Sveučilište u Zagrebu Agronomski fakultet Marketing i inovacije u agrobiznisu
Citirajte ovaj rad
Primorac, V. (2019). Motivi kao temelj segmentacije korisnika ruralnog turizma (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:046957
Primorac, Viktorija. "Motivi kao temelj segmentacije korisnika ruralnog turizma." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:046957
Primorac, Viktorija. "Motivi kao temelj segmentacije korisnika ruralnog turizma." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:046957
Primorac, V. (2019). 'Motivi kao temelj segmentacije korisnika ruralnog turizma', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, citirano: 12.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:046957
Primorac V. Motivi kao temelj segmentacije korisnika ruralnog turizma [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet; 2019 [pristupljeno 12.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:046957
V. Primorac, "Motivi kao temelj segmentacije korisnika ruralnog turizma", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:046957