prikaz prve stranice dokumenta Socijalni, komunikološki i etički aspekti brenda
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Socijalni, komunikološki i etički aspekti brenda
Zagreb: Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2017. urn:nbn:hr:233:736710

Popović, Iva
Veleučilište Edward Bernays
Katedra za odnose s javnošću

Citirajte ovaj rad

Popović, I. (2017). Socijalni, komunikološki i etički aspekti brenda (Završni rad). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:736710

Popović, Iva. "Socijalni, komunikološki i etički aspekti brenda." Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:736710

Popović, Iva. "Socijalni, komunikološki i etički aspekti brenda." Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:736710

Popović, I. (2017). 'Socijalni, komunikološki i etički aspekti brenda', Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 18.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:736710

Popović I. Socijalni, komunikološki i etički aspekti brenda [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2017 [pristupljeno 18.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:736710

I. Popović, "Socijalni, komunikološki i etički aspekti brenda", Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:736710

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.