@mastersthesis{vevu:552, author = {{Čolak, Lucia}}, title = {{IMPULZIVNA KUPOVINA PROIZVODA ŠIROKE POTROŠNJE}}, } @mastersthesis{vevu:551, author = {{Matanovac, Matea}}, title = {{PERCIPIRANA VRIJEDNOST TRGOVAČKIH MARKI}}, } @mastersthesis{vevu:414, author = {{Vukojević, Ivan}}, title = {{MARKETING I MALOPRODAJA}}, } @mastersthesis{vevu:415, author = {{Stanković, Aleksandar}}, title = {{TRGOVAČKI MARKETING U MALOPRODAJI}}, } @mastersthesis{vevu:470, author = {{Bakić, Srđan}}, title = {{SITUACIJSKI ČIMBENICI PONAŠANJA POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{vevu:249, author = {{Turba, Martina}}, title = {{IZGRADNJA I UPRAVLJANJE MARKOM STARTAS U PODUZEĆU BOROVO d.d.}}, } @mastersthesis{vevu:136, author = {{Čačić, Luka}}, title = {{KLJUČNI KRITERIJ PRI KUPOVINI AUTOMOBILA I ODJEĆE}}, } @mastersthesis{vevu:90, author = {{Blašković, Alen}}, title = {{INTEGRIRANA TRŽIŠNA KOMUNIKACIJA NA PRIMJERU HRVATSKOG TELEKOMA}}, } @mastersthesis{vevu:81, author = {{Marović, Josip}}, title = {{UPRAVLJANJE POSLOVANJEM GOSPODARSKOG SUBJEKTA BOSCH d.o.o.}}, } @mastersthesis{vevu:79, author = {{Nikolić, Mateja}}, title = {{UTJECAJ SIROMAŠTVA NA RAZVOJ GOSPODARSTVA}}, } @mastersthesis{vevu:53, author = {{Ivoković, Sandra}}, title = {{ORGANIZACIJSKA STRUKTURA GOSPODARSKOG SUBJEKTA BAUDER d.o.o.}}, } @mastersthesis{vevu:52, author = {{Jović, Maja}}, title = {{SPECIFIČNOST GODIŠNJEG OBRAČUNA U TRGOVAČKOJ DJELATNOSTI}}, } @mastersthesis{vevu:11, author = {{Kljenak, Toni}}, title = {{PRODAJNO POSLOVANJE U PODUZEĆU INFOKOM d.o.o.}}, }