@mastersthesis{unin:6098, author = {{Milosavljević, Josip}}, title = {{Digitalni marketing u promociji sporta}}, } @mastersthesis{unin:6092, author = {{Klinčić, Gordan}}, title = {{Motiviranje kao jedan od ključnih čimbenika u vođenju uspješnih timova}}, } @mastersthesis{unin:6059, author = {{Široki, Antonija}}, title = {{Oglašavanje i utjecaj influencer marketinga na društvenoj mreži Instagram}}, } @mastersthesis{unin:6570, author = {{Bojanić, Nikolina}}, title = {{Primjena integriranog poslovno-informacijskog sustava u reklamacijskom procesu trgovačkog lanca}}, } @mastersthesis{unin:6056, author = {{Horvat, Dunja}}, title = {{Računovodstveno praćenje i financijski odnosi povezanih društva na primjeru Grupe Belupo}}, } @mastersthesis{unin:6060, author = {{Kolaric, Dora}}, title = {{Utjecaj zaposlenikovog zadovoljstva na produktivnost organizacije}}, } @mastersthesis{unin:6565, author = {{Azenić, Ivan}}, title = {{Utjecaj zelenog marketinga na promjene u poslovanju}}, } @mastersthesis{unin:6090, author = {{Kulović, Ema}}, title = {{Izgradnja inovativne brand strategije putem digitalnog marketinga}}, } @mastersthesis{unin:5963, author = {{Stoprd, Matej}}, title = {{Percepcija javnosti i primjena marketinških komunikacija u neprofitnim organizacijama}}, } @mastersthesis{unin:5972, author = {{Šincek, Maja}}, title = {{Važnost influencera u integriranoj digitalnoj komunikaciji}}, } @mastersthesis{unin:5277, author = {{Palić, Valerija}}, title = {{Konflikti i način njihova rješavanja u organizacijama}}, } @mastersthesis{unin:5368, author = {{Horvatić, Edita}}, title = {{Promocija u funkciji uspješnosti poslovanja glazbene industrije}}, } @mastersthesis{unin:5388, author = {{Miglez, Kristijan}}, title = {{Pregled komunikacije u digitalnom prostoru na primjeru digitalne platforme za dostavu}}, } @mastersthesis{unin:5803, author = {{Šestak, Vlatka}}, title = {{Utjecaj marketinga na duhansku industriju}}, } @mastersthesis{unin:4888, author = {{Grčić, Ivana}}, title = {{Neuromarketing i njegova primjena u virtualnoj i proširenoj stvarnosti}}, } @mastersthesis{unin:4631, author = {{Vugrin, Robert}}, title = {{Predstavljanje i uvođenje inovativnog modela na tržište automobila-Volkswagen Park+ Ride}}, } @mastersthesis{unin:4622, author = {{Milanković, Mia}}, title = {{Influencer marketing - utjecajni marketing novog doba}}, } @mastersthesis{unin:4616, author = {{Dušak, Ivana}}, title = {{Marketinške strategije u avio industriji kao odgovor na krizu uzrokovanu pandemijom COVID-19}}, } @mastersthesis{unin:4653, author = {{Magdić, Ana}}, title = {{Utjecaj online komunikacije na promjene stavova i ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{unin:3963, author = {{Novosel, Martina}}, title = {{Uloga menadžmenta u prevenciji mobinga na radnom mjestu}}, } @mastersthesis{unin:3971, author = {{Benšić, Dorotea}}, title = {{Uloga internetskog oglašavanja u poslovanju na primjeru izdavačke industrije}}, } @mastersthesis{unin:4816, author = {{Bačak, Emili}}, title = {{Utjecaj online marketinga na ponašanja potrošača u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unin:3972, author = {{Šuveljak, Bruno}}, title = {{Motiviranje i nagrađivanje zaposlenika}}, } @mastersthesis{unin:3859, author = {{Mihalić, Ivan}}, title = {{Oblici interne i eksterne poslovne komunikacije na primjeru Podravke d.d.