenda}}, } @mastersthesis{unin:2445, author = {{Kušter, Ivančica}}, title = {{Kontrola kao funkcija kontrolinga u mirovinskom sustavu na primjeru Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje}}, } @mastersthesis{unin:2448, author = {{Kos, Leona}}, title = {{Digitalno oglašavanje i Community management na primjeru trgovačkih lanaca u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unin:2444, author = {{Moravek, Iva}}, title = {{Etičnost kao temelj komunikacije prodajnog procesa usmjerenog potrošačima}}, } @mastersthesis{unin:2432, author = {{Bendelja, Tihomir}}, title = {{Potrošačko ponašanje uvjetovano prikrivenim oglašavanjem}}, } @mastersthesis{unin:2435, author = {{Makar, Mateja}}, title = {{Uloga i značaj statusnih simbola u potrošačkom ponašanju}}, } @mastersthesis{unin:2436, author = {{Petak, Dino}}, title = {{Digitalna zrelost odnosa s javnošću pružatelja komunalnih usluga}}, } @mastersthesis{unin:2363, author = {{Papec, Filip}}, title = {{Integriranje sustava upravljanja kvalitetom, okolišem i sigurnošću u Solvis d.o.o.}}, } @mastersthesis{unin:2360, author = {{Jembrih, Siniša}}, title = {{Proces prodaje - temelj poslovne uspješnosti i kvalitete na primjeru poduzeća "ABC"}}, } @mastersthesis{unin:2424, author = {{Novak, Rosana}}, title = {{Analiza maloprodaje, veleprodaje i prodaje putem javne nabave medicinskih proizvoda}}, } @mastersthesis{unin:2459, author = {{Stanek, Vitomir}}, title = {{Marketing i inovacije - primjena elemenata marketinškog miksa na primjeru mobilnog ebc aparata}}, } @mastersthesis{unin:2351, author = {{Mikac, Marijana}}, title = {{Međunarodna zaštita intelektualnog prava vlasništva}}, } @mastersthesis{unin:2353, author = {{Mušica, Ratko}}, title = {{Međunarodni sustav pravne zaštite intelektualnog vlasništva}}, } @mastersthesis{unin:2345, author = {{Fajt, Martina}}, title = {{Strategije standardizacije i adaptacije u međunarodnom marketingu}}, } @mastersthesis{unin:2341, author = {{Podkrajšek, Vedran}}, title = {{Dizajn modela interne digitalne komunikacije međunarodne poslovne grupacije}}, } @mastersthesis{unin:2352, author = {{Kavalin, Kristina}}, title = {{Financijska analiza poslovanja poduzeća Koestlin d.d.}}, } @mastersthesis{unin:2342, author = {{Mišak, Nikolina}}, title = {{Harmonizacija interaktivne digitalne komunikacije primjenom dvosmjerno-simetričnog i dvosmjerno-asimetričnog modela odnosa s javnostima}}, } @mastersthesis{unin:2463, author = {{Stepan, Tea}}, title = {{Implementacija GDPR-a u mala poduzeća}}, } @mastersthesis{unin:2437, author = {{Boščić, Martina}}, title = {{Komunikacijski modaliteti influencera u digitalnom okruženju}}, } @mastersthesis{unin:2340, author = {{Kovač, Kristina}}, title = {{Politika na lokalnoj razini i etika odnosa s javnošću}}, } @mastersthesis{unin:2343, author = {{Geček, Petra}}, title = {{Primjena društvenih medija u ustanovama visokog obrazovanja}}, } @mastersthesis{unin:2349, author = {{Medjeral, Pavle}}, title = {{Razvoj oglasa u lokalnome tisku grada Varaždina i Varaždinske županije}}, } @mastersthesis{unin:2339, author = {{Grabar, Mirna}}, title = {{Uloga društvenih mreža u virtualnom i stvarnom građanskom aktivizmu}}, } @mastersthesis{unin:2344, author = {{Lepoglavec, Jelena}}, title = {{Netiquette