@mastersthesis{algebra:638, author = {{Rep, Marijana}}, title = {{UTJECAJ PANDEMIJE BOLESTI COVID-19 NA PONAŠANJE POTROŠAČA U INDUSTRIJI LJEPOTE}}, } @mastersthesis{algebra:547, author = {{Pažin, Josipa}}, title = {{INFLUENCERI KAO EFIKASAN ALAT DIGITALNIH TRŽIŠNIH KOMUNIKACIJA}}, } @mastersthesis{algebra:486, author = {{Bujanović, Stefani}}, title = {{IMPLEMENTACIJA STRATEGIJE DIGITALNIH KOMUNIKACIJA ZA USLUGU TURISTIČKOG SMJEŠTAJA}}, } @mastersthesis{algebra:492, author = {{Družijanić, Marta}}, title = {{SAMOREGULACIJA TRŽIŠNOG KOMUNICIRANJA U HRVATSKOJ NA PRIMJERU TELEKOMUNIKACIJSKE INDUSTRIJE}}, } @mastersthesis{algebra:480, author = {{Bajić, Gregor}}, title = {{STRATEGIJA DIGITALNE KOMUNIKACIJE ZA KAMP KASTANIJA NOVIGRAD}}, } @mastersthesis{algebra:537, author = {{Mislović, Vesna}}, title = {{ULOGA DIGITALNIH TRŽIŠNIH KOMUNIKACIJA U HOTELIJERSKOJ INDUSTRIJI}}, } @mastersthesis{algebra:451, author = {{Prežigalo, Josipa}}, title = {{AUTOMATIZACIJA ZAKUPA MEDIJSKOG PROSTORA KROZ PROGRAMATSKO OGLAŠAVANJE}}, } @mastersthesis{algebra:446, author = {{Pale, Domagoj}}, title = {{INFLUENCER MARKETING KAO MOĆAN ALAT PROMOCIJE BRANDA}}, } @mastersthesis{algebra:434, author = {{Kolačević, Mihaela}}, title = {{NOVI KONCEPT SURADNJE VISOKOG OBRAZOVANJA I GOSPODARSTVA KROZ PLATFORMU ZA DIGITALNE MARKETINŠKE USLUGE}}, } @mastersthesis{algebra:229, author = {{Ražnatović, Andrija}}, title = {{ANALIZA HRVATSKOG TRŽIŠTA CRAFT PIVA NA PRIMJERU MIKRO PIVOVARE}}, } @mastersthesis{algebra:217, author = {{Jezidžić, Ana}}, title = {{ANALIZA KORISNIČKOG ISKUSTVA U B2B E-TRGOVINI NA PRIMJERU E-TRGOVINE TEHNIČKOM OPREMOM}}, } @mastersthesis{algebra:226, author = {{Mikatović, Antonio}}, title = {{Etički aspekti tržišnih komunikacija u Hrvatskoj iz prakse rada Suda časti HURA-e}}, } @mastersthesis{algebra:237, author = {{Zečević, Adriana}}, title = {{OPTIMIZACIJA WEB-STRANICE NA PRIMJERU KOMPANIJE IZ AUTO INDUSTRIJE}}, } @mastersthesis{algebra:211, author = {{Gašpar Curman, Rebeka}}, title = {{POZICIONIRANJE I STRATEGIJA ONLINE OGLAŠAVANJA ZA OPG NA TRŽIŠTU PRIRODNE HRANE}}, } @mastersthesis{algebra:220, author = {{Knežević, Karlo}}, title = {{PREDNOSTI I PRIMJENA DROPSHIPPING-A KAO METODE E-POSLOVANJA – REALIZACIJA PROJEKTA NA PLATFORMI SHOPIFY}}, } @mastersthesis{algebra:195, author = {{Galović, Ivan}}, title = {{Korištenje promotivnih kupona kao alata aktivacije branda u Hrvatskoj i svijetu}}, }