Naslov Krizno komuniciranje u poslovanju : Stručni završni rad
Naslov (engleski) Crisis Communication in Business
Autor Marko Martinić
Mentor Ljubica Bakić Tomić (mentor)
Član povjerenstva Stjepan Lacković (predsjednik povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić (Katedra za informacijske i komunikacijske znanosti) Zaprešić
Datum i država obrane 2021-03-22, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Informacijske i komunikacijske znanosti Komunikologija
Sažetak Srž problematike kojom se ovaj stručni rad bavi, leži u kriznom komuniciranju u poslovanju. U radu se objašnjavaju izazovi s kojima se susreću gotova sva poduzeća neovisno o svojim karakteristikama. U uvodnom dijelu rad je prožet definicijama i objašnjenjima ključnih pojmova kao što su kriza, poslovna kriza, komunikacija i poslovno komuniciranje upravo radi lakšeg shvaćanja same problematike prije daljnjeg čitanja. Na početku glavnog dijela rada opisana je važnost uloge komuniciranja u poslovanju, a zatim su objašnjene tehnike pomoću kojih organizacije u svom poslovanju mogu nadjačati krize te alati za borbu s krizama koji se menadžerima nalaze na raspolaganju. Budući da je tema rada fokusirana na krizno komuniciranje u poslovanju, dodatno je pojašnjen pojam kriznog komuniciranja kao i načini i pojave, vrste izvora te uzroci kriza zajedno s potrebnim koracima za ograničavanje i ublažavanje posljedica. Naglasak je u radu stavljen i na odluke koje krizni menadžment provodi u uvjetima nestabilnosti. Također, predstavljene su krizne situacije i objašnjeno je na stvarnim primjerima, objašnjeno je koje su posljedice po poslovanje i poslovni uspjeh s obzirom na uspješnost, odnosno neuspješnost implementacije kriznog komuniciranja. Ujedno je objašnjeno zašto je bitno usmjeriti komuniciranje prema javnosti te je objašnjena i važnost primjerenog utjecanja na percepciju prije, tijekom, ali i nakon same krize jer to je jedini način na koji se može informirati javnost, ukazati na napore koje organizacija poduzima kako bi se kriza ublažila ili u potpunosti uklonila te navesti koje mjere su predviđene kako do iste više nikada ne bi došlo.
Sažetak (engleski) The core issue addressed in this paper lies in crisis communication in business. The paper explains the challenges faced by almost all companies, regardless of their characteristics. Also, in its introductory part, the paper is imbued with definitions and explanations of key terms such as crisis, business crisis, communications, and business communications precisely in order to facilitate the understanding of the issue at hand before further reading. At the very beginning of the main part of the paper lays the explanation of the importance of the role of communication in business, after which the techniques meant for resolving crisis situations in organizations, as well as the tools available to the managers. Since the topic of this paper is focused on crisis communication in business, the concept of communication is further clarified, as well as the manner of how the sources and causes of crises appear and the necessary steps needed to limit the crisis and mitigate its consequences. Furthermore, the emphasis in the paper is placed upon crisis communication, especially upon the decisions that crisis management makes when conditions of instability occur. Also, crises were presented and explained using real-world examples, as well as the consequences for the business and the business success depending on the success of implementing crisis communication during crisis situations. It is also explained why it is important to direct communication towards the public and to appropriately influence the perception before, during and after the crisis as it is the only way to inform the public, demonstrate the organizational efforts to mitigate or completely eliminate the crisis and to present the envisaged measures so that the same crisis situations would never occur again.
Ključne riječi
kriza
krizni menadžment
kriza u poslovanju
komuniciranje
krizno komuniciranje
Ključne riječi (engleski)
crisis
crisis management
crisis in business
communication
crisis communication
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:129:404731
Studijski program Naziv: Poslovanje i upravljanje; smjerovi: Poslovna ekonomija i upravljanje Smjer: Poslovna ekonomija i upravljanje Vrsta studija: stručni Stupanj studija: stručni Akademski / stručni naziv: stručni provstupnik / stručna prvostupnica menadžmenta uredskog poslovanja (bacc. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Repozitorij Digitalni repozitorij Veleučilišta Baltazar Zaprešić
Datum i vrijeme pohrane 2022-07-08 07:23:36