Naslov Interludij
Naslov (engleski) Interlude
Autor Sara Tomas
Mentor Darko Masnec (mentor)
Član povjerenstva Milan Trenc (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Jelena Oroz (član povjerenstva)
Član povjerenstva Daniel Šuljić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Zagrebu Akademija likovnih umjetnosti (Odsjek za animirani film i nove medije) Zagreb
Datum i država obrane 2024-09-17, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana UMJETNIČKO PODRUČJE Likovne umjetnosti
Sažetak Diplomski rad "Interludij" Sare Tomas kratki je animirani film. Film je simbolične prirode i istražuje dinamiku obiteljskih odnosa i utjecaj generacijske traume. Vizualno, film je izrađen kombinacijom filma, stop-motion animacije, 2D animacije, kolaža i rotoskopije, stvarajući teksturalno bogato i atmosferično iskustvo. Priča prati glavnu junakinju, Emu, dok se kreće prostorijom ispunjenom predmetima koji simboliziraju različite životne događaje i sjećanja. Soba predstavlja svijet u kojem živi, a kovčeg simbolizira njezin život te emocionalnu i psihičku prtljagu koju nosi, a koju mora pažljivo birati prenijeti ili pustiti za dobrobit budućih generacija. Cilj filma je prikazati kako naši izbori i iskustva, posebno unutar naših obitelji, oblikuju naše živote i utječu na nasljeđe koje ostavljamo za sobom. Kroz Eminu interakciju s tim objektima, film se bavi temama samospoznaje, iscjeljenja i želje da se prekinu ciklusi traume kako bi pozitivno utjecala na svoje potomke. Korištenje svjetla, boje i teksture kroz cijeli film poboljšava narativ, s toplim tonovima za pozitivna sjećanja i izrazitom svjetlinom za izazovnije trenutke. U pisanom dijelu diplomskog rada autor će elaborirati inspiraciju, simboliku i tehnike korištene za nastanak ovog introspektivnog djela.
Sažetak (engleski) The graduation thesis "Interlude" by Sara Tomas is a short animated film. The movie is symbolic in nature and explores the dynamics of family relationships and the impact of generational trauma. Visually, the film is crafted using a combination of film, stop-motion animation, 2D animation, collage, and rotoscopy, creating a texturaly rich and atmospheric experience. The story follows the protagonist, Emma, as she navigates a room filled with objects that symbolize various life events and memories. The room represents the world she lives in, while the suitcase symbolizes her life and the emotional and psychological baggage she carries, which she must carefully choose to pass on or let go of for the sake of future generations. The goal of the movie is to depict how our choices and experiences, particularly within our families, shape our lives and influence the legacy we leave behind. Through Emma's interactions with these objects, the film delves into themes of self-realization, healing, and the desire to break cycles of trauma to positively impact her descendants. The use of light, color and texture throughout the film enhances the narrative, with warm tones for positive memories and stark brightness for more challenging moments. In the written portion of the thesis, the author will elaborate on the inspiration, symbolism, and techniques used to create this introspective piece.
Ključne riječi
obiteljski odnosi
generacijska trauma
iscjeljivanje
stop-motion
Ključne riječi (engleski)
family relationships
generational trauma
healing
stopmotion
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:215:930122
Studijski program Naziv: Animirani film Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: diplomski Akademski / stručni naziv: sveučilišni/sveučilišna magistar/magistra animiranog filma (univ. mag. art.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Repozitorij REP ALU UNIZG - Repozitorij Akademije likovnih umjetnosti u Zagrebu
Datum i vrijeme pohrane 2024-10-09 11:59:16