prikaz prve stranice dokumenta Društvene mreže kao marketinški kanali promocije hrvatskog dugometražnog filma
Rad nije dostupan
diplomski rad
Društvene mreže kao marketinški kanali promocije hrvatskog dugometražnog filma
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti, 2020. urn:nbn:hr:205:676645

Herak Smoković, Sabrina
Sveučilište u Zagrebu
Akademija dramske umjetnosti
Odsjek plesa

Citirajte ovaj rad

Herak Smoković, S. (2020). Društvene mreže kao marketinški kanali promocije hrvatskog dugometražnog filma (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:676645

Herak Smoković, Sabrina. "Društvene mreže kao marketinški kanali promocije hrvatskog dugometražnog filma." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:676645

Herak Smoković, Sabrina. "Društvene mreže kao marketinški kanali promocije hrvatskog dugometražnog filma." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:676645

Herak Smoković, S. (2020). 'Društvene mreže kao marketinški kanali promocije hrvatskog dugometražnog filma', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:676645

Herak Smoković S. Društvene mreže kao marketinški kanali promocije hrvatskog dugometražnog filma [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti; 2020 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:676645

S. Herak Smoković, "Društvene mreže kao marketinški kanali promocije hrvatskog dugometražnog filma", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:676645

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.