Kamenjarin, I. (2014). Utjecaj korporacijskih komunikacija na imidž i konkurentnost sportske organizacije (Završni rad). Split: Veleučilište Aspira. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:063639
Kamenjarin, Ivana. "Utjecaj korporacijskih komunikacija na imidž i konkurentnost sportske organizacije." Završni rad, Veleučilište Aspira, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:063639
Kamenjarin, Ivana. "Utjecaj korporacijskih komunikacija na imidž i konkurentnost sportske organizacije." Završni rad, Veleučilište Aspira, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:063639
Kamenjarin, I. (2014). 'Utjecaj korporacijskih komunikacija na imidž i konkurentnost sportske organizacije', Završni rad, Veleučilište Aspira, citirano: 09.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:063639
Kamenjarin I. Utjecaj korporacijskih komunikacija na imidž i konkurentnost sportske organizacije [Završni rad]. Split: Veleučilište Aspira; 2014 [pristupljeno 09.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:063639
I. Kamenjarin, "Utjecaj korporacijskih komunikacija na imidž i konkurentnost sportske organizacije", Završni rad, Veleučilište Aspira, Split, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:063639