prikaz prve stranice dokumenta Ponašanje potrošača prilikom kupnje sportskih marki
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Ponašanje potrošača prilikom kupnje sportskih marki
Split: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2018. urn:nbn:hr:240:695292

Šarić, Tomislav
Veleučilište Aspira

Citirajte ovaj rad

Šarić, T. (2018). Ponašanje potrošača prilikom kupnje sportskih marki (Završni rad). Split: Veleučilište Aspira. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:695292

Šarić, Tomislav. "Ponašanje potrošača prilikom kupnje sportskih marki." Završni rad, Veleučilište Aspira, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:695292

Šarić, Tomislav. "Ponašanje potrošača prilikom kupnje sportskih marki." Završni rad, Veleučilište Aspira, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:695292

Šarić, T. (2018). 'Ponašanje potrošača prilikom kupnje sportskih marki', Završni rad, Veleučilište Aspira, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:695292

Šarić T. Ponašanje potrošača prilikom kupnje sportskih marki [Završni rad]. Split: Veleučilište Aspira; 2018 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:695292

T. Šarić, "Ponašanje potrošača prilikom kupnje sportskih marki", Završni rad, Veleučilište Aspira, Split, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:695292

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.