prikaz prve stranice dokumenta Financijski učinci otvaranja sportske televizije na primjeru Hajduk TV
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Financijski učinci otvaranja sportske televizije na primjeru Hajduk TV
Split: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2016. urn:nbn:hr:240:607383

Vuletić, Tonko
Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira

Citirajte ovaj rad

Vuletić, T. (2016). Financijski učinci otvaranja sportske televizije na primjeru Hajduk TV (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:607383

Vuletić, Tonko. "Financijski učinci otvaranja sportske televizije na primjeru Hajduk TV." Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:607383

Vuletić, Tonko. "Financijski učinci otvaranja sportske televizije na primjeru Hajduk TV." Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:607383

Vuletić, T. (2016). 'Financijski učinci otvaranja sportske televizije na primjeru Hajduk TV', Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, citirano: 24.11.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:607383

Vuletić T. Financijski učinci otvaranja sportske televizije na primjeru Hajduk TV [Završni rad]. Split: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira; 2016 [pristupljeno 24.11.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:607383

T. Vuletić, "Financijski učinci otvaranja sportske televizije na primjeru Hajduk TV", Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:607383

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.