prikaz prve stranice dokumenta Guerilla oglašavanje kao nekonvencionalna kreativna strategija oglašavanja
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Guerilla oglašavanje kao nekonvencionalna kreativna strategija oglašavanja
Zagreb: Veleučilište Edward Bernays, 2019. urn:nbn:hr:233:671968

Primorac, Antonia
Veleučilište Edward Bernays
Katedra za odnose s javnošću

Citirajte ovaj rad

Primorac, A. (2019). Guerilla oglašavanje kao nekonvencionalna kreativna strategija oglašavanja (Završni rad). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:671968

Primorac, Antonia. "Guerilla oglašavanje kao nekonvencionalna kreativna strategija oglašavanja." Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:671968

Primorac, Antonia. "Guerilla oglašavanje kao nekonvencionalna kreativna strategija oglašavanja." Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:671968

Primorac, A. (2019). 'Guerilla oglašavanje kao nekonvencionalna kreativna strategija oglašavanja', Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 19.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:671968

Primorac A. Guerilla oglašavanje kao nekonvencionalna kreativna strategija oglašavanja [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2019 [pristupljeno 19.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:671968

A. Primorac, "Guerilla oglašavanje kao nekonvencionalna kreativna strategija oglašavanja", Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:671968

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.