specijalistički diplomski stručni
Uloga društvenih mreža u brendiranju modne industrije

Viktorija Kadežabek (2018)
Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment
Katedra za odnose s javnošću
Citirajte ovaj rad...

Kadežabek, V. (2018). Uloga društvenih mreža u brendiranju modne industrije (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:126750

Kadežabek, Viktorija. "Uloga društvenih mreža u brendiranju modne industrije." Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:126750

Kadežabek, Viktorija. "Uloga društvenih mreža u brendiranju modne industrije." Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:126750

Kadežabek, V. (2018). 'Uloga društvenih mreža u brendiranju modne industrije', Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, citirano: 20.02.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:126750

Kadežabek V. Uloga društvenih mreža u brendiranju modne industrije [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment; 2018 [pristupljeno 20.02.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:126750

V. Kadežabek, "Uloga društvenih mreža u brendiranju modne industrije", Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:126750