prikaz prve stranice dokumenta Mogućnosti za jačanje destinacije imidža destinacije kroz kreativni PR
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Mogućnosti za jačanje destinacije imidža destinacije kroz kreativni PR
Zagreb: Veleučilište Edward Bernays, 2020. urn:nbn:hr:233:655190

Beriša, Adrian
Veleučilište Edward Bernays
Katedra za odnose s javnošću

Citirajte ovaj rad

Beriša, A. (2020). Mogućnosti za jačanje destinacije imidža destinacije kroz kreativni PR (Završni rad). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:655190

Beriša, Adrian. "Mogućnosti za jačanje destinacije imidža destinacije kroz kreativni PR." Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:655190

Beriša, Adrian. "Mogućnosti za jačanje destinacije imidža destinacije kroz kreativni PR." Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:655190

Beriša, A. (2020). 'Mogućnosti za jačanje destinacije imidža destinacije kroz kreativni PR', Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 26.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:655190

Beriša A. Mogućnosti za jačanje destinacije imidža destinacije kroz kreativni PR [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2020 [pristupljeno 26.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:655190

A. Beriša, "Mogućnosti za jačanje destinacije imidža destinacije kroz kreativni PR", Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:655190

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.