prikaz prve stranice dokumenta Metodika nastave povijesti umjetnosti: Sinestezija - Sjedinjenje osjeta kroz nastavu likovne umjetnosti
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Metodika nastave povijesti umjetnosti: Sinestezija - Sjedinjenje osjeta kroz nastavu likovne umjetnosti
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Akademija likovnih umjetnosti, 2019. urn:nbn:hr:215:650226

Zagoda, Iva
Sveučilište u Zagrebu
Akademija likovnih umjetnosti
Nastavnički odsjek

Citirajte ovaj rad

Zagoda, I. (2019). Metodika nastave povijesti umjetnosti: Sinestezija - Sjedinjenje osjeta kroz nastavu likovne umjetnosti (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Akademija likovnih umjetnosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:215:650226

Zagoda, Iva. "Metodika nastave povijesti umjetnosti: Sinestezija - Sjedinjenje osjeta kroz nastavu likovne umjetnosti." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija likovnih umjetnosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:215:650226

Zagoda, Iva. "Metodika nastave povijesti umjetnosti: Sinestezija - Sjedinjenje osjeta kroz nastavu likovne umjetnosti." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija likovnih umjetnosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:215:650226

Zagoda, I. (2019). 'Metodika nastave povijesti umjetnosti: Sinestezija - Sjedinjenje osjeta kroz nastavu likovne umjetnosti', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija likovnih umjetnosti, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:215:650226

Zagoda I. Metodika nastave povijesti umjetnosti: Sinestezija - Sjedinjenje osjeta kroz nastavu likovne umjetnosti [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Akademija likovnih umjetnosti; 2019 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:215:650226

I. Zagoda, "Metodika nastave povijesti umjetnosti: Sinestezija - Sjedinjenje osjeta kroz nastavu likovne umjetnosti", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija likovnih umjetnosti, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:215:650226

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.