Warning message

  • Objekt je uspješno spremljen, ali nije objavljen.
  • U repozitoriju postoji rad s identičnim naslovom, imenom i prezimenom autora:
    poveznica: islandora/object/efos:4307
završni specijalistički
Marketinške funkcije društvenih mreža na primjeru banaka u Republici Hrvatskoj
Detalji
NaslovMarketinške funkcije društvenih mreža na primjeru banaka u Republici Hrvatskoj
Sažetak radaDigitalno doba nameće brzinu i dostupnost informacije kao imperativ. Prisutnost na društvenim mrežama postala je nezaobilazna jer "ako nisi online, ne postojiš". Društvene mreže nude više mogućnosti koje banke mogu koristiti kao direktan kanal komunikacije, korisničku službu te znatno jeftinije oglašavanje nego putem tradicionalnih medija. Komentari i upiti korisnika čine vrijednu povratnu informaciju, a pravovremeno odgovaranje i ažurne informacije jačaju povjerenje kod korisnika. Zanimljivo je da korisnici misle da je bankama mjesto na društvenim mrežama, ali ne znaju je li njihova banka online i nije im to važno pri odabiru banke. Predmet istraživanja je prisutnost i djelovanje vodećih banaka u Hrvatskoj na društvenim mrežama, odnosno kako i u kojoj mjeri banke koriste društvene mreže u marketinške svrhe. Cilj istraživanja je otkriti razloge zašto banke koriste društvene mreže i kakav utjecaj imaju na korisnike. Provedeno je istraživanje anketnim upitnikom na 100 ispitanika i dobivenim rezultatima potvrđene su sve pretpostavljene hipoteze. Ispravnom strategijom na društvenim mrežama banke imaju mogućnost utjecati na izgradnju imidža, lojalnost i širenje svijesti o banci. Klijente prvenstveno treba privući kvalitetom usluge i odgovarajućim proizvodom u stvarnosti, da bi ga zanimljivim sadržajem privukli i virtualno. Zaključak je da banke u Hrvatskoj nedovoljno koriste društvene mreže u marketinške svrhe, no bankarske usluge su neizbježne, neovisno o aktivnosti banke na društvenim mrežama.
SubjectsDRUŠTVENE ZNANOSTI, društvene mreže, marketing, bankarstvo, Internet, social networks, marketing, banking, Internet

Objekt je uklonjen.


U repozitoriju postoji rad s identičnim naslovom, imenom i prezimenom autora:
poveznica: islandora/object/efos:4307