diplomski rad
UTJECAJ GERILA MARKETINGA NA KAZALIŠNU PRAKSU U REPUBLICI HRVATSKOJ
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2020. urn:nbn:hr:251:599219

Belir, Mateo
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Belir, M. (2020). UTJECAJ GERILA MARKETINGA NA KAZALIŠNU PRAKSU U REPUBLICI HRVATSKOJ (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:599219

Belir, Mateo. "UTJECAJ GERILA MARKETINGA NA KAZALIŠNU PRAKSU U REPUBLICI HRVATSKOJ." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:599219

Belir, Mateo. "UTJECAJ GERILA MARKETINGA NA KAZALIŠNU PRAKSU U REPUBLICI HRVATSKOJ." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:599219

Belir, M. (2020). 'UTJECAJ GERILA MARKETINGA NA KAZALIŠNU PRAKSU U REPUBLICI HRVATSKOJ', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 01.12.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:599219

Belir M. UTJECAJ GERILA MARKETINGA NA KAZALIŠNU PRAKSU U REPUBLICI HRVATSKOJ [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2020 [pristupljeno 01.12.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:599219

M. Belir, "UTJECAJ GERILA MARKETINGA NA KAZALIŠNU PRAKSU U REPUBLICI HRVATSKOJ", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:599219

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.