prikaz prve stranice dokumenta Marketing i odnosi s javnošću u kulturi - Zagrebačka filharmonija
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Marketing i odnosi s javnošću u kulturi - Zagrebačka filharmonija
Zagreb: Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2016. urn:nbn:hr:233:198767

Ljubičić, Mirjana
Veleučilište Edward Bernays
Katedra za odnose s javnošću

Citirajte ovaj rad

Ljubičić, M. (2016). Marketing i odnosi s javnošću u kulturi - Zagrebačka filharmonija (Završni rad). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:198767

Ljubičić, Mirjana. "Marketing i odnosi s javnošću u kulturi - Zagrebačka filharmonija." Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:198767

Ljubičić, Mirjana. "Marketing i odnosi s javnošću u kulturi - Zagrebačka filharmonija." Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:198767

Ljubičić, M. (2016). 'Marketing i odnosi s javnošću u kulturi - Zagrebačka filharmonija', Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 19.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:198767

Ljubičić M. Marketing i odnosi s javnošću u kulturi - Zagrebačka filharmonija [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2016 [pristupljeno 19.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:198767

M. Ljubičić, "Marketing i odnosi s javnošću u kulturi - Zagrebačka filharmonija", Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:198767

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.