diplomski rad
Brendiranje, vizualni identitet i konkurentnost gradova: socio-ekonomski učinci
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2020. urn:nbn:hr:251:617893

Palijan, Matija
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Palijan, M. (2020). Brendiranje, vizualni identitet i konkurentnost gradova: socio-ekonomski učinci (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:617893

Palijan, Matija. "Brendiranje, vizualni identitet i konkurentnost gradova: socio-ekonomski učinci." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:617893

Palijan, Matija. "Brendiranje, vizualni identitet i konkurentnost gradova: socio-ekonomski učinci." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:617893

Palijan, M. (2020). 'Brendiranje, vizualni identitet i konkurentnost gradova: socio-ekonomski učinci', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 02.12.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:617893

Palijan M. Brendiranje, vizualni identitet i konkurentnost gradova: socio-ekonomski učinci [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2020 [pristupljeno 02.12.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:617893

M. Palijan, "Brendiranje, vizualni identitet i konkurentnost gradova: socio-ekonomski učinci", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:617893

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.