}}, } @mastersthesis{unin:3784, author = {{Parabić, Goran}}, title = {{Razvoj i promjene digitalnog marketinga u glazbenoj industriji}}, } @mastersthesis{unin:3492, author = {{Juričko, Kristiana}}, title = {{Razvoj prikrivenog oglašavanja u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unin:3544, author = {{Čukec, Ivana}}, title = {{Brendiranje grada kao imperativ održivog razvoja}}, } @mastersthesis{unin:3623, author = {{Šeničnjak, Ivana}}, title = {{Odnosi s javnošću: Zadovoljstvo radom policijskih službenika u odnosima s javnošću}}, } @mastersthesis{unin:3557, author = {{Stazić, Petra}}, title = {{Primjena integrirane marketinške komunikacije na primjeru Rimac Automobilu}}, } @mastersthesis{unin:3626, author = {{Stupar, Petra}}, title = {{Suvremeno shvaćanje Marketinga 4.0}}, } @mastersthesis{unin:3627, author = {{Babić, Tena}}, title = {{Važnost društvenih mreža u sportskom marketingu na primjeru nogometnog kluba}}, } @mastersthesis{unin:3621, author = {{Odžić, Mario}}, title = {{Važnost i utjecaj digitalnog marketinga na društvenim medijima}}, } @mastersthesis{unin:3629, author = {{Luketić, Brigita}}, title = {{Važnost snage marke prilikom kupnje}}, } @mastersthesis{unin:3507, author = {{Jurinjak, Antonela}}, title = {{Značaj marketinga opće dobrobiti za uspjeh poduzeća}}, } @mastersthesis{unin:3519, author = {{Škara, Klara}}, title = {{Ponašanje potrošača u vrijeme pandemije COVID-19}}, } @mastersthesis{unin:3215, author = {{Geček, Diana}}, title = {{Stavovi potrošača prema kupnji prehrambenih proizvoda tijekom pandemije bolesti COVID-19}}, } @mastersthesis{unin:3206, author = {{Kos, Dorotea}}, title = {{Važnost angažmana zaposlenika u internom brendiranju}}, } @mastersthesis{unin:3103, author = {{Evačić, Vinko}}, title = {{Izgradnja i pozicioniranje marke na primjeru tvrtke Rimac Automobili doo}}, } @mastersthesis{unin:3106, author = {{Pisačić, Marsel}}, title = {{Upravljanje markom i percepcija potrošaća na primjeru marke Nike}}, } @mastersthesis{unin:2892, author = {{Šestak, Krešimir}}, title = {{Digitalni marketing na poslovnom primjeru poduzeća Vindija}}, } @mastersthesis{unin:3839, author = {{Lovreković, Ana - Marija}}, title = {{Internet marketing i uloga influencera na YouTube-u}}, } @mastersthesis{unin:3011, author = {{Štiber, Snježana}}, title = {{Marketing ruralnih destinacija na primjeru Varaždinske županije}}, } @mastersthesis{unin:2926, author = {{Tomić, Antonija}}, title = {{Lojalnost potrošača domaćim proizvodima - akcija "Kupujmo hrvatsko"}}, } @mastersthesis{unin:2962, author = {{Domislović, Nives}}, title = {{Marketinška komunikacija: važnost interneta i društvenih mreža u turizmu}}, } @mastersthesis{unin:2894, author = {{Tolić, Sara}}, title = {{Uloga digitalnog marketinga u promociji}}, } @mastersthesis{unin:3831, author = {{Fujer, Ivana}}, title = {{Utjecaj marke na ponašanje potrošača prilikom procesa kupnje}}, } @mastersthesis{unin:3076, author = {{Jež, Leonarda}}, title = {{Neuromarketing i utjecaj oglašavanja na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{unin:3790, author = {{Strnad, Ana-Marija}}, title = {{Pravni okvir elektroničkih medija s posebnim osvrtom na televiziju}}, } @mastersthesis{unin:2952, author = {{Vuk, Maja}}, title = {{Utjecaj oglašavanja na djecu}}, } @mastersthesis{unin:3062, author = {{Repnjak, Patricia}}, title = {{Važnost distribucijskih