diplomski rad
Utjecaj gerila marketinga na poslovanje institucija kulture
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2021. urn:nbn:hr:251:983648

Pešić, Ena
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Pešić, E. (2021). Utjecaj gerila marketinga na poslovanje institucija kulture (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:983648

Pešić, Ena. "Utjecaj gerila marketinga na poslovanje institucija kulture." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:983648

Pešić, Ena. "Utjecaj gerila marketinga na poslovanje institucija kulture." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:983648

Pešić, E. (2021). 'Utjecaj gerila marketinga na poslovanje institucija kulture', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 02.10.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:983648

Pešić E. Utjecaj gerila marketinga na poslovanje institucija kulture [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2021 [pristupljeno 02.10.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:983648

E. Pešić, "Utjecaj gerila marketinga na poslovanje institucija kulture", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:983648

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.