prikaz prve stranice dokumenta Marketinške strategije Wal-Marta
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Marketinške strategije Wal-Marta
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. urn:nbn:hr:145:167733

Than, Antonia
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Than, A. (2016). Marketinške strategije Wal-Marta (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:167733

Than, Antonia. "Marketinške strategije Wal-Marta." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:167733

Than, Antonia. "Marketinške strategije Wal-Marta." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:167733

Than, A. (2016). 'Marketinške strategije Wal-Marta', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 19.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:167733

Than A. Marketinške strategije Wal-Marta [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 19.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:167733

A. Than, "Marketinške strategije Wal-Marta", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:167733

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.