Tomas, A. (2019). Financijski učinci sponzorstva hrvatske nogometne lige na primjeru Hrvatskog telekoma (Specijalistički diplomski stručni). Split: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:208389
Tomas, Andrej. "Financijski učinci sponzorstva hrvatske nogometne lige na primjeru Hrvatskog telekoma." Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:208389
Tomas, Andrej. "Financijski učinci sponzorstva hrvatske nogometne lige na primjeru Hrvatskog telekoma." Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:208389
Tomas, A. (2019). 'Financijski učinci sponzorstva hrvatske nogometne lige na primjeru Hrvatskog telekoma', Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, citirano: 23.09.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:208389
Tomas A. Financijski učinci sponzorstva hrvatske nogometne lige na primjeru Hrvatskog telekoma [Specijalistički diplomski stručni]. Split: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira; 2019 [pristupljeno 23.09.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:208389
A. Tomas, "Financijski učinci sponzorstva hrvatske nogometne lige na primjeru Hrvatskog telekoma", Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:208389