prikaz prve stranice dokumenta Analiza marketinškog miksa - Studena
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Analiza marketinškog miksa - Studena
Stručni završni rad
Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2019. urn:nbn:hr:129:722367

Markulin, Anja
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić
Katedra za ekonomiju, menadžment i marketing

Citirajte ovaj rad

Markulin, A. (2019). Analiza marketinškog miksa - Studena : Stručni završni rad (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:722367

Markulin, Anja. "Analiza marketinškog miksa - Studena : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:722367

Markulin, Anja. "Analiza marketinškog miksa - Studena : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:722367

Markulin, A. (2019). 'Analiza marketinškog miksa - Studena : Stručni završni rad', Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 01.10.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:722367

Markulin A. Analiza marketinškog miksa - Studena : Stručni završni rad [Završni rad]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2019 [pristupljeno 01.10.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:722367

A. Markulin, "Analiza marketinškog miksa - Studena : Stručni završni rad", Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:722367

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.