Važnost viralnog marketinga u suvremenom medijskom okruženju
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. urn:nbn:hr:251:610973
Zetaić, Matilda
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Zetaić, M. (2024). Važnost viralnog marketinga u suvremenom medijskom okruženju (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:610973
Zetaić, Matilda. "Važnost viralnog marketinga u suvremenom medijskom okruženju." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:610973
Zetaić, Matilda. "Važnost viralnog marketinga u suvremenom medijskom okruženju." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:610973
Zetaić, M. (2024). 'Važnost viralnog marketinga u suvremenom medijskom okruženju', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 19.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:610973
Zetaić M. Važnost viralnog marketinga u suvremenom medijskom okruženju [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2024 [pristupljeno 19.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:610973
M. Zetaić, "Važnost viralnog marketinga u suvremenom medijskom okruženju", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:610973