prikaz prve stranice dokumenta Marketing i odnosi s javnošću glazbenih manifestacija na primjeru hip-hop jam-a
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Marketing i odnosi s javnošću glazbenih manifestacija na primjeru hip-hop jam-a
Zagreb: Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2017. urn:nbn:hr:233:376166

Klaić, Mihael
Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment
Katedra za odnose s javnošću

Citirajte ovaj rad

Klaić, M. (2017). Marketing i odnosi s javnošću glazbenih manifestacija na primjeru hip-hop jam-a (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:376166

Klaić, Mihael. "Marketing i odnosi s javnošću glazbenih manifestacija na primjeru hip-hop jam-a." Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:376166

Klaić, Mihael. "Marketing i odnosi s javnošću glazbenih manifestacija na primjeru hip-hop jam-a." Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:376166

Klaić, M. (2017). 'Marketing i odnosi s javnošću glazbenih manifestacija na primjeru hip-hop jam-a', Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, citirano: 22.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:376166

Klaić M. Marketing i odnosi s javnošću glazbenih manifestacija na primjeru hip-hop jam-a [Završni rad]. Zagreb: Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment; 2017 [pristupljeno 22.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:376166

M. Klaić, "Marketing i odnosi s javnošću glazbenih manifestacija na primjeru hip-hop jam-a", Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:376166

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.