prikaz prve stranice dokumenta Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva
Rad nije dostupan
specijalistički diplomski stručni
Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva
Zagreb: Visoko učilište Algebra, 2018. urn:nbn:hr:225:623147

Radoš, Ivan
Visoko učilište Algebra

Citirajte ovaj rad

Radoš, I. (2018). Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:623147

Radoš, Ivan. "Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva." Specijalistički diplomski stručni, Visoko učilište Algebra, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:623147

Radoš, Ivan. "Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva." Specijalistički diplomski stručni, Visoko učilište Algebra, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:623147

Radoš, I. (2018). 'Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva', Specijalistički diplomski stručni, Visoko učilište Algebra, citirano: 26.09.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:623147

Radoš I. Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Visoko učilište Algebra; 2018 [pristupljeno 26.09.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:623147

I. Radoš, "Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva", Specijalistički diplomski stručni, Visoko učilište Algebra, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:623147

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.