završni rad
Marketing i inovacije u industriji videoigara
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2020. urn:nbn:hr:251:290934

Nađ, Leo
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Nađ, L. (2020). Marketing i inovacije u industriji videoigara (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:290934

Nađ, Leo. "Marketing i inovacije u industriji videoigara." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:290934

Nađ, Leo. "Marketing i inovacije u industriji videoigara." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:290934

Nađ, L. (2020). 'Marketing i inovacije u industriji videoigara', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 22.10.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:290934

Nađ L. Marketing i inovacije u industriji videoigara [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2020 [pristupljeno 22.10.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:290934

L. Nađ, "Marketing i inovacije u industriji videoigara", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:290934

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.