@mastersthesis{aukos:1411, author = {{Schell, Danijela}}, title = {{Brendiranje Slavonije i Baranje putem društvenih mreža}}, } @mastersthesis{aukos:1409, author = {{Martinović, Iva}}, title = {{Značaj digitalne marketinške strategije na primjeru brenda Gucci}}, } @mastersthesis{aukos:1373, author = {{Knežević, Brigita}}, title = {{Analiza međusobnog odnosa i utjecaja novinarstva i odnosa s javnošću - sličnosti i razlike}}, } @mastersthesis{aukos:1355, author = {{Lukačić, Nives}}, title = {{Odnosi s javnošću - društveno odgovorno poslovanje tvrtke McDonald's}}, } @mastersthesis{aukos:1386, author = {{Geić, Marina}}, title = {{Učinak mobilnog marketinga na zadovoljstvo potrošača}}, } @mastersthesis{aukos:1385, author = {{Marić, Lucija}}, title = {{Analiza fenomena pojavnosti serijski ubojica u digitalnim medijima}}, } @mastersthesis{aukos:1380, author = {{Mitar, Luka}}, title = {{Ulična umjetnost kao društvena intervencija}}, } @mastersthesis{aukos:1276, author = {{Tomoković, Ana}}, title = {{Promocija na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{aukos:1283, author = {{Crnčić, Josipa}}, title = {{Analiza čitanosti senzacionalističkih tema na primjeru portala Showbuzz.hr}}, } @mastersthesis{aukos:1382, author = {{Gerić, Ana-Marija}}, title = {{Marketing usmjeren prema ženama kao ciljnoj skupini}}, } @mastersthesis{aukos:1239, author = {{Puljak, Filip}}, title = {{Uloga odnosa s javnošću u filmskoj industriji}}, } @mastersthesis{aukos:1237, author = {{Kovačević, Magdalena}}, title = {{Umjetna inteligencija u društvenim medijima}}, } @mastersthesis{aukos:1245, author = {{Bižaca, Leonarda}}, title = {{Umjetna inteligencija u kontekstu novomedijske manipulacije - forma deep fake videa}}, } @mastersthesis{aukos:1243, author = {{Martinović, Natalija}}, title = {{Utjecaj mitologije na videoigrice}}, } @mastersthesis{aukos:1247, author = {{Torjanac, Ivana}}, title = {{Analiza medijskog izvještavanja o slučajevima međunarodnih posvojenja: slučaj Zambija}}, } @mastersthesis{aukos:1236, author = {{Vulić, Monika}}, title = {{Važnost medijske i vizualne pismenosti u digitalnom dobu}}, } @mastersthesis{aukos:1246, author = {{Stepić, Iva}}, title = {{Umjetna proizvodnja, manipulacija i modificiranje podataka i medija putem sintetičkih medija}}, } @mastersthesis{aukos:1226, author = {{Crnković, Valentina}}, title = {{Kriptirani kodovi u kulturnim i kreativnim industrijama}}, } @mastersthesis{aukos:1217, author = {{Lukšić, Đurđica}}, title = {{Destinacijski menadžment i brendiranje plaža u Baranji - uloga turističkih zajednica}}, } @mastersthesis{aukos:1187, author = {{Brkić, Vanesa}}, title = {{Digitalni marketing - značaj i utjecaj na konzumenta}}, } @mastersthesis{aukos:1372, author = {{Kramarić, Monika}}, title = {{DIGITALNI MARKETING - OSNOVNI ALAT ZA POKRETANJE PODUZEĆA U SUVREMENOM SVIJETU}}, } @mastersthesis{aukos:1177, author = {{Fosić, Dora}}, title = {{Gerila marketing kao alat u organizaciji medijske kampanje}}, } @mastersthesis{aukos:1082, author = {{Vukić, Vedran}}, title = {{Streaming platforme - novi način distribucije i konzumiranja interaktivne zabave}}, } @mastersthesis{aukos:1111, author = {{Jelečević, Magdalena}}, title = {{Kreativne oglašivačke kampanje "Velike petorke" - analiza sadržaja te semiotička analiza vizualnih znakova kao prediktora uspješnosti}}, } @mastersthesis{aukos:1122, author = {{Pintarić, Martina}}, title = {{Utjecaj razvoja marketinških strategija na svijest potrošača}}, } @mastersthesis{aukos:1095, author = {{Đorđijevski, David}}, title = {{Kodiranje i dekodiranje u televizijskom diskursu po modelu Stuarta Halla na primjeru TV reality show Zadruga}}, } @mastersthesis{aukos:1014, author = {{Jurić, Iven}}, title = {{Oglašavanje u e-sportu i njegova privlačnost za velike tvrtke}}, } @mastersthesis{aukos:1076, author = {{Relić, Benjamin}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na stvaranje parasocijalnih odnosa}}, } @mastersthesis{aukos:1041, author = {{Mudnić, Andrea}}, title = {{Teorija medijske agende u online okruženju}}, } @mastersthesis{aukos:1013, author = {{Safundžić, Anamarija}}, title = {{Društvene mreže kao komunikacijski alat u odnosima s javnošću}}, } @mastersthesis{aukos:1007, author = {{Špiranec, Karla}}, title = {{Kultura i ples - profesionalni plesači u kulturnim i kreativnim industrijama}}, } @mastersthesis{aukos:1008, author = {{Fijačko, Ema}}, title = {{Online alati u odnosima s javnošću}}, } @mastersthesis{aukos:995, author = {{Staparac, Dragan}}, title = {{Digitalni marketing u ugostiteljstvu}}, } @mastersthesis{aukos:987, author = {{Pervan, Lea}}, title = {{Novomedijski žanrovi i prosumeri: mame kao blogerice i influencerice}}, } @mastersthesis{aukos:983, author = {{Vlajčić, Anđelka-Marija}}, title = {{Odnos samopoštovanja i učestalosti korištenja društvene mreže Instagram kod studenata}}, } @mastersthesis{aukos:984, author = {{Galić, Mirna}}, title = {{Prikaz LGBTQ+ zajednice u vizuri novih digitalnih medija - analiza sadržaja pružatelja servisa videa na zahtjev Netflix}}, } @mastersthesis{aukos:969, author = {{Matišić, Ana}}, title = {{Televizijski žanr telenovela - konvergencija televizijskih sapunica na novomedijske platforme - analiza sadržaja VOD aplikacije Netflix}}, } @mastersthesis{aukos:974, author = {{Ajhenberger, Ana}}, title = {{Uspon konzumerističke kulture - utjecaj online oglašavanja na donošenje odluka o kupnji}}, } @mastersthesis{aukos:973, author = {{Lucić, Lea}}, title = {{Brendiranje, vizualni identitet i konkurentnost gradova - analiza usporedbe slučajeva Splita i Osijeka}}, } @mastersthesis{aukos:887, author = {{Lucić, Sunčana}}, title = {{Utjecaj gerila marketinga na poslovanje malih i srednjih poduzeća}}, } @mastersthesis{aukos:931, author = {{Lutring, Ema}}, title = {{Integrirana marketinška komunikacija kao promocijski alat na primjeru Međunarodnog festivala umjetničke tamburaške glazbe}}, } @mastersthesis{aukos:830, author = {{Gluhaković, Ena}}, title = {{Analiza sadržaja Instagram profila - pojavnost hashtagova i boja}}, } @mastersthesis{aukos:883, author = {{Tustonjić, Mateja}}, title = {{DM kao primjer društveno-odgovornog poslovanja - kroz prizmu odnosa s javnošću}}, } @mastersthesis{aukos:934, author = {{Barišić, Nikolina}}, title = {{Prikaz hrvatskih nogometnih klubova u medijima - analiza zastupljenosti i vidljivosti nogometnih klubova u medijskom prostoru internetskih portala}}, } @mastersthesis{aukos:835, author = {{Žakula, Elena}}, title = {{Redizajn mobilne društvene mreže Instagram (UX/UI - dizajn aplikacija))}}, } @mastersthesis{aukos:814, author = {{Dizdar, Ana}}, title = {{Dizajniranje reputacijskih priča na primjeru kozmetičke industrije}}, } @mastersthesis{aukos:778, author = {{Puškarić, Sara}}, title = {{Mobilne društvene igre kao komunikacija s generacijom Z - analiza sadržaja reklama na mobilnoj društvenoj mreži TikTok}}, } @mastersthesis{aukos:786, author = {{Cvijetović, Roberta}}, title = {{Razvoj YouTube-a - od internetskog servisa do jednog od najutjecajnijih medija današnjice}}, } @mastersthesis{aukos:775, author = {{Opolcer, Matej}}, title = {{Kako nastaje TV reklama - što je donijela konvergencija iz analognog u digitalni svijet}}, } @mastersthesis{aukos:772, author = {{Mitar, Luka}}, title = {{Analiza brendiranja kao marketinškog alata i načina kulturno ideološke identifikacije kroz primjer Air Jordan brenda}}, } @mastersthesis{aukos:947, author = {{Zeko, Anita}}, title = {{Zabavni medijski sadržaj tijekom pandemije Covid-19 - analiza sadržaja zabavnog programa triju hrvatskih nacionalnih televizija}}, } @mastersthesis{aukos:794, author = {{Jakšić, Renata}}, title = {{Pripovijedanje u 21. stoljeću - digitalni kreativni narativ}}, } @mastersthesis{aukos:587, author = {{Kovačević, Anita}}, title = {{Mediji kao sredstvo širenja panike - Analiza sadržaja internetskih portala u slučaju širenja zaraze putem korona virusa}}, } @mastersthesis{aukos:536, author = {{Varzić, Josipa}}, title = {{Društvene mreže kao važan online marketinški alat}}, } @mastersthesis{kultos:11, author = {{Barić-Šelmić, Snježana}}, title = {{Semiotička analiza identiteta u novim medijima - način prezentacije sebe na društvenim mrežama}}, }