diplomski rad
Guerilla marketing - primjena među Instagram influencerima
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2020. urn:nbn:hr:251:350795

Jambrečina, Ena
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Jambrečina, E. (2020). Guerilla marketing - primjena među Instagram influencerima (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:350795

Jambrečina, Ena. "Guerilla marketing - primjena među Instagram influencerima." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:350795

Jambrečina, Ena. "Guerilla marketing - primjena među Instagram influencerima." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:350795

Jambrečina, E. (2020). 'Guerilla marketing - primjena među Instagram influencerima', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:350795

Jambrečina E. Guerilla marketing - primjena među Instagram influencerima [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2020 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:350795

E. Jambrečina, "Guerilla marketing - primjena među Instagram influencerima", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:350795

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.