i cyberbullying u internet zajednici odnosa s javnošću odgojno-obrazovnih ustanova}}, } @mastersthesis{unin:2304, author = {{Tukač, Jasna}}, title = {{Neurolingvističko programiranje - put do učinkovitije poslovne komunikacije}}, } @mastersthesis{unin:2303, author = {{Vuković, Elizabeta}}, title = {{Upravljanje konfliktima u organizaciji na primjeru državne službe}}, } @mastersthesis{unin:2311, author = {{Jakšeković, Ines}}, title = {{Utjecaj brendiranja na percepciju kvalitete}}, } @mastersthesis{unin:2300, author = {{Čižmešija, Vanesa}}, title = {{Utjecaj komunikacije na poslovne procese na primjeru obrazovne organizacije}}, } @mastersthesis{unin:2305, author = {{Biček, Sandra}}, title = {{Utjecaj popratne prezentacije na uspješnost izlaganja u javnosti}}, } @mastersthesis{unin:2306, author = {{Firšt, Ivona}}, title = {{Značaj opće-informativnih internetskih portala u promicanju svijesti o klimatskim promjenama}}, } @mastersthesis{unin:2350, author = {{Jonuzi, Emina}}, title = {{Komunikacija nekad i danas}}, } @mastersthesis{unin:2299, author = {{Cerjan, Maja}}, title = {{Prikriveno oglašavanje i njegov utjecaj na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{unin:2346, author = {{Vuković, Ines}}, title = {{Upravljanje znanjem u poduzeću}}, } @mastersthesis{unin:3028, author = {{Knezić, Lea}}, title = {{Utjecaj medija na generacije X, Y i Z}}, } @mastersthesis{unin:2291, author = {{Huđek, Ana}}, title = {{Etika oglašavanja na društvnim mrežama}}, } @mastersthesis{unin:2294, author = {{Brđanović, Edit}}, title = {{Komunikacija zaposlenika Ureda državne uprave u Varaždinskoj županiji s hrvatskim braniteljima i (hrvatskim) ratnim vojnim invalidima iz Domovinskog rata}}, } @mastersthesis{unin:2268, author = {{Papeš, Ines}}, title = {{Društvene mreže i mobilne aplikacije u odnosima s javnošću neprofitnih organizacija}}, } @mastersthesis{unin:2266, author = {{Rauš, Tajana}}, title = {{Etika u marketingu}}, } @mastersthesis{unin:2267, author = {{Žerjavić, Dorotea}}, title = {{Odnosi s javnošću u funkciji medicinskog turizma na primjeru Hotela Istra u Varaždinu}}, } @mastersthesis{unin:2240, author = {{Žitnjak, Antonio}}, title = {{Unutarnji i vanjski čimbenici organizacije i njihov utjecaj na organizacijsku kulturu na primjeru tvrtke Ledo d.d.}}, } @mastersthesis{unin:2219, author = {{Ban, Ela}}, title = {{Fotografija u marketingu}}, } @mastersthesis{unin:2186, author = {{Pocrnić, Laura}}, title = {{Izrada dizajna etikete za staklenku meda}}, } @mastersthesis{unin:2235, author = {{Marciuš, Nives}}, title = {{Utjecaj medija na društvo}}, } @mastersthesis{unin:2184, author = {{Biškup, Željka}}, title = {{Vizualni identitet fotografskog studija Oblak}}, } @mastersthesis{unin:2233, author = {{Colarić, Silvio}}, title = {{Izrada online upitnika o navikama korisnika usuga besplatne i naplatne televizije}}, } @mastersthesis{unin:2214, author = {{Lacković, Mirjam}}, title = {{Letak kao jedan od najvažnijih promotivnih materijala}}, } @mastersthesis{unin:2223, author = {{Košćak, Karlo}}, title = {{Oglašavanje lokalnog sportskog kluba na primjeru NK Mladost Biškupec}}, } @mastersthesis{unin:2187, author = {{Korotaj, Janja}}, title = {{Osmišljavanje pen and paper RPG igre}}, } @mastersthesis{unin:2191, author = {{Šalamun, Luka}}, title = {{Povijest i razvoj ratne fotografije}}, } @mastersthesis{unin:2041, author = {{Trusić, Mislav}}, title = {{Digitalni marketing na primjeru kino usluge}}, } @mastersthesis{unin:2254, author = {{Welina, Jurica Karlo}}, title = {{Izrada marketinškog plana za promociju platforme za digitalizaciju ugostiteljstva}}, } @mastersthesis{unin:2022, author = {{Ninić, Barbara}}, title = {{Izrada promotivnog videospota o Dugom otoku}}, } @mastersthesis{unin:2026, author = {{Svalina, Jelena}}, title = {{Izrada promotivnog videospota za prijevoz putnika u turističkom transferu}}, } @mastersthesis{unin:2031, author = {{Tomašić, Nikolina}}, title = {{Izrada reklamne kampanje za Durex}}, } @mastersthesis{unin:2234, author = {{Sever, Dominik}}, title = {{Uvod u marketinšku fotografiju}}, } @mastersthesis{unin:2035, author = {{Srpak, Maja}}, title = {{Grafičko rješenje za dječje bilježnice}}, } @mastersthesis{unin:2037, author = {{Čurik, Ivy}}, title = {{Vizualni identitet Grunner e-bicikla}}, } @mastersthesis{unin:2029, author = {{Zrna, Filip}}, title = {{Izrada prve epizode emisije pod nazivom "DOTA 2 Hall of Fame"}}, } @mastersthesis{unin:1959, author = {{Čelar, Dražen}}, title = {{World Class Manufactoring - alat za ostvarivanje strateških ciljeva}}, } @mastersthesis{unin:1824, author = {{Sklepić, Kristina}}, title = {{Atrakcijska osnova Varaždina kao potencijala za razvoj održivog turizma}}, } @mastersthesis{unin:1822, author = {{Martinez, Jelena}}, title = {{Brendiranje u hotelijerstvu i njegova primjena na odabranom hotelu}}, } @mastersthesis{unin:1831, author = {{Topolnjak, Ivana}}, title = {{Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije}}, } @mastersthesis{unin:1860, author = {{Buljan, Juro}}, title = {{Društveno odgovorno poslovanje alkoholne industrije u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unin:1830, author = {{Pomper, Suzana}}, title = {{Društveno odgovorno poslovanje u bankarskom sektoru}}, } @mastersthesis{unin:1839, author = {{Kozjak, Filip}}, title = {{Etika vodstva}}, } @mastersthesis{unin:1843, author = {{Koren, Ana}}, title = {{Istina i odnosi s javnostima}}, } @mastersthesis{unin:1855, author = {{Ledinski, Dajana}}, title = {{Komuniciranje markom proizvoda}}, } @mastersthesis{unin:1845, author = {{Travančić, Jadranka}}, title = {{Komuniciranje vizualnog identiteta Ureda državne uprave u Varaždinskoj županiji}}, } @mastersthesis{unin:1842, author = {{Glasnović, Bernard}}, title = {{Komunikacija s javnošću na primjeru Policijske uprave zagrebačke}}, } @mastersthesis{unin:1856, author = {{Novosel, Silvia}}, title = {{Populizam u političkoj komunikaciji na primjeru rasprava o ovršnom zakonu}}, } @mastersthesis{unin:1803, author = {{Špoljarić, Paula}}, title = {{Marketing na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{unin:1817, author = {{Kirinić, Višeslav}}, title = {{Photoshop - obmana ili ono ljudsko u prikazivanju}}, } @mastersthesis{unin:1815, author = {{Peroš, Petra}}, title = {{Uloga i utjecaj vizualne komunikacije u prenošenju poruka na primjeru fotografija koje su osvojile Pulitzerovu nagradu}}, } @mastersthesis{unin:1816, author = {{Grbavac, Iva}}, title = {{Vizualno komuniciranje kao sastavnica korporativnih odnosa s javnostima na primjeru tvrtke Plinacro d.o.o.