@mastersthesis{libertas:109, author = {{Kasolli, Lirie}}, title = {{Digitalni marketing na primjeru poduzeća Amazon}}, } @mastersthesis{libertas:106, author = {{Landeka, Ante}}, title = {{Integrirana tržišna komunikacija usmjerena prema djeci}}, } @mastersthesis{libertas:110, author = {{Vrbanac, Lucija}}, title = {{Integrirane marketinške komunikacije na primjeru Hrvatske lutrije d.o.o.}}, } @mastersthesis{libertas:111, author = {{Jurišić, Kristian}}, title = {{Ponovno kreiranje marke proizvoda}}, } @mastersthesis{libertas:114, author = {{Rumbak, Ivana}}, title = {{Apeli u oglašavanju}}, } @mastersthesis{libertas:112, author = {{Đaferi, Teuta}}, title = {{Integrirana tržišna komunikacija na primjeru poduzeća Kraš}}, } @mastersthesis{libertas:104, author = {{Štampar, Nina}}, title = {{Korištenje interneta i društvenih mreža u integriranoj marketinškoj komunikaciji na primjeru tvrtke Podravka}}, } @mastersthesis{libertas:115, author = {{Verić, Darko}}, title = {{Prezentacije prema uputama Stevea Jobsa}}, } @mastersthesis{libertas:113, author = {{Oreški, Sara}}, title = {{Važni čimbenici za internetsku kupovinu kod milenijske generacije}}, }