prikaz prve stranice dokumenta Sponzorstvo kao suvremen način komuniciranja s tržištem
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Sponzorstvo kao suvremen način komuniciranja s tržištem

Kovač, Boris (2016)
Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira

Citirajte ovaj rad

Kovač, B. (2016). Sponzorstvo kao suvremen način komuniciranja s tržištem (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:862624

Kovač, Boris. "Sponzorstvo kao suvremen način komuniciranja s tržištem." Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:862624

Kovač, Boris. "Sponzorstvo kao suvremen način komuniciranja s tržištem." Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:862624

Kovač, B. (2016). 'Sponzorstvo kao suvremen način komuniciranja s tržištem', Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, citirano: 16.07.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:862624

Kovač B. Sponzorstvo kao suvremen način komuniciranja s tržištem [Specijalistički diplomski stručni]. Split: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira; 2016 [pristupljeno 16.07.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:862624

B. Kovač, "Sponzorstvo kao suvremen način komuniciranja s tržištem", Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:862624

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.