prikaz prve stranice dokumenta Važnost sponzora u marketinškoj komunikaciji hrvatskih nogometnih klubova
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Važnost sponzora u marketinškoj komunikaciji hrvatskih nogometnih klubova

Akmadžić, Antonio (2019)
Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira

Citirajte ovaj rad

Akmadžić, A. (2019). Važnost sponzora u marketinškoj komunikaciji hrvatskih nogometnih klubova (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:929839

Akmadžić, Antonio. "Važnost sponzora u marketinškoj komunikaciji hrvatskih nogometnih klubova." Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:929839

Akmadžić, Antonio. "Važnost sponzora u marketinškoj komunikaciji hrvatskih nogometnih klubova." Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:929839

Akmadžić, A. (2019). 'Važnost sponzora u marketinškoj komunikaciji hrvatskih nogometnih klubova', Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, citirano: 11.07.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:929839

Akmadžić A. Važnost sponzora u marketinškoj komunikaciji hrvatskih nogometnih klubova [Specijalistički diplomski stručni]. Split: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira; 2019 [pristupljeno 11.07.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:929839

A. Akmadžić, "Važnost sponzora u marketinškoj komunikaciji hrvatskih nogometnih klubova", Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:929839

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.