prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje marketingom u cilju turističkog razvoja destinacije na primjeru grada Omiša
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Upravljanje marketingom u cilju turističkog razvoja destinacije na primjeru grada Omiša
Split: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2021. urn:nbn:hr:240:294177

Majić, Tea
Veleučilište Aspira

Citirajte ovaj rad

Majić, T. (2021). Upravljanje marketingom u cilju turističkog razvoja destinacije na primjeru grada Omiša (Specijalistički diplomski stručni). Split: Veleučilište Aspira. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:294177

Majić, Tea. "Upravljanje marketingom u cilju turističkog razvoja destinacije na primjeru grada Omiša." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Aspira, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:294177

Majić, Tea. "Upravljanje marketingom u cilju turističkog razvoja destinacije na primjeru grada Omiša." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Aspira, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:294177

Majić, T. (2021). 'Upravljanje marketingom u cilju turističkog razvoja destinacije na primjeru grada Omiša', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Aspira, citirano: 19.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:294177

Majić T. Upravljanje marketingom u cilju turističkog razvoja destinacije na primjeru grada Omiša [Specijalistički diplomski stručni]. Split: Veleučilište Aspira; 2021 [pristupljeno 19.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:294177

T. Majić, "Upravljanje marketingom u cilju turističkog razvoja destinacije na primjeru grada Omiša", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Aspira, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:294177

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.