diplomski rad
Utjecaj digitalnog marketinga na promjene u glazbenoj industriji
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2018. urn:nbn:hr:251:127669

Mitrović, Bruno
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Mitrović, B. (2018). Utjecaj digitalnog marketinga na promjene u glazbenoj industriji (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:127669

Mitrović, Bruno. "Utjecaj digitalnog marketinga na promjene u glazbenoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:127669

Mitrović, Bruno. "Utjecaj digitalnog marketinga na promjene u glazbenoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:127669

Mitrović, B. (2018). 'Utjecaj digitalnog marketinga na promjene u glazbenoj industriji', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 26.11.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:127669

Mitrović B. Utjecaj digitalnog marketinga na promjene u glazbenoj industriji [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2018 [pristupljeno 26.11.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:127669

B. Mitrović, "Utjecaj digitalnog marketinga na promjene u glazbenoj industriji", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:127669

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.