Skip to main content
English
Početna
Za studente
Za ustanove
O ZIR-u
Etičnost
Znanstvena čestitost
Etički kodeksi
Video
Kontakt
Upute i priručnici
Nacionalni repozitorij završnih i diplomskih radova ZIR
Nacionalna i sveučilišna knjižnica u Zagrebu
Pregledavanje
Prema godini
Prema autoru
Prema ustanovi
Prema području
Prema vrsti rada
Prema repozitorijima
Svih dokumenata
Napredno pretraživanje
Pohranjivanje
Search Term
ovaj repozitorij
sve repozitorije u Dabru
Warning message
Objekt je uspješno spremljen, ali nije objavljen.
U repozitoriju postoji rad s identičnim naslovom, imenom i prezimenom autora:
poveznica:
islandora/object/efos:4307
završni specijalistički
Marketinške funkcije društvenih mreža na primjeru banaka u Republici Hrvatskoj
Detalji
Naslov
Marketinške funkcije društvenih mreža na primjeru banaka u Republici Hrvatskoj
Sažetak rada
Digitalno doba nameće brzinu i dostupnost informacije kao imperativ. Prisutnost na društvenim mrežama postala je nezaobilazna jer "ako nisi online, ne postojiš". Društvene mreže nude više mogućnosti koje banke mogu koristiti kao direktan kanal komunikacije, korisničku službu te znatno jeftinije oglašavanje nego putem tradicionalnih medija. Komentari i upiti korisnika čine vrijednu povratnu informaciju, a pravovremeno odgovaranje i ažurne informacije jačaju povjerenje kod korisnika. Zanimljivo je da korisnici misle da je bankama mjesto na društvenim mrežama, ali ne znaju je li njihova banka online i nije im to važno pri odabiru banke. Predmet istraživanja je prisutnost i djelovanje vodećih banaka u Hrvatskoj na društvenim mrežama, odnosno kako i u kojoj mjeri banke koriste društvene mreže u marketinške svrhe. Cilj istraživanja je otkriti razloge zašto banke koriste društvene mreže i kakav utjecaj imaju na korisnike. Provedeno je istraživanje anketnim upitnikom na 100 ispitanika i dobivenim rezultatima potvrđene su sve pretpostavljene hipoteze. Ispravnom strategijom na društvenim mrežama banke imaju mogućnost utjecati na izgradnju imidža, lojalnost i širenje svijesti o banci. Klijente prvenstveno treba privući kvalitetom usluge i odgovarajućim proizvodom u stvarnosti, da bi ga zanimljivim sadržajem privukli i virtualno. Zaključak je da banke u Hrvatskoj nedovoljno koriste društvene mreže u marketinške svrhe, no bankarske usluge su neizbježne, neovisno o aktivnosti banke na društvenim mrežama.
Subjects
DRUŠTVENE ZNANOSTI, društvene mreže, marketing, bankarstvo, Internet, social networks, marketing, banking, Internet
Zatraži primjerak
dokumenta
Objekt je uklonjen.
U repozitoriju postoji rad s identičnim naslovom, imenom i prezimenom autora:
poveznica:
islandora/object/efos:4307