kanala u marketinškom upravljanju}}, } @mastersthesis{unin:1711, author = {{Vatrov, Mirko Hrvoje}}, title = {{Utjecaj upravljanja marketingom proizvoda na društvenom mrežama na odluku o kupnji}}, } @mastersthesis{unin:1689, author = {{Čičak, Marija}}, title = {{Digitalni marketing: "Oglašavanje na društvenim mrežama na primjeru poduzeća Marjan voće"}}, } @mastersthesis{unin:2261, author = {{Korošec, Ivana}}, title = {{Impulzivno odlučivanje i kontrolirano promišljanje}}, } @mastersthesis{unin:1693, author = {{Štrbac, Mihaela}}, title = {{Inovativnost i interaktivnost viralnog marketinga}}, } @mastersthesis{unin:1994, author = {{Dadić, Iva}}, title = {{Manipulacija informacijama}}, } @mastersthesis{unin:2008, author = {{Barić, Barbara}}, title = {{Planiranje u odnosima s javnošću}}, } @mastersthesis{unin:1766, author = {{Štefanic, Martina}}, title = {{Ponašanje potrošača tokom donošenja odluke o kupnji}}, } @mastersthesis{unin:1933, author = {{Golubić, Helena}}, title = {{Suvremeno ponašanje potrošača kao izazov marketinškim stručnjacima}}, } @mastersthesis{unin:1767, author = {{Tomić, Mijat Petar}}, title = {{Teorija motivacije}}, } @mastersthesis{unin:1378, author = {{Mikulić, Maria}}, title = {{Gerila marketing}}, } @mastersthesis{unin:1385, author = {{Pokupec, Daša}}, title = {{Marketing neprofitnih organizacija na primjeru međunarodne organizacije mladih}}, } @mastersthesis{unin:1306, author = {{Kristić, Maja}}, title = {{Utjecaj nautičkog turizma na razvoj marke grada}}, } @mastersthesis{unin:1219, author = {{Bušić, Karmen}}, title = {{Online marketing komunikacija}}, } @mastersthesis{unin:1214, author = {{Mišak, Nikolina}}, title = {{Upravljanje događajima na primjeru festivala grada}}, } @mastersthesis{unin:1216, author = {{Bendelja, Tihomir}}, title = {{Važnost korporativnog poduzetništva i ljudskih potencijala te njihov utjecaj na učinkovitost poduzeća}}, } @mastersthesis{unin:1191, author = {{Lozić, Ivana}}, title = {{Emocije u pismenoj poslovnoj komunikaciji}}, } @mastersthesis{unin:1184, author = {{Katanović, Vanessa}}, title = {{Psihološka testiranja - eliminator pri selekciji zaposlenika}}, } @mastersthesis{unin:1193, author = {{Medverec, Lucija}}, title = {{Sponzorstvo i medijsko oglašavanje}}, } @mastersthesis{unin:1186, author = {{Šoš, Dorotea}}, title = {{Stilovi poslovne komunikacije u sjevernoj Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unin:126, author = {{Ivković, Željka}}, title = {{Marketinška revizija proizvoda}}, } @mastersthesis{unin:25, author = {{Rauš, Tajana}}, title = {{Društvena odgovornost poduzeća u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unin:65, author = {{Neimarević, Tatjana}}, title = {{Mobing na radnom mjestu}}, } @mastersthesis{unin:92, author = {{Komljenović, Mateo}}, title = {{Utjecaj novih tehnologija na razvoj strategija marketinga}}, } @mastersthesis{unin:22, author = {{Štrlek, Dean}}, title = {{Percepcija vijesti na web portalu i društvenoj mreži - studija slučaja Automobil.hr}}, } @mastersthesis{unin:6, author = {{Zelenić, Maja}}, title = {{Računovodstvene informacije kao pretpostavka poslovnog odlučivanja}}, } @mastersthesis{unin:4, author = {{Rodić, Jozefina}}, title = {{Računovodstvo obrtnika}}, } @mastersthesis{unin:100, author = {{Rašan, Ivana}}, title = {{Utjecaj strukturne kompetentnosti na konkurentnost organizacije}}, }