Zeidan, E. (2016). Izazovi korporativnog komuniciranja farmaceutske industrije (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:345789
Zeidan, Eva. "Izazovi korporativnog komuniciranja farmaceutske industrije." Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:345789
Zeidan, Eva. "Izazovi korporativnog komuniciranja farmaceutske industrije." Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:345789
Zeidan, E. (2016). 'Izazovi korporativnog komuniciranja farmaceutske industrije', Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, citirano: 24.03.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:345789
Zeidan E. Izazovi korporativnog komuniciranja farmaceutske industrije [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment; 2016 [pristupljeno 24.03.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:345789
E. Zeidan, "Izazovi korporativnog komuniciranja farmaceutske industrije", Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:345789