Perdijić, L. (2016). Krizno komuniciranje i utjecaj medija: slučaj Karlovačke pivovare (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:070680
Perdijić, Lena. "Krizno komuniciranje i utjecaj medija: slučaj Karlovačke pivovare." Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:070680
Perdijić, Lena. "Krizno komuniciranje i utjecaj medija: slučaj Karlovačke pivovare." Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:070680
Perdijić, L. (2016). 'Krizno komuniciranje i utjecaj medija: slučaj Karlovačke pivovare', Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, citirano: 30.03.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:070680
Perdijić L. Krizno komuniciranje i utjecaj medija: slučaj Karlovačke pivovare [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment; 2016 [pristupljeno 30.03.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:070680
L. Perdijić, "Krizno komuniciranje i utjecaj medija: slučaj Karlovačke pivovare", Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:070680