diplomski rad
Uporaba e-marketinga u ruralnom turizmu u Hrvatskoj

Renata Labaš (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Agronomski fakultet
Podaci o radu
NaslovUporaba e-marketinga u ruralnom turizmu u Hrvatskoj
AutorRenata Labaš
Voditelj/MentorMarija Cerjak (mentor)
Sažetak rada
Razvoj novih tehnologija, posebice interneta, otvorio je brojne nove mogućnosti u području marketinga. U turizmu, kao jednoj od globalno najznačajnijih gospodarskih grana, internet danas zauzima veliku i značajnu ulogu, posebice u segmentu promocije i prodaje. E-marketing termin je novog doba koji daje novu dimenziju klasičnim marketinškim aktivnostima, kao što su istraživanje tržišta, analiziranje ponašanja potrošača, komunikacija i informiranje i sl. U ovom radu ispituje se na koje način se e-marketing koristi u promociji ruralnih turističkih odredišta (agroturističkih gospodarstava) u Hrvatskoj.
Ključne riječie-marketing ruralni turizam agroturizam
Povjerenstvo za obranuMarija Cerjak (predsjednik povjerenstva)
Damir Kovačić (član povjerenstva)
Ramona Franić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Zagrebu
Agronomski fakultet
MjestoZagreb
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaBIOTEHNIČKE ZNANOSTI
Poljoprivreda (agronomija)
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaEkološka poljoprivreda i agroturizam
Akademski / stručni nazivmagistar / magistra inženjer/inženjerka ekološke poljoprivrede i agroturizma
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. ing. agr.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-09-22
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The development of new technologies, especially the internet, has opened many new possibilities in the field of marketing. In tourism, as one of the world largest industries, the internet today occupies an important role, especially in terms of promotions and sales. E-marketing is the term of a new era that gives a new dimension to traditional marketing activities, such as market research or consumer behavior analysis, communication and information, and the like. This paper examines the way that e-marketing is used to promote rural tourism destinations (agritourism subjects) in Croatia.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)e-marketing rural tourism agro-tourism
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:312112
PohranioValentina Bezek