prikaz prve stranice dokumenta Uloga novih medija u komunikacijskim procesima sportskih klubova
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Uloga novih medija u komunikacijskim procesima sportskih klubova

Bosančić, Petar (2018)
Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira

Citirajte ovaj rad

Bosančić, P. (2018). Uloga novih medija u komunikacijskim procesima sportskih klubova (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:075640

Bosančić, Petar. "Uloga novih medija u komunikacijskim procesima sportskih klubova." Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:075640

Bosančić, Petar. "Uloga novih medija u komunikacijskim procesima sportskih klubova." Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:075640

Bosančić, P. (2018). 'Uloga novih medija u komunikacijskim procesima sportskih klubova', Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, citirano: 11.07.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:075640

Bosančić P. Uloga novih medija u komunikacijskim procesima sportskih klubova [Završni rad]. Split: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira; 2018 [pristupljeno 11.07.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:075640

P. Bosančić, "Uloga novih medija u komunikacijskim procesima sportskih klubova", Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:075640

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.