prikaz prve stranice dokumenta UTJECANJE NA POSJEĆENOST BLOGA KORIŠTENJEM REKLAMNIH KAMPANJA NA FACEBOOKU
Rad nije dostupan
završni rad
UTJECANJE NA POSJEĆENOST BLOGA KORIŠTENJEM REKLAMNIH KAMPANJA NA FACEBOOKU
Zagreb: Visoko učilište Algebra, 2017. urn:nbn:hr:225:840060

Mandić, Marina
Visoko učilište Algebra

Citirajte ovaj rad

Mandić, M. (2017). UTJECANJE NA POSJEĆENOST BLOGA KORIŠTENJEM REKLAMNIH KAMPANJA NA FACEBOOKU (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:840060

Mandić, Marina. "UTJECANJE NA POSJEĆENOST BLOGA KORIŠTENJEM REKLAMNIH KAMPANJA NA FACEBOOKU." Završni rad, Visoko učilište Algebra, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:840060

Mandić, Marina. "UTJECANJE NA POSJEĆENOST BLOGA KORIŠTENJEM REKLAMNIH KAMPANJA NA FACEBOOKU." Završni rad, Visoko učilište Algebra, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:840060

Mandić, M. (2017). 'UTJECANJE NA POSJEĆENOST BLOGA KORIŠTENJEM REKLAMNIH KAMPANJA NA FACEBOOKU', Završni rad, Visoko učilište Algebra, citirano: 19.01.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:840060

Mandić M. UTJECANJE NA POSJEĆENOST BLOGA KORIŠTENJEM REKLAMNIH KAMPANJA NA FACEBOOKU [Završni rad]. Zagreb: Visoko učilište Algebra; 2017 [pristupljeno 19.01.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:840060

M. Mandić, "UTJECANJE NA POSJEĆENOST BLOGA KORIŠTENJEM REKLAMNIH KAMPANJA NA FACEBOOKU", Završni rad, Visoko učilište Algebra, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:840060

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.