prikaz prve stranice dokumenta Integrirana marketinška komunikacija na primjeru hrvatskog drogerijskog tržišta
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Integrirana marketinška komunikacija na primjeru hrvatskog drogerijskog tržišta
Stručni završni rad
Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2020. urn:nbn:hr:129:240855

Šmaguc, Ivana
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić
Katedra za ekonomiju, menadžment i marketing

Citirajte ovaj rad

Šmaguc, I. (2020). Integrirana marketinška komunikacija na primjeru hrvatskog drogerijskog tržišta : Stručni završni rad (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:240855

Šmaguc, Ivana. "Integrirana marketinška komunikacija na primjeru hrvatskog drogerijskog tržišta : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:240855

Šmaguc, Ivana. "Integrirana marketinška komunikacija na primjeru hrvatskog drogerijskog tržišta : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:240855

Šmaguc, I. (2020). 'Integrirana marketinška komunikacija na primjeru hrvatskog drogerijskog tržišta : Stručni završni rad', Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 28.09.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:240855

Šmaguc I. Integrirana marketinška komunikacija na primjeru hrvatskog drogerijskog tržišta : Stručni završni rad [Završni rad]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2020 [pristupljeno 28.09.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:240855

I. Šmaguc, "Integrirana marketinška komunikacija na primjeru hrvatskog drogerijskog tržišta : Stručni završni rad", Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:240855

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.