diplomski rad
Metodika nastave likovne kulture: Reinterpretacija odnosa slike i teksta iz vizualne kulture učenika osnovnoškolske dobi
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Akademija likovnih umjetnosti, 2019. urn:nbn:hr:215:586213

Štiglić, Barbara
Sveučilište u Zagrebu
Akademija likovnih umjetnosti
Nastavnički odsjek

Citirajte ovaj rad

Štiglić, B. (2019). Metodika nastave likovne kulture: Reinterpretacija odnosa slike i teksta iz vizualne kulture učenika osnovnoškolske dobi (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Akademija likovnih umjetnosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:215:586213

Štiglić, Barbara. "Metodika nastave likovne kulture: Reinterpretacija odnosa slike i teksta iz vizualne kulture učenika osnovnoškolske dobi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija likovnih umjetnosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:215:586213

Štiglić, Barbara. "Metodika nastave likovne kulture: Reinterpretacija odnosa slike i teksta iz vizualne kulture učenika osnovnoškolske dobi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija likovnih umjetnosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:215:586213

Štiglić, B. (2019). 'Metodika nastave likovne kulture: Reinterpretacija odnosa slike i teksta iz vizualne kulture učenika osnovnoškolske dobi', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija likovnih umjetnosti, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:215:586213

Štiglić B. Metodika nastave likovne kulture: Reinterpretacija odnosa slike i teksta iz vizualne kulture učenika osnovnoškolske dobi [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Akademija likovnih umjetnosti; 2019 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:215:586213

B. Štiglić, "Metodika nastave likovne kulture: Reinterpretacija odnosa slike i teksta iz vizualne kulture učenika osnovnoškolske dobi", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija likovnih umjetnosti, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:215:586213

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.