završni rad
Društvene mreže kao važan online marketinški alat
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2020. urn:nbn:hr:251:146391

Varzić, Josipa
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Varzić, J. (2020). Društvene mreže kao važan online marketinški alat (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:146391

Varzić, Josipa. "Društvene mreže kao važan online marketinški alat." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:146391

Varzić, Josipa. "Društvene mreže kao važan online marketinški alat." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:146391

Varzić, J. (2020). 'Društvene mreže kao važan online marketinški alat', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 27.02.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:146391

Varzić J. Društvene mreže kao važan online marketinški alat [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2020 [pristupljeno 27.02.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:146391

J. Varzić, "Društvene mreže kao važan online marketinški alat", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:146391

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.