prikaz prve stranice dokumenta Izazovi korporativnog komuniciranja farmaceutske industrije
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Izazovi korporativnog komuniciranja farmaceutske industrije
Zagreb: Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2016. urn:nbn:hr:233:345789

Zeidan, Eva
Veleučilište Edward Bernays
Katedra za odnose s javnošću

Citirajte ovaj rad

Zeidan, E. (2016). Izazovi korporativnog komuniciranja farmaceutske industrije (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:345789

Zeidan, Eva. "Izazovi korporativnog komuniciranja farmaceutske industrije." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:345789

Zeidan, Eva. "Izazovi korporativnog komuniciranja farmaceutske industrije." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:345789

Zeidan, E. (2016). 'Izazovi korporativnog komuniciranja farmaceutske industrije', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:345789

Zeidan E. Izazovi korporativnog komuniciranja farmaceutske industrije [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2016 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:345789

E. Zeidan, "Izazovi korporativnog komuniciranja farmaceutske industrije", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:345789

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.