Rad nije dostupan
diplomski rad
Povezanost suradničkog učenja i stilova učenja u ostvarenju učeničkih postignuća na nastavnom satu biologije

Jelena Hodak (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Odjel za biologiju
Podaci o radu
NaslovPovezanost suradničkog učenja i stilova učenja u ostvarenju učeničkih postignuća na nastavnom satu biologije
AutorJelena Hodak
Voditelj/MentorEnrih Merdić (mentor)
Sažetak rada
U svrhu ispitivanja uspješnosti usvajanja nastavnog sadržaja iz biologije suradničkim učenjem provedeno je istraživanje tijekom školske godine 2014./2015. U njemu su sudjelovali učenici III. gimnazije u Osijeku. Istraživanje se sastojalo od provedbe inicijalne provjere znanja,prikupljanje prosječnih ocjena iz biologije, utvrđivanja stila učenja prema VARK upitniku,obrade nastavne teme i završne provjere znanja. Učenici su obrađivali nastavni sadržaj suradničkim oblikom učenja. U grupe su bili podijeljeni s obzirom na stil učenja. U homogenim skupinama učenici su učili nastavnim metodama koje odgovaraju njihovom stilu učenja za razliku od onih u heterogenim skupinama kojima metode učenja nisu bile prilagođene stilu učenja. Analizom inicijalne i završne provjere znanja utvrđeno je da učenici primjenom suradničkog učenja u nastavi biologije postižu značajno bolje rezultate. Također je utvrđeno da učenici koji uče nastavnim metodama koje odgovaraju njihovom stilu učenja postižu bolji uspjeh.
Ključne riječisuradničko učenje stilovi učenja nastavne metode VARK upitnik
Naslov na drugom jeziku (engleski)The relationship between cooperative learning and learning styles in students Biology achievement
Povjerenstvo za obranuIvna Štolfa Čamagajevac (predsjednik povjerenstva)
Enrih Merdić (član povjerenstva)
Nataša Turić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Odjel za biologiju
MjestoOsijek
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaPRIRODNE ZNANOSTI
Biologija
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaBiologija i kemija; smjerovi: nastavnički
Smjernastavnički
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra edukacije biologije i kemije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag.educ.biol.et chem.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-01-11
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
This research reports on the achievement effects of cooperative learning in the subject of Biology. The research was carried out during the 2014 2015 school year. In the research were engaged students that attended High School for Math in Osijek. The research consisted of the initial assessment, gathering the average biology marks, the assessment of learning styles using the VARK questionnaire, processing of the teaching topics and the final assessment. The students were processing the teaching content through cooperative learning.They were divided in groups according to their learning style. In homogeneous groups students were learning through teaching methods that suited their learning style while in heterogeneous groups students were learning through teaching methods that did not suit their learning style. Through the analysis of the initial and final assessment it was found that the first group of students achieved better results in final assessment. It was also found that the students who selected teaching methods which favored their own learning styles achieved better results.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)cooperative learning learning styles teaching methods VARK questionnarie
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad nije dostupan
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:632836
PohranioVesna Radman Meic