prikaz prve stranice dokumenta Uloga društvenih mreža u brendiranju modne industrije
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Uloga društvenih mreža u brendiranju modne industrije
Zagreb: Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2018. urn:nbn:hr:233:126750

Kadežabek, Viktorija
Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment
Katedra za odnose s javnošću

Citirajte ovaj rad

Kadežabek, V. (2018). Uloga društvenih mreža u brendiranju modne industrije (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:126750

Kadežabek, Viktorija. "Uloga društvenih mreža u brendiranju modne industrije." Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:126750

Kadežabek, Viktorija. "Uloga društvenih mreža u brendiranju modne industrije." Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:126750

Kadežabek, V. (2018). 'Uloga društvenih mreža u brendiranju modne industrije', Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, citirano: 20.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:126750

Kadežabek V. Uloga društvenih mreža u brendiranju modne industrije [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment; 2018 [pristupljeno 20.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:126750

V. Kadežabek, "Uloga društvenih mreža u brendiranju modne industrije", Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:126750

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.