}}, } @mastersthesis{unin:1880, author = {{Bertović, Petra}}, title = {{Uloga etičkih kodeksa u odnosima s javnostima: primjer Ministarstva unutarnjih poslova}}, } @mastersthesis{unin:1742, author = {{Kos, Stjepan}}, title = {{Protokol i kulturološke razlike}}, } @mastersthesis{unin:1585, author = {{Perica, Ivan}}, title = {{Izrada promotivnog videospota za dentalni laboratorij Stipe Perica}}, } @mastersthesis{unin:1579, author = {{Hujber, Helena}}, title = {{Izrada promotivnog videospota za poduzeće Pavetić d.o.o.}}, } @mastersthesis{unin:1586, author = {{Bradić, Petra}}, title = {{Utjecaj kolorimetrijskih vrijednosti kromatskog efekta nabiranja na percepciju promatrača}}, } @mastersthesis{unin:1504, author = {{Medvedec, Ana}}, title = {{Izrada promotivnog spota za evotv}}, } @mastersthesis{unin:1594, author = {{Rubin, Boris}}, title = {{Izrada promotivnog videospota za općinu Travnik uz pomoć pametnog telefona}}, } @mastersthesis{unin:1581, author = {{Toplek, Ana}}, title = {{Konceptualni pristup u uličnoj fotografiji}}, } @mastersthesis{unin:1588, author = {{Radović, Matija}}, title = {{Dizajn korisničkog sučelja društvene mreže namijenjene igračima video igara}}, } @mastersthesis{unin:1535, author = {{Ledinšćak, Magdalena}}, title = {{Interaktivna e-knjiga - budućnost koja dolazi}}, } @mastersthesis{unin:1433, author = {{Jagarinec, Senka}}, title = {{Ambalaža za industriju vina}}, } @mastersthesis{unin:1445, author = {{Maruševec, Martina}}, title = {{Dizajn ambalaže za liniju cvjećarskih proizvoda}}, } @mastersthesis{unin:1429, author = {{Ljubičić, Marija}}, title = {{Izrada promotivnog videospota za Luma brand}}, } @mastersthesis{unin:1446, author = {{Ogrinec, Tjaša}}, title = {{Redizajn vizualnog identiteta branda Čokolešnik}}, } @mastersthesis{unin:1383, author = {{Balija, Ivan}}, title = {{Gerilski marketing}}, } @mastersthesis{unin:1358, author = {{Hirš, Velimir}}, title = {{Odnosi s javnošću na primjeru Ministarstva unutarnjih poslova RH}}, } @mastersthesis{unin:1371, author = {{Štabi, Doris}}, title = {{Definiranje ključnih parametara upravljanja kompetentnošću ljudskih resursa}}, } @mastersthesis{unin:1373, author = {{Vidačić, Dino}}, title = {{Metodološki pristup izrade strateškog plana organizacije}}, } @mastersthesis{unin:1372, author = {{Premec, Helena}}, title = {{Uloga troškova amortizacije u sustavima upravljanja kvalitetom}}, } @mastersthesis{unin:1354, author = {{Gamberožić, Josip}}, title = {{Komunikacijska strategija za promicanje društveno odgovornog djelovanja na primjeru nezavisnog medijskog portala}}, } @mastersthesis{unin:1351, author = {{Horvat, Ivor}}, title = {{Poticanje društveno odgovornog poslovanja kroz prodajne akcije: analiza akcije "Kupujmo hrvatsko"}}, } @mastersthesis{unin:1380, author = {{Habulin, Emilia}}, title = {{Etičnost interne poslovne komunikacije u marketinškim i agencijama za odnose s javnostima}}, } @mastersthesis{unin:1360, author = {{Katovčić Vlašić, Nadalina}}, title = {{Protokol i imidž zemlje}}, } @mastersthesis{unin:1362, author = {{Jovanović, Sandra}}, title = {{Instrukcijski dizajn kao edukacijski i komunikacijski alat za poboljšanje internih komunikacijskih procesa}}, } @mastersthesis{unin:1369, author = {{Vučić, Marin}}, title = {{Jačanje društvene odgovornosti kroz uključivanje osoba s invaliditetom u radni proces}}, } @mastersthesis{unin:1276, author = {{Gašparić, Kristina}}, title = {{Uspješne poslovne prakse društveno odgovornog poslovanja u Hrvatskoj prema mišljenju potrošača}}, } @mastersthesis{unin:1256, author = {{Herman, Daniel}}, title = {{Važnost odnosa s javnostima i društveno odgovornog poslovanja u turističkom sektoru na primjeru LifeClass Termi Sveti Martin}}, } @mastersthesis{unin:1254, author = {{Malić, Donna}}, title = {{Elektonički mediji u marketinškoj komunikaciji}}, } @mastersthesis{unin:1252, author = {{Kocijan, Samanta}}, title = {{Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača}}, } @mastersthesis{unin:1255, author = {{Mičuda, Ana-Marija}}, title = {{Mobilna tehnologija i njezin utjecaj na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{unin:1251, author = {{Budimir, Ivanka}}, title = {{Ponašanje potrošača u odnosu na Veblenov efekt}}, } @mastersthesis{unin:1257, author = {{Pianec, Mateja}}, title = {{Proces obrazovanja, usavršavanje i razvoj zaposlenika u suvremenim organizacijama}}, } @mastersthesis{unin:1253, author = {{Antolašić, Monika}}, title = {{Uloga i značaj verbalne i neverbalne komunikacije pri uspostavljanju i izgradnji odnosa s potrošačima}}, } @mastersthesis{unin:1258, author = {{Đaić, Vjekoslav}}, title = {{Analiza inauguralnih govora hrvatskih predsjednika}}, } @mastersthesis{unin:1224, author = {{Baj, Igor}}, title = {{Subliminalne poruke: mit ili stvarnost}}, } @mastersthesis{unin:1225, author = {{Kraljević, Marijana}}, title = {{Utjecaj fotografije u vizualnoj komunikaciji na poremećaje u prehrani}}, } @mastersthesis{unin:1235, author = {{Gašljević, Martina}}, title = {{Vizualna komunikacija prikrivenog oglašavanja kroz filmsku umjetnost}}, } @mastersthesis{unin:1160, author = {{Brozd, Danijela}}, title = {{Nematerijalna motivacija u gospodarstvu Varaždinske i Međimurske županije}}, } @mastersthesis{unin:1173, author = {{Šebestijan, Tijan}}, title = {{Utjecaj primjene 8D metode na kvalitetu upravljanja organizacijom}}, } @mastersthesis{unin:1056, author = {{Ivančić, Jelena}}, title = {{Utjecaj psihologije boja na vizualni identitet Cridens-a}}, } @mastersthesis{unin:1140, author = {{Šulentić, Elizabeta}}, title = {{Marka kao sredstvo komunikacije}}, } @mastersthesis{unin:1059, author = {{Kralj, Anja}}, title = {{Odnosi s javnostima u kulturi: Promocija filmskog festivala}}, } @mastersthesis{unin:1145, author = {{Bago, Neven}}, title = {{Deep web}}, } @mastersthesis{unin:1182, author = {{Tučić, Marion}}, title = {{Politički marketing na lokalnoj razini: kampanja u Međimurju}}, } @mastersthesis{unin:1114, author = {{Kantoci, Luka}}, title = {{Tisak i digitalna tehnologija: Budućnost dnevnih novina}}, } @mastersthesis{unin:1078, author = {{Konjačić, Marta}}, title = {{Analiza fotografskih natječaja}}, } @mastersthesis{unin:1074, author = {{Grubešić, Sonja}}, title = {{Autoportret kao fotografska inspiracija}}, } @mastersthesis{unin:1076, author = {{Muminović, Ema}}, title = {{Kronološki prikaz tehnika i produkcije fotografske slike}}, } @mastersthesis{unin:1057, author = {{Biškup, Igor}}, title = {{Selfie fotografija}}, } @mastersthesis{unin:1075, author = {{Ljubek, Lucija}}, title = {{Teoretski okvir za osnovne fotografske prakse}}, } @mastersthesis{unin:1051, author = {{Pikec, Mateja}}, title = {{Integrirana marketinška komunikacija za mala poduzeća na primjeru tvrtke Allium}}, } @mastersthesis{unin:1046, author = {{Medjeral, Pavle}}, title = {{Komunikacija na društvenim mrežama za lokalnu radijsku postaju}}, } @mastersthesis{unin:1083, author = {{Lajtman, Nina}}, title = {{Proces dizajna kartonske ambalaže na primjeru toaletne vode "Royal revolution"}}, } @mastersthesis{unin:1081, author = {{Vuk, Silvija}}, title = {{Psihološki utjecaj boja u marketingu}}, } @mastersthesis{unin:1072, author = {{Slivar, Matea}}, title = {{Umjetnost dvorca Trakošćan}}, } @mastersthesis{unin:1093, author = {{Bolčević, Sanja}}, title = {{Umjetnost u doba pračovjeka}}, } @mastersthesis{unin:1092, author = {{Šimunić, Mirna}}, title = {{Umjetnost u dvorcima Hrvatskog zagorja}}, } @mastersthesis{unin:1067, author = {{Kampuš, Dominik}}, title = {{Izrada 2D video igre za iOS platformu}}, } @mastersthesis{unin:1054, author = {{Pejić, Mateja}}, title = {{Važnost boja u dizajnu internetskih stranica}}, } @mastersthesis{unin:1053, author = {{Vuković, Leon}}, title = {{Javna edukacijska kampanja za promociju vožnje bicikla}}, } @mastersthesis{unin:1045, author = {{Posavec, Ana}}, title = {{Nastup i oglašavanje na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{unin:1066, author = {{Muršić, Megi}}, title = {{Ponašanje potrošača i metode poticanja kupnje}}, } @mastersthesis{unin:1070, author = {{Jovan, Marija}}, title = {{Izrada promotivnog videospota za Srednju školu Ivanec}}, } @mastersthesis{unin:871, author = {{Kurti, Fitim}}, title = {{Tehnološka kompetentnost organizacije}}, } @mastersthesis{unin:870, author = {{Vusić, Kristijan}}, title = {{Hrvatsko lobiranje u Europskoj uniji}}, } @mastersthesis{unin:743, author = {{Srša, Ivan}}, title = {{Komunikacijsko manipuliranje}}, } @mastersthesis{unin:744, author = {{Zebec, Marin}}, title = {{Kulturološke razlike u poslovnoj komunikaciji}}, } @mastersthesis{unin:819, author = {{Žganec, Marko}}, title = {{Upotreba multimedijskih tehnika u komuniciranju imidža i marke proizvoda}}, } @mastersthesis{unin:1370, author = {{Antolović, Marko}}, title = {{Važnost odnosa s javnošću u strateškim ciljevima političke komunikacije}}, } @mastersthesis{unin:748, author = {{Rojnik, Nives}}, title = {{Utjecaj menadžmenta promjena na upravljanje u kriznim situacijama}}, } @mastersthesis{unin:463, author = {{Veić, Nataša}}, title = {{Percepcija javnosti o položaju i pravima zatvorenika u RH}}, } @mastersthesis{unin:464, author = {{Vađunec, Miroslav}}, title = {{Plakat kao medij vizualne komunikacije na primjeru predizbornih kampanja u RH}}, } @mastersthesis{unin:1197, author = {{Boščić, Martina}}, title = {{Stereotipi o ženama u masovnim medijima}}, } @mastersthesis{unin:153, author = {{Novosel, Željka}}, title = {{Subliminalne poruke u animiranim filmovima}}, } @mastersthesis{unin:438, author = {{Kanđera, Igor}}, title = {{Uloga fotografije u plasmanu modnog proizvoda}}, } @mastersthesis{unin:53, author = {{Tomšić, Davor}}, title = {{Internetski portali kao platforma za stjecanje dodatnih kompetencija studenata novinarstva na primjeru portala Pressedan Sveučilišta Sjever}}, } @mastersthesis{unin:120, author = {{Ratkajec, Valentino}}, title = {{Analiza sadržaja dnevnih novina na primjeru zastupljenosti visokog obrazovanja}}, } @mastersthesis{unin:117, author = {{Knežević, Boris}}, title = {{Crowdfunding kampanje: novi kolaborativni način financiranja projekata}}, } @mastersthesis{unin:236, author = {{Kamenar Čokor, Dolores}}, title = {{Javna edukacijska kampanja za poticanje zapošljavanja osoba s invaliditetom}}, } @mastersthesis{unin:52, author = {{Zeljak, Robert}}, title = {{Oglašavanje na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{unin:46, author = {{Medved, Siniša}}, title = {{Pretpostavke za razvoj primarnog medijskog obrazovanja u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unin:149, author = {{Popčević, Antoni}}, title = {{Promocija glazbenog uratka u aktualnoj medijskoj situaciji}}, } @mastersthesis{unin:240, author = {{Pičuljan, Igor}}, title = {{Javna edukacijska kampanja za promociju eko projekta Dravantura}}, } @mastersthesis{unin:41, author = {{Katalenić, Matija}}, title = {{Online novinarstvo}}, } @mastersthesis{unin:881, author = {{Banko, Dalen}}, title = {{Promocija malih i srednjih poduzeća u turizmu}}, } @mastersthesis{unin:247, author = {{Leljak, Pavao}}, title = {{Promocija na internetu: Strategija promocije domaćeg branda}}, } @mastersthesis{unin:125, author = {{Hlebec, Valentina}}, title = {{Reklame, potrošačka kultura i strast}}, } @mastersthesis{unin:129, author = {{Kozlik, Ivan}}, title = {{Upravljanje komunikacijom na društvenim mrežama za popularni glazbeni sastav}}, } @mastersthesis{unin:154, author = {{Primorac, Luka}}, title = {{Usporedba TV žanrova u promociji proizvoda}}, } @mastersthesis{unin:250, author = {{Frančić, Lana}}, title = {{3D modeliranje, mogućnosti i primjena u poslovnom svijetu}}, } @mastersthesis{unin:415, author = {{Dinjar, Marko}}, title = {{Razvoj interaktivne vizualne komunikacije kao glavna tema vizualne kulture}}, } @mastersthesis{unin:106, author = {{Štefinščak, Matija}}, title = {{Medijsko predstavljanje i prva PR iskustva Sveučilišta Sjever}}, } @mastersthesis{unin:272, author = {{Farkaš, Dino}}, title = {{Izrada promotivnog filma kulturne manifestacije "Vratišinske vesele vurice"}}, } @mastersthesis{unin:274, author = {{Kocijan, Nenad}}, title = {{Percepcija fotografija na društvenoj mreži na primjeru Macho.hr portala}}, } @mastersthesis{unin:252, author = {{Baksa, Petar}}, title = {{Ponašanje mladih na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{unin:253, author = {{Vrzan, Juraj}}, title = {{Proizvodnja televizijske reklame}}, } @mastersthesis{unin:275, author = {{Košćak, Jakov}}, title = {{Promocija međunarodnog glazbenog festivala}}, } @mastersthesis{unin:271, author = {{Šarkanji, Nikola}}, title = {{Evolucija fanzina u webzine i amaterizacija novinarstva}}, } @mastersthesis{unin:256, author = {{Terzić, Dunja}}, title = {{Strategija vizualnog oglašavanja modnog branda}}, } @mastersthesis{unin:273, author = {{Šare, Jurica}}, title = {{Vizualni aspekti psihološkog rata kroz plakate i letke tijekom povijesti}}, } @mastersthesis{unin:287, author = {{Vujica, Marin}}, title = {{Analiza komunikacije u MMORPG igrama: WOW universe}}, }